DON'T LEAVE ME•[H]AYAL İLE GERÇEKLİK [A]RASINDA
|-|Hoseok, hastasına bakıp gülümsedi.
"Üzülme Taehyung-shii. Elbette iyileşeceksin."
"Elimde olmayan bir şey Bay Jung. Ben... Her şeyimi kaybettim. Şimdi ise-" Hoseok işaret parmağını Taehyung'un dudağının üzerine koydu.
"Her şeyini kaybetmedin Taehyung." Hoseok Taehyung'un oturduğu sedyenin önünde eğildi ve Taehyung'un ellerini ellerinin arasına aldı. "Ben senin en yakın arkadaşın olacağım." Taehyung'un gözyaşlarını eliyle sildi ve tekrar gülümsedi. "Şimdi seni iyice muayene etmeleri gerek. Vücudunda..." Hoseok gözlerini kaçırdı. "...Tamamen iyi olup olmadığına bakmalılar." Taehyung Hoseok'un gözlerini kaçırdığı yere baktı ve ellerini çekti.
"Lütfen bana boşuna umut vermeyin Bay Jung. Ben...risklerini biliyorum. Hayatımda herkes benden uzaklaştı. Abim..dışında ama o da uzakta. Gerçeklerle yüzleşmeyi on altı yaşımda öğrendim." Hoseok Taehyung'un çenesinden tutup kendine çevirdi.
"Her şeyin farkında olduğunu biliyorum TaTa." diye mırıldandı. "Güçlü olduğunu da biliyorum. Ama inan bana bu sefer birlikte ayakta duracağız. Sana söz veriyorum, iyileşmeni sağlayacağım." Hoseok ayaklanıp ellerini birbirine çırptı. "Şimdiyse izin ver seni kontrol etsinler." El sallayıp odadan çıktığında, arkasında artık sadece beyninde tümör olan bir Taehyung değil; artık kalbine de aşk olan bir Taehyung bırakmıştı.
Jung Hoseok, sadece psikiyatristi olarak Taehyung'un iyileşmesine yardımcı olacağını düşünüyordu. Ama Taehyung'un düşünceleri artık hiç de öyle değildi.
●
●
●
●
♥♥
♡♡♡Heyecanlandım..
Evet.
Hani finalde Taehyung, Hoseok'a lütfen beni bir sonraki yaşamımda da bul ve hiç bırakma diyordu ya.
Bunların diğer yaşamlarını da okuyabilirsiniz.HOPE AND ALIEN.
Ancak şöyle bir şeyler var ki, diğer yaşamlarında bazı şeyler karışmış. Yani olduğu gibi kalmamış.
Mesela Taehyung DLM'de geçirdiği travma sonucu zihinsel engelliydi. Ancak Hope And Alien'de beyninde tümör var. Hoseok ise bir iş adamı olarak değil, psikiyatrist olarak Taehyung'un iyileşmesinde rol oynuyor.
Ayrıca DLM'de Jimin Jungkook'u bulamıyor. Yoongi ve Jungkook birbirlerini daha erken görüyor ve aşık oluyorlar.
Seokjin DLM'de Hoseok'un yakın bir arkadaşı ve Taehyung'a oldukça yardımı dokunuyor. HA'de ise Taehyung'un abisi rolünü üstleniyor. Eskiden arkadaşı olduğu için de Hoseok'la daha çabuk kaynaşıyorlar.
Bunun gibi şeyler, zaten siz de okudukça anlarsınız farkları.
VHope'u yazmaya doyamıyorum. Çok güzeller.
Umarım siz de okurken sıkılmıyorsunuzdur.
Ve...
BTS..
[Ya insan o güzel yedi adamı düşününce bile fena oluyor yaa]
Onları çok sevin. Sevelim.
Umarım hep mutlu olurlar.Diğer kurgularda görüşürüz.
Sonsuza dek a.r.m.y.♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[DLM]-vhope
Fanfiction[tamamlandı] "İşte tüm toprak şahit. Birbirimiz için günlerimizi feda ettik.." --- don't leave me --- •a n g s t• Bşl:91118 Btş:261118 [ByKimChoonHe] ×tümhaklarıTae'ninumudundasaklıdır×