Capitolul 6: Dream Or Reality?

1.6K 112 2
                                    

Am aprins laptop-ul si am asteptat sa intre pe YouTube. Am intrat pe comentariile ultimului videoclip si am citit cu atentie comentariile pe care nu le citisem inca.

"Fete! Nu-mi vine sa cred. Haideti repede!", strig eu repede.

Fetele s-au ridicat si au alergat in graba spre mine.

"Uitati", le spun eu aratandu-le comentariul. Ne-a comentat "Big Hit".

Daiana si-a pus mana pe gura socata.Dalia a inceput sa sara prin casa ca o nebuna. Cei de la Big Hit ne-au comentat. Nu ne venea sa credem.

"Good Job, girls. We are happy to see a female version of BTS" (Buna treaba, fetelor. Suntem bucurosi sa vedem o versiune feminina de la BTS)

"nu-mi vine sa cred!", spune Erika.

"Nici mie.", adauga Oriana.

Am sunat-o dupa aceea pe mama plina de entuziasm.

"Nu-mi vine sa cred!", ii spun deodata ce-mi raspunde.

"Sunt atat de mandra de voi.",spune aceasta in timp ce era pe difuzor, astfel auzind toate acest lucru.

"Va iubim", striga Alicia.

***
A trecut o zi de cand am vazut comentariul de la Big Hit. Stateam si repetam următorul cover de la BTS in engleza, cover-ul de la piesa "butterfly".

"Ma suna Erik.", spune Alicia oprind negativul piesei.

"Raspunde-i", zic eu.

"Hei Erik...", raspunde Alicia la telefon.

Dupa cateva minute incheie Alicia apelul evitand subiectul "sarcina".

"Se intoarce in cinci zile aici.", spune aceasta părând stresata.

"Si mai bine. Ii poti spune cand vine.", spune Dalia.

"Nu stiu.. Nu stiu daca vreau copilul asta.", spune aceasta evitand contactul vizual cu vreuna dintre noi uitandu-se in jos.

"Sper ca nu te gandesti la...", adauga Erika.

"Ba da. Ma gandesc sa avortez. Nu vreau copilul asta, si probabil nici Erik nu-l vrea."

"De unde stii tu asta, Alicia? Normal ca va fi socat la inceput, asa cum ai fost si tu, dar dupa va fi incantat.", adauga Oriana.

"Nu stiu.", raspunde ea.

"Te rugam, nu face prostia asta. Macar vorbeste prima data cu Erik.", o rog eu.

"Ok, voi vorbi cu el"

Nu voiam sa faca prostia de a ucide un suflet. Fiecare mama care nu avea in plan sa isi creeze o familie s-a intrebat la inceput daca nu e mai bine sa avorteze, dar dupa au pastrat sarcina, iar acum au niste copii de care sunt mandrii.

Da, Alicia, e destul de tanara, dar iubeste copiii, probabil, socul a gândit in locul ei, astfel ajungand la ideea de a avorta.

Am decis sa incheiem repetitiile, pentru ca nu ne mai puteam concentra. Era 10 seara, si noi eram destul de obosite, desi nu facusem nimic.

"Mi-e somn.. M-as culca", spune Alicia căscând.

"si mie mi-e", adaug eu.

"tie mereu ti-e somn, Cynthia.", spune Oriana cautand in frigider ceva de mancare.

Am decis sa ne punem totusi la culcare. Ne-am spus noapte bună, dupa care am mers cu Alexandra in camera noastra.

"iti vine sa crezi? Big Hit Cynthia, deci e, wow", spune aceasta cautandu-si pijamalele.

"stiu nu? Ma intreb cum ne-au descoperit. Adica nu suntem nici primele nici ultimele care fac chestia asta.", zic eu asezandu-ma pe pat.

"Stiu, dar suntem printre singurii care au ajuns populari prin asta", adauga ea mergand in baie cu pijamalele in mana.

Am inchis usa si m-am schimbat. Dupa aceea m-am intins in pat si m-am gândit, cum ar fi sa ne intalnim cu ei. Sa vorbim cu Bangtan Sonyeondan față in față. Adica acum am putea avea o conversatie in engleza, pentru ca au evoluat destul de mult in ultimii ani.

"La ce te uiti?", ma intreaba Oriana uitandu-se ciudat la mine.

"La nimic,doar niste ganduri.",ii raspund eu asezandu-ma.

"Ma rog, mi-ai vazut crema de față? O tot caut, dar nu o gasesc nicaieri.", ma intreaba aceasta.

"Uhm, am vazut-o in baie pe raftul cu prosoapele.", ii raspund.

"Mersi.", iese din camera si inchide usa dupa ea. Am inceput din nou sa visez cu ochii deschisi, uitandu-ma in gol.

"Noapte buna",spune Alexandra intrand in camera iar dupa râde.

"Foarte amuzant", ma trezesc la realitate.

"Ia spune, la ce te-ai gandit?", ma intreaba aceasta in timp ce-si aranjeaza patul pregantindu-se sa sara in el.

"La nimic."

"Te cunosc. La ce te-ai gandit? Zi-mi", insista ea.

"M-am gandit, cum ar fii sa ne intalnim cu ei, si sa vorbim, adica ii urmarim de atatia ani, si niciodata nu am putut sa vorbim cu ei, sau sa le multumim pentru muzica lor față in față.", ma intind inapoi in pat.

"Da, ar fi tare, dar nu cred ca ii vom întâlni vreodata."

"Da stiu,ar fi prea, nu stiu."

"Imposibil?"

"nimic nu e imposibil. Ar fi ciudat, dar intr-un sens bun"

"nu-ti înțeleg gandirea, si nici nu o voi putea face vreodată."

Am inceput sa râd, dupa care m-am bagat sub patura pana la nas. Alexandra a stins lumina si am inchis ochii.

***

"Daiana, Alicia! Unde sunteti? "

Oare despre ce era vorba? E totul in regula?

Cam atat si cu acest capitol. Daca v-a placut nu evitati sa-l votati. Kisses💞

 Kisses💞

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Love behind the Cameras ~Park Jimin~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum