Υποκρίνεσαι.Υποκρίνεσαι συνεχεία φορώντας ένα χαμόγελο και βάζοντας ένα ψεύτικο προσωπείο προκείμενου να καλύψεις τα πραγματικά σου αισθήματα.Αυτά που σε πληγώνουν και σε βασανίζουν.Όλοι μας το έχουμε κάνει αυτό.Και πολλές φόρες μάλιστα.Πόσο λάθος,αλλά ταυτόχρονα πόσο σωστό.Λάθος γιατί δεν εκφραζόμαστε με βάση τα πραγματικά μας συναισθήματα και για να μην πληγώσουμε τους γύρω μας τα αφήνουμε να μας τυραννάνε μέσα μας και προσποιούμαστε για να είναι οι άλλοι καλά.Αλλά εμείς; Εσύ; Πως είσαι; Ναι.Κατεστραμένος.Πονεμένος.Το βλέμμα σου είναι παγωμένο.Τα δάκρυα άπειρα.Χείμαρρος θα μπορούσε να πει κανείς.
Κοιτάς φωτογραφίες σου.Νοσταλγείς.Νοσταλγείς εκείνες τις ωραίες στιγμές που περνούσες καλά και το χαμόγελό σου που ήταν αληθινό.Τα μάτια σου έλαμπαν και ο καθένας μπορούσε να το διακρίνει.Έλαμπες ολόκληρος τότε.Τώρα;Tώρα τι έγινε; Γιατί είσαι μέσα στην μαυρίλα; Γιατί δεν νιώθεις τίποτα; Γιατί υποκρίνεσαι για όλους και όλα; Γιατί πολύ απλά κουράστηκες.Βαρέθηκες να σε αφήνουν για κάτι καλύτερο και να σε χρησιμοποιουν για κάτι προσωρινό.Η καρδιά σου έγινε παιχνίδι τους.Παιχνίδι ανθρώπων χωρίς αγάπη.Έπαψες να αγαπάς και εσύ.Τώρα μόνο κλάμα.
Η μονή σου παρηγοριά και φίλος.Δεν είναι κακό να κλαις.Αντιθέτως,οι σταγόνες αυτές που χύνονται από τα μάτια σου ποτίζουν τα μαραμένα λουλούδια πάνω στην γη και αναγεννιούνται νέα.Με αυτή την αναγέννηση σκέψου πως και εσύ με την σειρά σου θα γίνεις ένας άλλος άνθρωπος.Μια νέα προσωπικότητα.Θα σηκωθείς και θα πάρεις δύναμη από όλα όσα σε στεναχώρησαν.Ναι ξέρω.Είναι δύσκολο.Μην διστάζεις.Ίσως το κλάμα να είναι ένας άμεσος τρόπος επικοινωνίας με όλο σου το σώμα,ώστε να ξεβγάλεις όλο το μαύρο της ψυχής σου και να το αναπληρώσεις με νέα γεμάτα από ερωτά, συγκίνηση,μα πάνω από όλα δάκρυα χαράς.Σταμάτα να βρέχεις το έδαφος με νερό 《βρώμικο》και μολυσμένο από επικίνδυνες προσωπικότητες.
Άμα σας άρεσε χαρίστε μου ένα★
BẠN ĐANG ĐỌC
My feelings for you💕💔
Tâm linhΠως να πεις σε κάποιον σε αγαπώ ή σε μισώ;Τα πράγματα δυστυχώς είναι δύσκολα ακόμα πιο πολύ όταν μας δίνεται η ευκαιρία να εκφραστούμε απέναντι σε κάποιον άλλον και να βγάλουμε όλα αυτά που μας 《τρώνε》εσωτερικά την ψυχή...Δύσκολα να καταλάβεις,αλλά...