Φόβος=Τρόμος💀

32 4 0
                                    


Σκοτάδι.Μαυρίλα.Παντού επικρατεί αυτή η μουντίλα που σε πνίγει και θες να βρεις ανάσα να βγεις στην επιφάνεια και να αναπνεύσεις καθαρό αέρα από το σκότος.Τίποτα.Τίποτα όμως.Μάταιη προσπάθεια.Μένεις εκεί.Βυθισμένος στα ψυχρά αισθήματα,την απογοήτευση, την κατάθλιψη και τον πόνο σου.Δεν αφήνεσαι στην ελπίδα να ξεχαστείς και να ξεφύγεις από τα δίχτυα του κακού.Σε παγίδευσε.Δεν προσπαθείς.Ακίνητος ψάχνεις να βρεις αυτό το κάτι το οποίο θα σε πάει στο φως.Φως.Που πήγε το φως; Εξαφανίστηκε και αυτό.Όπως και οι άνθρωποι γύρω σου.Άνθρωποι με καλή ψυχή και πνεύμα.Άνθρωποι υποκριτές.Ζεις σε ένα ψέμα.Σε μια ψευδαίσθηση.Δεν ξέρεις ποιον να εμπιστευτείς πλέον.Ούτε τον ίδιο σου το εαυτό.Είσαι σε αδιέξοδο.Ζητάς να βγεις από αυτήν.Όμως δεν τα καταφέρνεις.Βοήθεια.Ζητάς βοήθεια.Πάλι κανείς.Ούτε φωνή.Καμία.Μόνο εσύ.Εσύ είσαι εκεί να παλεύεις με τα ψυχικά σου θηρία.Παλεύεις να αμυνθείς.Αλλά πάλι τίποτα.Σε νικούν.Πέφτεις.Είσαι μόνος.Πάλι μόνος.


Με το χέρι σου ακουμπάς την ψυχή σου.Ποια ψυχή σου;Βλέπεις μαύρα θρύψαλα.Ναι καλά κατάλαβες.Δικά σου είναι.Εξαφανίζεσαι.Χάνεσαι μέσα στον χρόνο.Αδύνατον να γυρίσεις πίσω.Όλα φαντάζουν μια κακή ανάμνηση.Μια κακή στιγμή.Δεν είναι όμως.Το ζεις.Το νιώθεις.Το αισθάνεσαι.Το ακουμπάς.Το γεύεσαι.Φόβος.Παντού φόβος.Αυτός είναι που σε κρατάει πίσω και δεν σε αφήνει να σκεφτείς λογικά και καθαρά.Πράττεις με βάση αυτό το συναίσθημα και όχι με την λογική.Ελπίδες χαμένες.Γεμάτες όνειρα και φιλοδοξίες.Πεταμένες στα σκουπίδια.Συγνώμες που ποτέ δεν ειπώθηκαν.Σ'αγαπώ που ποτέ δεν εκφράστηκαν.Μην φύγεις που ποτέ δεν βγήκαν από τα στόματα.Δυστυχώς αυτή είναι η αλήθεια.Όσο και να θέλουμε να μην το αποδεχθούμε εκεί καταλήγουμε.Γινόμαστε η πάλη του εαυτού μας.Μπαίνουμε σε μια διαδικασία αγώνα με το τι θα επιλέξουμε στην ζωή μας.


Χάνουμε.Πολλές φορές χάνουμε.Απελπιζόμαστε.Κυριαρχούμαστε από αβεβαιότητα για το μέλλον και το τι θέλουμε στην ζωή μας.Τους διώχνουμε όλους μακριά.Και στην τελική τι; Ξέρεις τι;Βρισκόμαστε στην μοναξιά και στον πάτο της ψυχής.Δεν υπάρχει σωτηρία.Άλλαξες.Άλλαξες προς το χειρότερο και δεν λέει να γυρίσεις πίσω στην χαρά και την ευχάριστη διάθεση σου.Κλαις.Ναι.Κλαις και ξεσπάς.Μην ανησυχείς.Όλοι το έχουμε κάνει.Πλέον αποτελεί καθημερινότητα.Μην κρύβεσαι.Ξέσπασε.Είναι φυσιολογικό,όμως και πολύ επώδυνο.Πονάς.Πονάς και θέλεις να ουρλιάξεις.Αλλά φοβάσαι.Πάλι το κάνεις.Όλα περιστρέφονται γύρω από τον φόβο.Σταμάτα να το κάνεις.Βγες από το σκοτάδι.Μίλα.Νιώσε.Ζήσε.



Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



Ελπίζω να σας άρεσε και αν ναι χαρίστε μου ένα★


My feelings for you💕💔Where stories live. Discover now