Τι είναι άραγε ο έρωτας;🤷‍♂️

97 8 0
                                    


ΕΡΩΤΑΣ.Ίσως ένα από τα μεγαλύτερα κεφάλαια της ψυχολογίας.Είναι ένα θέμα πολύ λεπτό το οποίο έχει καταστρέψει αλλάξει και μεταμορφώσει ανθρώπους.Τελικά πρέπει να αγαπάς και να αγαπιέσαι ή να αγαπάς και να μην αγαπιέσαι;Κανείς δεν μπορεί να εξηγήσει με λογία τι πάει να πει έρωτας και πως νιώθει κάποιος όταν βρίσκεται αντιμέτωπος με αισθήματα πρωτόγνωρα.Σε αυτή την περίπτωση τα λόγια δεν αρκούν για να αποδείξει κάποιος πόσο λατρεύει το άτομο με το οποίο είναι μαζί του.Οι πράξεις δείχνουν τον πραγματικό εαυτό μας και την δίψα μας να αποκτήσουμε κάτι με τόσο πάθος.

Με τα φιλιά δείχνεις την αγάπη σου και την καψούρα, με τις αγκαλιές την επιθυμία σου να νιώσεις κάποιον δίπλα σου να σε αγγίζει και να ανατριχιάζει το κάθε άκρο σου από ευχαρίστηση, την ανάγκη σου να αισθανθείς ότι πάντα αυτό το άτομο θα σε αγκαλιάζει και θα σε αγάπα.Με τα χάδια την τρυφερότητα και την ευγνωμοσύνη που βρίσκεσαι κοντά του και τέλος με το κλάμα την μεγάλη συγκίνηση που βρήκες κάτι πραγματικό, ουσιώδες που δεν θέλεις να χάσεις.Ορισμένοι εκφράζονται με τεράστιο ενθουσιασμό και άλλοι με λιγότερο.


      💕


Αρκετές φορές τα ζευγάρια τσακώνονται και βγάζουν όλο τους το είναι.Θυμός που μετατρέπεται σε στεναχώρια και στεναχώρια που μετατρέπεται σε άπειρη αγάπη για αυτόν/η .Χωρισμός που αλλοιώνει χαρακτήρες και τους καταστά δυο ξένους.Άνθρωποι με βιώματα ερωτικής απογοήτευσης, σημαδεμένοι και ανήμποροι να ξανά νιώσουν κάτι δυνατό με κάποιο άλλο άτομο.Για αυτό και σκέφτονται απότομα, κάνουν σχέσεις οι οποίες δεν είναι σταθερές και προσπαθούν να καλύψουν αυτό το κενό μέσα τους που θα τους ακολουθεί σε όλη τους την ζωή.Αρχίζει και νιώθει ότι καταστρέφεται,βλέπει τις καταστάσεις με διαφορετική ματιά και τις αντιμετωπίζει με αδιαφορία και αμέλεια.Ο έρωτας φυτρώνει μέσα στην καρδιά.Είναι αυθόρμητος και όταν έρχεται στην επιφάνεια προκαλεί ένα ολόκληρο 《χάος》.Για εμένα πάντως ο έρωτας σημαίνει αγάπη.Αγάπη προς τον σύντροφό σου που τόσο τον εκτιμάς και τον αγαπάς.Είναι το να αισθάνεσαι αυτές τις πεταλούδες που λέμε όλοι στο στομάχι και να προσπαθείς να τον βγάλεις από το μυαλό σου αλλά να μην μπορείς γιατί τόσο πολύ έχεις τσιμπηθεί μαζί του.


💕


Να τον σκέφτεσαι όλη την ώρα στον ύπνο σου και κάθε φορά που σε παίρνει τηλέφωνο ή σου στέλνει ένα μήνυμα αυτόματα να έχεις αυτό το χαζοχαμόγελο.Να τον κάνεις να σε ερωτεύεται δηλαδή κάθε δευτερόλεπτο και κάθε λεπτό.Να σε έχει χαραγμένη στην ψυχή του.Να ακούει το όνομά σου και να αναστατώνεται όλος.Να έχει αυτή την φλόγα και αυτό το πάθος όπως την πρώτη φορά που σε γνώρησε.Και κυρίως να σε προστατεύει σαν να είναι ο κρυφός σου άγγελος.

Καταλήγοντας θα έλεγα πως το να ερωτεύεσαι δεν είναι κάτι απλό ούτε και κάτι δύσκολο αρκεί να βρίσκεσαι δίπλα με τον κατάλληλο άνθρωπο, τον αληθινό και όχι να προσποιείται απέναντί σου και να δείχνει πάντα την τελειότητα.Ο απλός είναι εκείνος που μόνο με ένα σ'αγαπώ σε πάει στα ουράνια ακόμα και αν δεν είναι άψογος σε άλλους τομείς.Ακολουθήστε την καρδιά σας και όχι το μυαλό σας.Αυτός είναι ο ψυχολόγος σας που θα σας κατευθύνει στο σωστό έστω και αν αυτό πονέσει.Γιατί από τα λάθη μας μαθαίνουμε και γινόμαστε καλύτεροι.

I love this picture 💎


Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



Ελπίζω να σας άρεσε και αν ναι χαρίστε μου ένα✨ .

ΥΓ:Για εσάς τι είναι αληθινή αγάπη; κάτι που σας πληγώνει ή σας δημιουργεί τρυφερά αισθήματα ή μήπως και τα δυο;

My feelings for you💕💔Where stories live. Discover now