Ήσουν και εσύ εκείνος που με στιγμάτισε για μια ζωή.Απλά γιατί;Γιατί επέτρεψα στον εαυτό μου να σε εμπιστευτώ;Πόσο χαζή και ανώριμη ήμουν..τόσο αθώα που με εκμεταλλεύτηκες και με το παραπάνω.Καθόλου συναίσθημα.Καμία αληθινή αγάπη.Ένα τίποτα που δεν άξιζε και δεν έπρεπε να το ζήσω μαζί σου.Με πλήγωσες.Με απαξίωσες.Με έφτισες μπροστά στα ίδια μου τα μάτια.Όχι.Δεν δίστασες να με ταπεινώσεις σε τέτοιο βαθμό που ένιωσα ένα τίποτα,ένα αντικείμενο που αφού με χρησιμοποίησες και με το παραπάνω μετά με πέταξες σαν σκουπίδι και με διαχειρίστηκες με τον χειρότερο τρόπο.Άνθρωποι σου λέει μετά.Αν ήμασταν έτσι όλοι τότε θα έπρεπε να είμαστε είδη υπό εξαφάνιση και να ντρεπόμαστε για την ξεφτίλα που πουλάμε.Μία ιστορία πονεμένη και χαραγμένη βαθιά μέσα σε κάθε ψυχή μας.Ο καθένας είχε συνδεθεί έστω και μια φορά με το λάθος άτομο το οποίο μας έσπασε σε χίλια κομμάτια.Δύσκολα να ενωθούν.Να ξαναγίνουν ένα ενιαίο παζλ.Να ακολουθήσουν μια παράλληλη σειρά το ένα κουμπώνοντας με το άλλο.
⚫
Τι μου έβγαλες; Τον χειρότερο μου εαυτό που μέχρι και εγώ δεν ήξερα ότι είχα.Σε ευχαριστώ πάντως.Σε ευχαριστώ που εισέβαλες στην ζωή μου και μου απέδειξες ότι τελικά πρέπει να μην εμπιστευόμαστε άτομα που άλλο δείχνουν και άλλο είναι.Χρειάζεται να μην ενθουσιαζόμαστε γρήγορα και χωρίς σκέψη,αλλά με βάση την λογική και την εξέταση των πραγματων.Μίσος.Θυμός.Πόνος.Στεναχώρια.Απελπησία.Όλα πάνε πακέτο και κανένα δεν προχωρά μόνο του.Ίσως να ήμουν σε μικρή ηλικία τότε και να σε πίστεψα όμως γιατί και εσύ; Νόμιζα ότι ήσουν διαφορετικός σε σχέση με τους άλλους όπως λένε οι περισσότερες αυτό το κλισέ,αλλά μάλλον αποδείχθηκες το μεγαλύτερό μου λάθος.Λάθος το οποίο με έχει σημαδέψει και δεν λέει να φύγει από πάνω μου.Μου είχες πει πως με αγαπάς.Με ήθελες για αυτό που είμαι, για το πόσο αληθινή δείχνω και το πόσο διαφορετική και σπάνια ήμουν.Εσύ όμως; πως πρέπει να σε πω; Όλοι οι χαρακτηρισμοί όσο κακοί και να είναι σου αξίζουν.Με έκανες να σιχαθώ τους ανθρώπους.Εκεί με έφτασες, σε αυτό το σημείο.Σου επέτρεψα να ανακαλύψουμε μαζί πρωτόγνωρα πράγματα και να ζήσουμε την κάθε στιγμή.Σε σεβόμουν και σε εμπιστευόμουν.Έτσι ήσουν στην αρχή.Στην αρχή όμως.Μετά βγήκες ένας άλλος κακός άνθρωπος.Δεν ήσουν ο ίδιος.Που εξαφανίστηκε το άτομο που αγάπησα;
⚫
Είχε πλέον εκλείψει.Είχες φύγει φαίνεται.Πήγες αλλού και μακριά μου.Αλλά ξέρεις κάτι; Καλύτερα γιατί με έκανες να συνηδειτοποιήσω πολλά πράγματα και να κοιτάω και την άλλη πλευρά.Να μην είμαι το 《ψάρι》σε όλες τις ιστορίες.Όμως αυτό που δεν πρόκειται να σου συγχωρέσω ποτέ είναι ο ψυχικός και σωματικός πόνος που μου προκάλεσες.Τόλμησες και με άγγιξες.Με έκανες να εθιστώ σε συνήθειες κακές και μετανιώνω.Μετανιώνω που σε έβαλα στην ζωή μου.Είχες το θράσος και με είχες χτυπήσει..πόσο πόνεσε δεν φαντάζεσαι..ακόμα το θυμάμαι σαν χθες..σαν κυνηγημένος έτρεξες τότε.Έφυγες γιατί; Άνδρας υποτίθεται ότι ήσουν ή μήπως είχα κάνει λάθος;Ναι είχα κάνει γιατί οι σωστοί οι άνδρες σέβονται τα κορίτσια τους και τα τιμούν με το παραπάνω αλλά εσύ καμιά αξιοπρέπεια.Πονάει πολύ όλο αυτό.Το να θυμάμαι αυτά που μου είχες κάνει μου προκαλεί αισθήματα μίσους και απέχθειας απέναντί σου.Να μην σε ξανά δω. Δεν θέλω να σε ξανά δω.Με έριξες ψυχικά όσο τίποτα άλλο.Με έπαιρνες τηλέφωνα.Σιγά που θα στα σήκωνα.Άμα είχες κότσια και ίσως κάτι άλλο θα είχες έρθει να με βρεις και να μου πεις ότι ήθελες να μου πεις.Δεν το έκανες.Και με στεναχώρησες πιο πολύ.
⚫
Από εκεί κατάλαβα το μεγάλο μου λάθος.Πόσο κακία να κουβαλά ένας άνθρωπος άραγε μέσα του; Πιστέψτε με πάρα πολύ και ειδικότερα όταν έχει βρεθεί σε τέτοια κατάσταση.Ούτε να μιλήσω ήθελα ούτε να κάνω οποιαδήποτε άλλη δραστηριότητα.Όμως δεν πτοήθηκα.Εγώ ξέρεις είχα δυνάμεις και μπορούσα να φτάσω πολύ ψηλά σε αντίθεση με εσένα.Σε ξεπέρασα και σε έβγαλα από την ζωή μου.Σε διέγραψα όπως η γόμα το μολύβι και σε πέταξα όπως τα απομεινάρια που αφήνει.Ποτέ να μην αφήσετε κάποιον να σας καταστρέψει και να σας κάνει έρμαιο της δικιάς του μοίρας! Σηκωθείτε και αμυνθείτε όλοι οφείλετε να ξεπεράσετε τα εμπόδια στην ζωή σας και να ανεβείτε στο υψηλότερο σκαλί της επιτυχίας είτε αυτή είναι ηθική ή ψυχική.
Οι αναμνήσεις πονάνε και οι περισσότεροι γυρνάμε πίσω τον χρόνο και τις θυμόμαστε..όμως τις διαγράφουμε ξανά και προχωράμε παρακάτω♥
Θέλω την γνώμη σας άμα σας άρεσε♥
Μην ξεχνάτε ★
YOU ARE READING
My feelings for you💕💔
SpiritualΠως να πεις σε κάποιον σε αγαπώ ή σε μισώ;Τα πράγματα δυστυχώς είναι δύσκολα ακόμα πιο πολύ όταν μας δίνεται η ευκαιρία να εκφραστούμε απέναντι σε κάποιον άλλον και να βγάλουμε όλα αυτά που μας 《τρώνε》εσωτερικά την ψυχή...Δύσκολα να καταλάβεις,αλλά...