Η προσπάθεια μετράει👊

26 3 0
                                    

Ξέρεις καμιά φορά όλοι νιώθουμε πως εκεί που τα βρίσκουμε όλα δύσκολα δεν θα καταφέρουμε να βρούμε την λύση και να οδηγηθούμε στη σωστή πλευρά των καταστάσεων.Μην ανησυχείς.Κάτι καταλαβαίνω και εγώ.Μου συμβαίνει πολλές φορές.Βασικά όλα βρίσκονται στο μυαλό μας.Άμα πείσουμε το εγώ μας ότι θα μπορέσουμε να κάνουμε κάτι σωστό τότε να είσαι σίγουρος/η ότι όλα θα πάρουν τον δρόμο τους και θα συνδεθούν καταλλήλως,ανάλογα με το καλούπι.Οι δυσκολίες μένουν μέσα μας από την στιγμή που τις δημιουργούμε εμείς οι ίδιοι και δεν επιδιώκουμε να τις διώξουμε με κάποιο μέσο.Η προσπάθεια όμως το να το κάνουμε είναι μια ισχυρή δύναμη, η οποία χρειάζεται να υπερισχύει και όλοι οφείλουν να δικατατέχονται  από αυτήν.Κανείς δεν βγήκε χαμένος από το να στηριχθεί σε αυτό που το μυαλό του λέει να κάνει και όχι η καρδιά αυτή την φορά.Ίσως η καρδιά να είναι φτιαγμένη για άλλες περιπτώσεις.Ίσως να ταιριάζει για αυτές τις στιγμές που πρέπει να παλέψεις με τον εσωτερικό σου κόσμο και τα συναισθήματα σου για κάποιον/α με τον/ην οποία έχεις συνδεθεί και περάσει πολλά μαζί του/ης.Ταιριάζει για εκείνες τις στιγμές που βασανίζεσαι για το αν αξίζει να μένεις μαζί του/ης ή να τον/ην παρατήσεις,επειδή δεν θα σου προσφέρει την πραγματική ευτυχία. 


____________________________________________


Όμως η ευτυχία δεν πηγάζει μόνο από τέτοιου είδους σχέσεις.Χαρά μπορείς να βρεις μέσω ενός βιβλίου που θα ταιριάζει στα ενδιαφέροντα σου και θα σε κάνει να θέλεις να το διαβάζεις ξανά και ξανά.Χαρά είναι το να βγαίνεις με τους φίλους σου και να διασκεδάζετε σαν να μην υπάρχει αύριο και να μην σας νοιάζει για το αν θα γίνετε ρεζίλι ή όχι.Αυτό θα πει αληθινή ευτυχία και θαλπωρή.Άρα αυτό που έχει σημασία στην ζωή είναι η προσπάθεια για κάτι που θα μας ικανοποιήσει ψυχικά και σωματικά και θα μας αναγεννήσει αυτά τα παιδικά μας αισθήματα άλλα και αυτή τη 《χαζομάρα》που έχουμε όλοι ως παιδιά.Κάνε το βήμα.Ας είναι και αποτυχία.Άμα δεν το κάνεις τότε αυτό θα σε κυνηγάει για πάντα και θα σε βασανίζει σε όλη σου την ζωή.Μην διστάζεις για κάτι το οποίο θα σου γίνει έπειτα εμμονή και θα ταλανίζεσαι με το μέσα σου που δεν έκανες εκείνη την κίνηση.Κοίτα γύρω σου.Ψάξε αυτά που σε ευχαριστούν και σε κάνουν να φτιάξεις μια ζωή από ανθρώπους που σε νοιάζονται.Αυτή είναι η 《γυμνή》αλήθεια.

Αλλά εγώ θα σου πω και κάτι τελευταίο.Να χαίρεσαι που επιμένεις σε αυτά που σε τυραννούν με καλό τρόπο.Θα το διαπιστώσεις και εσύ όταν έρθει η κατάλληλη ώρα.Μέσω αυτού του κείμενου θέλω να σου δώσω ένα κίνητρο για να υλοποιήσεις όλα όσα θα  δείλιαζες να κάνεις στο άμεσο μέλλον.Ένα μπράβο και ένα συγχαρητήρια που ξεκαθάρισες τα γυάλινα από τα πλαστικά.Τους εχθρούς και τους συμμάχους.Είσαι δυνατός/η και να θυμάσαι πως έκανες μια υπέροχη δουλειά σήμερα.Και κάθε σήμερα.Και κάθε αύριο.Κράτα το μέσα σου.Να σε εμπιστεύεσαι.Να σε υποστηρίζεις.Να σε αγαπάς.


Χελοοοο.Ξέρω ξέρω.Είχα καιρό να γράψω λόγω μαθημάτων όμως δεν σας ξέχασα😂.Έκανα το καμ μπακ που λένε 😂.Ελπίζω να πήρατε λίγο θετική ενέργεια από το κειμενάκι.Η αλήθεια ειναι πως δεν είχα και πολλή έμπνευση άλλα όπως λέω και πιο πάνω η προσπάθεια μετράει.

Άμα σας άρεσε  ★ 

My feelings for you💕💔Where stories live. Discover now