Ματωμένες συγγνώμες 💔

41 5 0
                                    


Είπες πως όλα τελείωσαν σωστά; Κρίμα που δεν ισχύει.Μου ζήτησες συγνώμη για ποιο πράγμα; Για ποιο από όλα; Που μου έκανες την ζωή μια κόλαση και μετά εξαφανίστηκες αφού εισέπραξες την αγάπη μου;Που από τα μάτια μου κυλάνε κόκκινα δάκρυα και από την ματωμένη ψυχή μου;Συ ήσουν η αιτία που ο χρόνος πάγωσε και αυτό είπες πριν χαθείς συγγνώμη για μια αγάπη που δεν πρόκειται να συνεχιστεί.Έγινες λιώμα και ξέχασες.Ξέχασες γρήγορα και πολύ εύκολα.Μου είπες μια μέρα θα έρθεις δεν τελειώσαμε είπες και άπλα τον χρόνο λίγο παγώσαμε.Από την αγάπη μου δεν φάνηκε να πείστηκες είχες πει.Ποια αγάπη σου;


__________________________________________



 Τι εννοείς την προδοσία και ταπείνωση; Πόσο λάθος κάνεις.Πόσο έξω είχες πέσει τότε.Άδειες οι στιγμές πλέον και οι ψυχές μας κενές .Γιατί; Πες μου γιατί; Ποτέ δεν κατάλαβες σε τι θέση με είχες φέρει και τι αισθήματα μου είχες βγάλει για εσένα.Κοίτα να δεις πόσο άλλαξες μέσα από την ζωή που ξεγράψαμε και οι δυο..Ήσουν κάτι δυνατό,αλλά αποδείχθηκες ένα λάθος και ταυτόχρονα μια παγίδα που δυστυχώς έπεσα μέσα και με εκμεταλλεύτηκες με τον πιο άθλιο τρόπο.Θα στο υπενθυμίζω κάθε φορά μέχρι να νιώσεις τύψεις.Έτσι σου είχα πει,άλλα και πάλι εσύ τίποτα.Εκεί καθόσουν αμίλητος και ανένδοτος.Το συναίσθημα ηττήθηκε.Η καρδιά μου σε φοβήθηκε και άρχισε να καίει τα πάντα γύρω μου.Τα δοκίμασα όλα με λογία ή χωρίς και προσπάθησα να καταλάβω άμα τα εννοούσες.Μου είπες να μην σε αγαπώ.Σε άκουσα.Το έκανα γιατί έτσι ένιωσα και εγώ.Μου είχες λείψει ξανά είπες όταν με είδες και έφταιγε η στιγμή.Ποια στιγμή; Η στιγμή της αλήθειας;Τα δυνατά σου όπλα ξέμειναν και οι λέξεις σου έπαψαν να καίνε.Τελείωσαν τα δεν πειράζει και τα συγγνώμη.Κουράστηκα να σε συγχωρώ για πράγματα που έβλεπα και εγώ η ίδια και απλά τα αποδεχόμουν ως μια δικιά μου φαντασία.Σε δικαιολογούσα για όλα.Εσύ τίποτα.Δεν σε αγαπώ.


__________________________________________


Έπαψα να σε αγαπώ.Σταμάτησα τα σε συγχωρώ και τα όλα καλά.Δεν είμαι καλά.Εσύ με έκανες να αισθάνομαι χάλια.Έφυγες και ξέχασες και μέσα στις αναμνήσεις τα κομμάτια έσβησες.Το ίδιο έκανα και εγώ γιατί μέσα στο σκοτάδι δεν μπήκες στον κόπο να ξανά μαζέψεις τα κομμάτια της καρδιάς μου.Και αφού δεν σε ένοιαξε ούτε και εμένα δεν με ένοιαξε.Ήσουν το τελευταίο άχρηστο κομμάτι για εμένα.Δεν θα γυρνούσα ποτέ πίσω να σε ξανά δω.Ξέχασα και σε άφησα να πας σε αυτή που θεώρησες καλύτερη από εμένα.Όχι αλλά συγνώμη.Τα συγνώμη σου για εμένα έφτασαν στο τέλος τους.Δεν υπάρχει λόγος άλλο να ασχολήσε με την ζωή και την καθημερινότητά μου.Δεν με ήθελες εσύ μια δεν σε ήθελα εγώ εκατό.Οι συγνώμες δεν φτιάχτηκαν για τους ψεύτες,αλλά για τους τολμηρούς και αυτούς που ρισκάρουν.Αλλά εσύ τι να ρισκάρεις; Την ψευτιά σου και την υποκρισία σου; Έτσι πάνε αυτά παίρνεις αυτό που σου αξίζει και ας πονά..Σου εύχομαι να πληγωθείς και να καταλάβεις τι εννοώ με όλα αυτά.Δεν είναι κακία,αλλά η σκληρή πραγματικότητα..


Μας έπιασαν οι μελαγχολίες μας λίγο, αλλά δεν πειράζει όλοι μας έχουμε ζήσει τέτοιες στιγμές και θέλουμε να ξεσπάσουμε ...αυτό έκανα και εγώ 💭

Ψηφίστε★

My feelings for you💕💔Where stories live. Discover now