Capitolul 17

1.1K 82 17
                                    

Imi deblochez telefonul. 'ai vazut ce scrie pe internet?', 'Cynthia, intra pe link-ul asta si citeste.' Apas pe link si intru pe un site de barfe. 'Park Jimin si Cynthia, o relatie serioasa?' am inceput sa râd isteric si socata de situatie. M-am intors la mesaje. Nu stiam ce sa-i zic lui Jimin. 'lol', ii raspund sec.

Am mers inapoi pe link si am inceput sa citesc.

"Park Jimin, din cunoscuta trupa BTS, si Cynthia, din 7.Y,canalul care a crescut cu ajutorul pieselor de la BTS. Aseara, acestia au fost vazuti, intr-o pizzerie din Londra, fiind foarte amuzati, razand mult. Oare au o relatie? Jimin si partea feminina a acestuia sa aiba o relatie? Nu e prima oara cand fanii acestora au dubii avand in vedere relatiile lor cu alti oameni,dar fanii sunt foarte confuzi acum. "

Zambesc, dar nu mai pot tine in mine si izbucnesc in ras.

" Ce ai? ", intreaba Alicia speriata.

" Uite. ", ii dau telefonul tinandu-ma de gura. Acestea stiau ca ieri mi-am petrecut seara cu Alexandra, Jungkook respectiv Jimin.

Alicia a inceput cu voce tare sa citeasca, fete incepand sa fie socate. Ashley, a auzit si ea, impreuna cu tutorele. Eu aveam lacrimi in ochi de la cum râdeam.

"Ai primit un mesaj de la Jimin", spune Alicia. Imi iau telefonul din mana ei.

'Ce facem acum?', ma intreaba acesta.

'nu bagam in seama. Trecem peste, oricum in curand vor fi alte barfe.', ii răspund.

Fetele inca erau putin socate, dar trebuia sa vorbim cu tutorele. Am decis sa vorbesc cu ea despre Ashley.

"Multumesc, ca ai gasit-o", imi spune aceasta tinandu-mi mana intre ale ei.

"cu drag. O iubesc pe Ashley.", ii răspund uitându-mă la ea cum se joaca cu o papusa. "As vrea, daca se poate, sa vin in fiecare saptamana aici, si sa petrec timp cu ea. Sa-i cumpar un telefon, ca sa ma poata suna, cand doreste."

"Sigur. Orice, vreau sa fac copiii fericiti.", adauga.

Am mers la Ashley si am imbratisat-o. Aceasta nu a ezitat, si m-a strans tare.

"Ne vedem saptamana viitoare, da?", o intreb pupandu-i capul.

"Da.",imi spune zambindu-mi.

M-am ridicat si am mers la fete, care erau deja la ieșire si ma asteptau. Am pornit spre casa. Trebuia sa continui coregrafia de la 'Pied piper'. Am incercat sa o fac ieri, dar dupa am mers cu Jimin la film.

Eram in masina cu Alexandra, Oriana si Erika. Erika era la volan, eu am stat in spate cu Oriana. Stateam pe telefon, cand primesc un mesaj de la Tae. 'ai citit noile barfe despre tine si Jimin?😂😂'. Ei nu stau in aceeasi casa? Nu vorbesc? Ii raspund spunandu-i ca Jimin mi-a trimis link-ul si ca am râs cu lacrimi. Ajunse acasa, m-am schimbat in niste haine comode in care puteam dansa. Urc sus si imi pornesc muzica.

***

Stateam in cada linistita, cu romanul meu de dragoste mana, cand cineva bate insistent la usa.

"Cynthia, cand iesi, fii atenta. Avem oaspeti.", imi spune Daiana.

Cine mai putea veni la noi? O ignor si imi continui cartea, dar nu puteam sa ma concentrez din cauza gândului, cine era la noi, iar. Am inceput sa-mi umezesc parul. Dupa care mi-am pus sampon.

Am iesit din cada cu parul umed si tot corpul plin de spume din cauza apei.am apucat un prosop si l-am pus pe langa corp. Cu alt prosop mi-am uscat parul. Mi-am uscat corpul, dupa care mi-am luat halatul si cand sa ies din baie, aud râsete si voci familiare. Erau baietii. Cum ies acum, din baie, cu un halat pe langa mine? Am deschis incet usa, încercând sa nu fac nici un zgomot, si am alergat in camera, baietii salutandu-ma, dar eu ignorandu-i, fiind putin timida din cauza situatiei. Am inchis usa si mi-am cautat niste haine comode.

Love behind the Cameras ~Park Jimin~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum