TWELWEU

139 9 13
                                    

Cez víkend je to so mnou strašné. Buď ho celý prespím, alebo nespím vôbec. Buď sa ním doslova prežerem, alebo sa zo mňa stane víkendový anorektik. Buď som jak gemblér alebo- nie, na toto nie je žiadne alebo. V tomto momente... Práve robím to prvé. Ako taký gemblér. Striedam piatich hrdinov stále dookola, pretože sa mi pačia niektoré ich útoky. Mohli by vytvoriť nových hrdinov. A ešte aj ma zadok bolí. Dokonca aj keď mám vankúš pod zadkom. Aj keď som si stoličku dotiahol. Ale aj odtiahol, lebo mi to bolo k ničomu. Tak tam teraz sedím, hrám s Mei, keď mi cinkne telefón. Načiahol som sa po telefóne..

New notification from Instagram.

Rozklikol som to.

New message from Kim.T

Hneď ma začalo drhnúť. Pán Kim úžasný Taehyung mi práve napísal. (Hrozne ma baví byť cringe.) Asi by som ho nemal nechať čakať. Hihihi!

Chat with Kim.V

Ahoj, tu Taehyung
16:35

Ahoj, viem
16:35

Ešte v škole som ti povedal, že ťa kontaktujem o OverWatch-i, máš teraz čas?
16:35

Ja mám čas celý víkend😂
16:35

Išiel by si 1v1? Chcem si ťa preveriť ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ
16:36

Iste 😂
16:36

P

otom sme si ešte vymenili pár informácií a zhodli sa na tom, že by nebol zlý nápad ísť volať. „911 aký máte problém?"spýtal som sa okamžite ako zdvihol. Chvíľu bolo ticho, potom sa ozvalo: „Ty si idiot."
Hrali sme dosť dlho. Mohlo byť už niečo po pólnoci.
„Asi by sme mali spať,"poznamenal.„Spánok cez víkend? Hmm, o tom som ešte nepočul,"zdvihol som obočie, aj keď to nemohol vidieť. Z druhej strany sa ozval smiech. „Ale mal by si spať,"povie. „Veď ja spím. Zvyčajne prespím celú nedeľu a potom ešte v noci z nedele na pondelok,"uškrniem sa. Opäť sa počujem Taeho jemne zasmiať. „Ale ak si unavený, stačí povedať,"zdvihnem ruky do vzduchu. „Som, ale chcem aby si mi sľúbil, že hneď ako vypnem hovor, tak pôjdeš spať,"rozkázal. „Nemyslím si, že zaspím,"odvetím, ale aj tak vypýnam plejko a pomaly aj s telefónom zaláham do postele. „Ak dovolíš, tak pomôžem." „A ako?"položím telefón vedľa seba. „Zaspievam,"povie. Dalo sa rozoznať, že sa uškŕňa. „Ty vieš spievať?"to sa mi akosi nezdalo. Nejaký je perfektný, nie? „Presne tak. A budem ti spievať až dokým nezaspíš, môže byť?"tá milota z jeho hlasu... Ako sa to dá odmietnuť? „Mhmm,"zahmkal som.


(A's.n.: ospravedlňujem sa za možné chyby. Hodiny mi ukazujú 2:20am. Kapitolu opravím neskôr)

You and I |TaeKook|Where stories live. Discover now