Ne uitam unul la altul intens pana cand Jimin a întrerupt liniștea cumplita dintre noi.
"Vreau sa stii ca vreau sa te fac fericita, si ca poti spune stop oricand", la cuvintele acestuia am inceput sa rad dupa care am început sa-l sarut salbatic. Acesta s-a ridicat si a inchis usa de la camera cu cheia,fiind singuri. Cand s-a intors, si-a dat jos hanoracul dupa care si tricoul, vazandu-i abdomenul bine lucrat. Mi-am muscat buzele, el observand chestia asta. Mi-l doream atat de tare, nu imi puteam imagina cât de înfometata eram dupa el.
Acesta incepe sa ma sarute, dupa care isi coboara buzele spre gat, dupa in zona stomacului, imi ridica topul pe care-l purtam, si imi săruta pielea rece. Imi da jos bluza, ramanand în sutien.
"doamne, cat de mult te vreau. Ma innebunesti pe zi ce trece.", spune sarutandu-mi gatul lasandu-mi un hickey.
"Mai incet, babe, nu ar trebui sa aude toti ce facem noi aici", spune acesta auzindu-mi gemetele. Imi saruta tot corpul. A ajuns cu mainile la coapse, unde a început sa imi traga jos pantalonii.
Nu stiam ce sa fac mai departe, nu am mai facut asa ceva niciodata, am 20 de ani, si inca nu am nici o experienta. Mi-a dat pantalonii jos, mainile lui descoperindu-mi corpul in timp ce el ma saruta de la frunte la șolduri. Ma simteam satisfacuta, iubita. Ma simteam perfect.
Jimin se ridica de pe mine. Isi desface pantalonii, ramanand in boxerii lui negri dupa care se pune din nou pe mine zambindu-mi seductiv.
"Esti pregatita?", ma intreaba acesta. Dau din cap in semn de aprobare.
"Arata-mi ca ma vrei.", imi spune luandu-mi mana si asezandu-le pe abdomenul lui, eu începând sa le descopăr. Jimin isi apropie buzele de clavicula mea si incepe sa - mi lase saruturi scurte si moi de la clavicula la sani. Imi desface sutienul, ramanand fara nimic care sa-mi acopere sanii. Eu am ajuns sa-i sarut abdomenul, el muscandu-mi urechea stanga soptindu-mi ca ma iubeste si ca fac o treaba buna.
Se da jos de pe mine, intinzandu-se in dreapta mea, tinandu-ma de mana.
Imi face semn cu ochii sa ma asez pe abdomenul sau, eu ascultandu-i ordinile. M-am pus pe el, acum vazandu-i trasaturile perfect. Mi-a zambit facandu-mi semn sa-l sarut. M-a prins de șolduri si m-a tras aproape de el, fiind la cativa milimetri distanta de buzele lui pufoase si moi. Imi miscam mainile pe tot corpul lui, pana cand am simtit niște maini, in lenjeria mea intima, pe fund. M-am panicat si am intrerupt sarutul fiind putin socata.
"Totul in regula?", intreaba acesta nemiscandu-si mainile din locul in care se aflau.
Tac si ma uit la bratele lui, el realizand ca nu ma simt comoda cu pozitia lor scotandu-si mainile din locul meu.
"Multumesc.", ii spun putin timida. Acesta imi duce parul după ureche si imi da un sarut pe stomac. Ma aplec si il sarut pe buze. Ma prinde de solduri si ma pune sub el. Incepe sa imi sarute din nou gatul, lasandu-mi un al doilea hickey, eu scoțând gemete de satisfactie.
"Daca acum scoti sunetele astea, ce o sa faci cand o sa devina interesant?", sopteste Jimin in timp ce imi musca urechea. Am inceput sa ma gandesc la continuarea acestei seri, si m-am simtit satisfacuta si pregătită. I-am atins boxerii, dandu-i jos, el ramanand blocat cu gura pe urechea mea.
**următoarea dimineata**
Imi deschid ochii incet, fiind putin amortita. Corpul meu a avut ceva de trait noaptea trecuta. Am realizat ca langa mine e Jimin, eu fiind intinsa pe bratul lui. Dormea ca un bebelus cu un abdomen lucrat, ok, asta nu a sunat bine. Eram goi, doi oameni intr-un pat, fara nimic pe ei, doar o patura care le acoperea trupurile de lume. Am privit tavanul, gandindu-ma la noaptea precedenta, fiind fericita, de faptul ca prima mea noapte de dragoste a fost cu barbatul viselor mele.
"Buna dimineața, iubito", imi spune Jimin sarutandu-mi capul cu buzele lui uscate care dupa sarut au fost umezate cu saliva acestuia. I-am zambit si mi-am pus capul pe abdomenul acestuia.
"Cum ai dormit,Jagiya ?", intreaba barbatul de langa mine jucându-se cu parul meu.
"Bine, tu cum ai dormit?", ii raspund eu zambind.
"Mai bine ca niciodata.", adauga incrucisandu-si degetele cu ale mele.
Auzind niste batai la usa, Jimin a sarit in secunda doi din pat si si-a imbracat boxerii si tricoul alb. Parea foarte panicat, eu nestiind de ce.
"Hei hei, porumbeilor, in caz ca v-ati trezit, va așteptăm la micul dejun", spune o voce care parea sa fie al lui Jin. Am început sa rad cand i-am vazut expresia feței a barbatului care era gata sa sara panicat pe geam cu hainele în mana.
L-am prins de mana si l-am tras înapoi in pat sărutându-l.
"Multumesc pentru noaptea trecuta.", ii zic intrerupandu-ne sarutul.
"Multumesc si eu.", adauga acesta.
M-am ridicat din pat, Jimin privindu-mi miscarile. Mi-am luat lenjeria intima si hanoracul lui pe mine.
"Iti sta bine cu hainele mele, ar trebui sa le porti mai des.", spune acesta dupa care imi face cu ochiul. Am inceput sa rad, dupa care am decis sa-i iau si blugii lui putini rupti in genunchi. Desi imi erau in talie si in lungime, Jimin continua sa-mi faca complimente. Parul imi era ciufulit, machiajul sters si aratam groaznic, dar el continua sa faca complimente la persoana mea. Ceva nu e bine cu el, cred ca trebuie sa merg la oftalmolog cu el. Dupa ce am decis, sa-i returnez pantalonii, rămânând cu hoanoracul lui pe mine, mi-am luat pantalonii mei si am iesit tinandu-ne de mana afara din camera. Am mers spre bucatarie in timp ce el imi saruta obrazul foarte des,eu zambind.
"Uite porumbeii. Neata porumbeilor", spune Jin razand.
"Neata si tie.", spune Jimin.
Ne-am asezat la masa, uitandu-ne la reactiile celorlalti, asteptand sa zica ceva.
"Avem nevoie de niste explicatii de la voi doi.", spune Alexandra punand niste felii de pâine prăjită pe masa.
"Explicatii?", intreb eu razand.
"Ce au fost sunetele de azi noapte din camera voastra?", intreaba aceasta prefacandu-se ca nu stie ce au fost.
Desi era ceva normal sa ai o noapte de dragoste, era ciudat sa fii in centrul atentiei din cauza asta.
Cam atat si cu acest capitol. Nu uitati sa-l votați. Stiu ca a fost cam pervers capitolul, dar simteam nevoia sa-l scriu lol. Kisses💞

CITEȘTI
Love behind the Cameras ~Park Jimin~
Fiksi RemajaO trupa de sapte fete care au fost cunoscute pe youtube cu numele de 7.Y. au ajuns sa cunoasca cea mai populara trupa de baieti din lume cu ajutorul videoclipurilor de pe canalul lor, in care isi arata talentul in dans si cantec prin piesele cantate...