Crrrrn-crrrrn-crrrn
Opäť zazvonil zvonec. Ale tentokrát je rozprávky už koniec. Teda rozprávky... O tom by sa dalo debatovať.
Vonku pred vchodom som stretol Jimina. „Ahoj Chim!"hneď som k nemu dobehol a objal ho okolo ramien. Objatie mi opätoval. „Ako si zvládol písomku?"spýtal som sa ho. „Asi dobre,"za myslel sa a odvetil. „Dobre? Dobre je na trojku!"prstom mu pohrozím. „Tak teda výborne,"nahodil veľký úsmev. „Tak sa mi to páči!" Obaja sme sa zasmiali. Popozeral som sa naokolo a zbadal otcovo auto odparkované na príjazdovej ceste vedľa školy. „Musím už ísť, zajtra sa vidíme. Maj sa!"ešte ho rýchlo obímem a idem preč. „Ahoj!"od kričí mi.
„Čaaau tatušo,"pozdravím tatka pri otváraní dverý a hádzaní tašky dozadu. „Ahoj, ako bolo?"spýtal sa. „Ceľkom fajn. Mám kamaráta. Som spokojný,"jemne sa usmejem nad spomienkou Jiminovho úsmeva ktorým ma obdaroval cez obed.
„Videl som. A videl som aj ako ste sa obiali. Páči sa ti?"uškrnie sa s pohľadom na cestnej premávke. „Nie, nie je môj typ. Vieš, on nie je zlý chalan, ale na môj vkus až príliš roztomilý. Vieš, Jimin - môj kamoš, je hrozne krpatý a má hrozne krpaté prsty. Akože veľmi. Dokonca menšia ako mamka. „
„Myslíš?"vypleští oči. „Áno, na stojedna percent!"presviedčam ho. „Tak to ťa chápem,"uznanlivo zatrepe hlavou.Hneď ako sme prišli domov som vošiel klusom dnu. A s tichým pozdravom prefrčal okolo mamky. V izbe som za sebou hneď zavrel dvere a tašku hodil ku pracovnému stolu. Lahol som si na posteľ a len tak s pohľadom upretým do plafóna len tak ležal. Už asi päť minút. Koľko je hodín? Ako idiot som si vybral telefón zo zadného vačku a skontroloval čas. Päť štryridsaťtri. Musím vstať.
Lenivo som sa vyhúpol a išiel sa učiť.Keď som bol o asi ôsmej hotový, dal som si sprchu a išiel do izby. Ľahol som si do postele a vybral si telefón. Rozhodol som sa vyhľadať Jimina na instagrame. Našiel som ho, volá sa @littlemochi. Hneď som mu dal follow a prezrel aj fotky. Všetky boli fajn. Bol tam s kamarádmi. Ale jeden kamarát. No čo k nemu povedať? Kus chlapa. Ale teraz vážne. Nebol na zahodenie.
Chat with littlemochi
JIMIN!!!
21:01Čo?
21:02Ten tvoj kamoš...
21:02Ktorí? Mám ich celkom dosť
21:04Ten extra dobre vyzerajúci
21:04To sú všetci, so škaredými sa nebavím
21:05Aww, znamená to, že som podľa teba pekný?😎
21:06Nie, znamená to, že ťa vidím ako škaredé káčatko
21:07Takže myslíš, že budem mať glow up?
21:07Asi? Záleží na tebe😝
21:09Tsk. Naspäť k tomu tvojmu kamošovi. Aj si ho označoval, whalien sa tu volá
21:10Jaj ty myslíš Taeho
21:10Asi hej. Ako sa volá celým menom? Z kade ho poznáš? Ako dlho sa poznáte? Koľko má rokov?
21:11Upokoj sa. Kim Taehyung. Je to môj najlepší kamarát. Asi dvanásť rokov. A má 18
21:11Vieš uuhhh. Má private. Myslíš, že mi to príjme?
21:12Neviem, asi áno. Ale neviem, či ti dá aj follow. Je model pre gucci, takže asi nie
21:15A keby videl, že ťa poznám?
21:15Väčšia pravdepodobnosť
21:16To rád počujem. Zajtra. Ty a ja. Po škole. Niekam. Selfie. Rozumieš?
21:16Asi áno. Máš naňho nebodáj zálusk?😏
21:18Nieeee
21:18👀👀👀
21:19Možno. Nie je škaredý. Nie je vôbec škaredý. Ale ešte aby bol aj z vnútra tak krásny ako z vonka.
21:20Je. Ver mi, že je. *kašli kašli* chceš fotku? *kašli kašli*
21:20*kašli kašli* áno *kašli kašli*
21:20*kašli*
*kašli* debil posielal fotku z fotenia *kašli*
21:25*kašli* a niečo normálne? *kašli kašli kašli*
21:26Tu máš *kašli*
21:31
Bylskjhe🔥
21:32