[V and J-Hope》Hug Me]
"Taehyung-shii, neden benimle gelmiyorsun? Sana yardım edeceğim. Yalnız durmanın daha mı iyi olacağını sanıyorsun? Hadi ama inat etme!"
"Bırak beni!" diye bağırdı Taehyung ve kolunu kurtardı. Hasta olmasına rağmen oldukça güçlüydü. "Sen de herkes gibisin. Benimle dalga geçeceksin."
"Hayır, TaeTae. Nasıl böyle düşünebilirsin? Beni kimseyle karıştırma lütfen." Taehyung başını yavaşça kaldırdı ve Hoseok'un ona bakıp gülümsediği gözlerine çevirdi.
(...)
●
●
●"Buraya sayfalarca yazı yazıp kendimi anlatmak isterdim ancak; benim yazabileceğim bir kişiliğim yok. Ben, bana ne denirse oyum. Tek bildiğim Jung Hoseok'tan etkilendiğim."
O andan sonra mimlenmiş gibi hayatımdan çıkmıştın Hoseok. Bu yüzden sorunu hep kendimde aradım. Sana bir şey yapmıştım.
Ama ne yapmıştım?!
Ben yavaş yavaş büyüdüm Hoseok. Adım adım, senin gösterdiğin gibi; karanlığa değil, güneşe yürüdüm.
Her sabah gözümü açtığımda gülümseyerek, "Günaydın TaeTae!" diyen birini arıyorum.
Ama yoksun...
•
Bana ilk olarak güvenmeyi öğrettin. Ve şimdiye kadar güvendiğim tek kişi sensin sevgilim.
Hayatım boyu küçümsendiğimi hatırlıyorum. Bana hep kötü bakışlar atanları...
Ama sen farklısın. Bana ilk defa farklı bir gözle baktın. Ve bana sadece değer vermek yerine; bana yeni bir hayat verdin.
Daha sonra ne olduğunu anlamadım.
Bana "beni bekle" dediğini hatırlayabiliyorum ancak. Ben de öyle yapıyorum. Ve...seni arıyorum.
Sonsuza dek de olsa seni arayacağım.
Sana güveniyorum sevgilim...seni bekleyeceğim.
Kim Taehyung
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[DLM]-vhope
Fanfiction[tamamlandı] "İşte tüm toprak şahit. Birbirimiz için günlerimizi feda ettik.." --- don't leave me --- •a n g s t• Bşl:91118 Btş:261118 [ByKimChoonHe] ×tümhaklarıTae'ninumudundasaklıdır×