NINEU

178 11 10
                                    

Dorazil som domov a zabúchol za sebou dvere. Vyzul si topánky a upratal. Už v predsieni sa mi zdalo, že počujem nejaké zvuky. Čo ak nás niekto prepadol? Dal som sa do bojovej pozície (viete si to predstaviť, však? Cítim sa trápne popisovať svoje divné správnie) pripravený sa obrániť, keby niečo. Rýchlo som vtrhol do obývačky aby som zločinca prekvapil. Ale prekvapený som bol ja. Normálne ma tam zastavilo medzi dverami a musel som sa pridržať pánt lebo by som sa asi zgrcal. Nevidel som zlodeja. Ale niečo hrošie. Videl som mojich rodičov ako si to rozdávajú na gauči. Pre Boha.

Rýchlo som sa skryl za stenu. „Nemysli na to, nemysli na to! Vymaž to z hlavy! Vymaž tooo!"kričal som v šepote v učupení s jednou rukou na očiach a druhou operetou o stenu vedľa. Keby som sa nepridržal, asi sa ztrepem. „Musím im to prekaziť. Akoby som práve prišiel!"povedal som si. Však prečo nie? Majú to robiť v spálni a nie takto v obývačke. Dúfam, že nebude súrodenec.

Vyšiel som z poza steny a opäť tam na nich vybafol. „Aaaaa!"zakričal som. Z časti kvôli mojej hre a z časti aby som to konečne dostal von. „Bože môj!"vykríkla mamka a zobrala si deku na seba. Tatušo sa obzrel a keď ma uvidel, tiež si zobral kúsok deky. „To čo má byť?"spýtal som sa malým hlaskom. Však veď... Prečo v obývačke?? Prečo práve tam a teraz??
Mama bola ako paradajka a tatko s menším náznakom červene na lícach. A ani sa im nečudujem. Tiež by som asi takto reagoval keby ma moje deti načapali s niekym. A počkať. Nie. Mne by sa to nestalo. Pretože by som to nerobil v obývačke! Toto doslova kričí: „Aha Kook! Toto robíme, keď nie si doma!"
Obaja boli ticho. „Pre-prepáčte! Už nebudem viac rušiť!"povedal som a rýchlosťou svetla vybehol hore schodmi. Vošiel som do izby a hlasno nimi búchol. Aká to trápna situácia. Horšie ako moja fighting pozícia.

Urobil som si úlohy a hotový sa rozvalil na posteľ. Rukou som sa načiahol po telefón na nočnom stolíku. Zapol som ho. Na zamknutej ploche mi svietilo upozornenie z instagramu. Rozklikol som ho a uvidel to. Kim Úžasný Taehyung mi dal follow späť. Mi dal follow späť... DAL MI FOLLOW SPÄŤ!! Asi mám srdcový záchvat.. .

chat with littlemochi

JIMIN!!
20:56

Hmm?
20:59

TAEHYUNG DAL FOLLOW SPÄŤ
21:00

Wow. To je super:)
21:02

Mimochodom... Si už doma?
21:03

Áno, už sme spolu dlho neboli keď si odišiel
21:07

Aaaa???
21:07

A?
21:09

Čo bolooo?( ͡° ͜ʖ ͡°)
21:09

Nič. Normálne sme sa rozprávali. Ale odprevadil ma domov!
21:10

Teším sa! Zajtra ti musím niečo povedať..
21:11

A ti nemôžeš teraz?
21:12

Nie. To je na dlho
21:15

No dobre. Tak zajtra. Maj sa!
21:17

Pápá!
21:20


You and I |TaeKook|Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang