Αλήτης στο μυαλό📛 Ψεύτης στην καρδιά⛔

31 5 0
                                    


Άραγε να σκέφτηκες πότε πόσο μου έκλεψες το μυαλό και την ψυχή με τις πράξεις σου;Με ένα σου άγγιγμα έφτανα στον δωδέκατο ουρανό.Με ένα σου φιλί ξέφευγα από όλες τις σκουτούρες του μυαλού μου και από όλους όσους με βασάνιζαν.Ήσουν το δικό μου φάρμακο.Άλλα 《πικρό》.Μου θεράπευσες τις πληγές οι οποίες,όμως ξανά άνοιξαν.Άνοιξαν εξαιτίας σου και δεν ξανά έκλεισαν.Σε κοίταζα όλη την ώρα και εσύ το ίδιο.Ήσουν εκεί και με έβλεπες πόσο ήθελα να σε ακουμπήσω και να σου μιλήσω.


🔻


Το ήθελες.Το ήθελες και εσύ,αλλά σε κρατούσε αυτός ο εγωισμός σου πίσω.Αχ αυτός ο εγωισμός.Αυτός μας κατέστρεψε και μας έκανε να πιστέψουμε λάθος πράγματα ο ένας για τον άλλον.Σκέψεις βασανιστικές και γεμάτες αμφιβολίες.Λόγια χαμένα μέσα στο έλεος των δικών μας επιλογών.Κουβέντες οι οποίες μένουν μέσα σου και δεν λένε να ξεγραφτούν.Όλα μια κόλαση.Όλα ένας τεράστιος χαμός.Οι ματιές μας δεν συναντιούνται πλέον.Έπαψες να το κανείς.Σταμάτησες να με παίρνεις από πίσω και να προσπαθείς να με αποκτήσεις.Η θέληση σου να με κερδίσεις έπαψε να υπάρχει.Εσύ το επέλεξες όμως.Όλα τελείωσαν και δεν το αντέχω.Πρέπει να κοιτάξω και εγώ τον εαυτό μου.Δεν με έριξες για να πέσω και να μην ξανά σταθώ στα ποδιά μου.Όχι κάνεις λάθος.Με έριξες για να σηκωθώ και να παλέψω με τις ψυχικές μου δυνάμεις και να σου συμπεριφερθώ όπως και εσύ.


🔻


Τώρα τι να σε κάνω; Να ασχοληθώ μαζί σου;Να γυρίσω πίσω σε πρόσωπα χαμένα και τελείως ανήθικα; Τυχερή που σε άφησα και έκανες και εσύ το ίδιο.Μαύρες οι σκέψεις και τα αισθήματα.Ράγησα,αλλά δεν έσπασα.Ξανά μάζεψα τα διάσπαρτα κομμάτια μου τα ένωσα με γερές βάσεις και ξέρεις τι; Υποσχέθηκα στον εαυτό μου κάτι.Κάτι πολύ σημαντικό για εμένα.Όσο δεν απασχολήθηκες με έμενα εγώ άλλο τόσο θα σε αφήσω στην δική σου άστατη μοίρα να ταλανίζεσαι και να βρεις μόνος σου το φως του δρόμου.Γιατί εγώ μπορεί να σου χάρισα την φλόγα μου,αλλά ποτέ δεν έσβησε, γιατί πολύ απλά είχα πείσμα και θέληση.Όχι υποκρισία και ψευτιά.Όχι.Πούλησες έρωτα; Πούλησα αλήθεια.Τα πράγματα είναι διαφορετικά ξέρεις.Δεν βγαίνεις πάντα εσύ ο νικητής σε όλη την ιστορία.Έμαθα και εγώ να παλεύω με δαιμόνια και κακούς ανθρώπους.Ναι.Έτσι με έμαθες.Έβγαλα την δύναμη μου όση και αν μου είχε μείνει και αγωνίστηκα για κάτι καλύτερο.Όχι για κάτι χειρότερο.Για κάτι που εσύ ποτέ δεν θα καταλαβαίνες.Δεν θα αναγνώριζες την αξία του να μάχεσαι για να διεκδικήσεις.Και όχι να μάχεσαι για να αφήσεις...Ήσουν ένας αλήτης στο μυαλό μα ψεύτης στην καρδιά.Ψεύτης με τα όλα του.Ψεύτης με την καλύτερη αιματηρή ψυχή...



Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



Οδυνηρές καταστάσεις λοιπόν...Αλλά τι να κάνουμε έτσι γίνεται.Καμιά φορά δεν παίρνουμε αυτό που μας αξίζει λόγω των λανθασμένων μας επιλογών.Συμφωνείτε;

Χαρίστε μου ένα ★

My feelings for you💕💔Where stories live. Discover now