Με τσάκισες με ρήμαξες σαν να ήμουν ο χειρότερος εχθρός σου..

49 5 0
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



Ξέρεις τι;Μπορεί να έχεις κάνει πολλά λάθη στην ζωή σου, τα οποία θα ήθελες να τα διορθώσεις,όμως όλοι ξέρουμε ότι είναι φυσικά αδύνατον.Η μεγαλύτερη ανοιχτή πληγή είναι  το να  δέχεσαι χαρακιές από άτομα τα οποία εμπιστεύτηκες, τους ανοίχτηκες, τους έδωσες ελπίδες και τους χάρισες την φωτεινή σου λάμψη.Άτομα τα οποία δεν άξιζαν ούτε ένα σου άγγιγμα ή μια σου λεξη.Δυστυχώς όλοι μας έχουμε πέσει σε αυτή την παγίδα και έχουμε τελικά ανακαλύψει ανθρώπους διπρόσωπους με χαρακτήρες τέλειους ,ενώ στην ουσία είναι 《διάολοι》.Ψεύτικα προσωπεία, ψεύτικες σχέσεις, ψεύτικες φιλίες και προσποιούμενα αισθήματα.Πόσο πονάει να σε χτυπούν πισώπλατα και να σε χρησιμοποιούν απλά για τις δικές τους 《ορεξούλες》; Ότι και να πει κανείς είναι πολύ λίγο μπροστά σε αυτό το 《μεγαλείο》που έχουν δημιουργήσει.


____________________________________



Πρόκειται συνήθως για άτομα με ψυχολογικά που είτε έχουν πληγωθεί άσχημα από το κοινωνικό τους περιβάλλον είτε έχουν επηρεαστεί από τα πρότυπα που ακολουθούν.Σήμερα οι περισσότεροι νέοι θέλουν να δείξουν ότι κάτι έχουν πετύχει στην ζωή τους έστω και αν αυτό δεν είναι σταθερό μόνο και μόνο για να αποκτήσουν την φήμη και να μην αισθάνονται κατώτεροι.Είναι όμως και αυτή η πλειοψηφία των ανθρώπων που δέχεται σε καθημερινή βάση την απογοήτευση τους από τον χαρακτήρα τους και από την συμπεριφορά τους.Κορίτσια που χαρακώνονται και οδηγούνται σε κατάθλιψη εξαιτίας της αισχρής αντιμετώπισής τους από ψυχολογικά διαταραγμένους  και αυτοκτονούν.Όλο αυτό είναι φυσιολογικό;


___________________________________



 Είναι φυσιολογικό το να κλαις όλη την ημέρα ,να σου ασκούν ψυχολογικό πόλεμο και να θες να βάλεις τέλος σε όλα; Νομίζετε εσείς εκεί έξω που δυστυχώς υπάρχετε και σε μεγάλο βαθμό ότι αυτό είναι μαγκιά; Είναι μαγκιά το να στεναχωρείς την κοπέλα σου, να την μειώνεις και να την απατάς με κάποια άλλη άπλα για να δείξεις τα κατορθώματά σου ή να κάνεις μπούλινγκ σε κάποιον για οτιδήποτε διαφορετικό έχει πάνω του;ΌΧΙ! Ξέρεις τι είναι μαγκιά;Είναι να εκφράσεις ελεύθερα χωρίς να δηλιάσεις τα αισθήματα σου απέναντι σε κάποιον και να του εξηγηθείς στα ίσια!Πόσο χαμηλά πάμε ως κοινωνία.. Με τίποτα δεν γινόμαστε τελικά ευχαριστημένοι όλο θέλουμε το κάτι παραπάνω.Έτσι πάει.Μην περιμένετε πολλά από τους άλλους εκεί έξω! Κάντε κάτι εσείς οι ίδιοι!Ναι θα κάτσεις να κλάψεις για κάτι που σε στεναχώρησε.Ναι θα βγάλεις όλο σου το άχτι.Ναι θα σπάσεις το οτιδήποτε βρεις μπροστά σου.Μόνο σε παρακαλώ κάνε την χάρη στον εαυτό σου να μην τα βάλεις κάτω και να παλέψεις για την ζωή σου! Πίστεψέ με η ζωή μας δόθηκε για να παλέψουμε ενάντια στο κακό και να φτάσουμε στην κορυφή. Διότι ζεις μόνο για μια φορά...θυμήσου το και σκέψου πολύ καλά αυτό που θες να πράξεις.


ελπίζω να σας άρεσε 😘😘
Χαρίστε ένα ★



My feelings for you💕💔Where stories live. Discover now