Care e problema ta de fapt? Avem grija ok? Nu te mai criza atat", m-am rastit la Oriana care parea sa fie foarte suparata.
"Pentru ca Eva v-a vazut!", comenteaza aceasta. Eva? Ce a facut ea aici? Ok, asta nu e foarte bine. Eva e fana BTS, si daca ar afla cineva ca Jimin ar avea iubita, ar risca multe.
"Oh, doamne..", soptesc uitându-mă in podea. Oriana a urcat in bucatarie spunand nici un cuvant. De sus se auzeau rasete si barfe. Se pare ca Eva a dat o impresie buna fetelor. Am urcat si eu incercand sa nu par ingrijorata.
"Cum a fost la intalnire?", intreaba Erika deodata ce întru in sufragerie.
"A fost bine. Chiar foarte bine.", raspund zambind. Am inceput din nou sa ma gandesc la sarutul cu Jimin, astfel rosind grav.
"Cred ca s-a întâmplat ceva, roseste prea tare.", spune Alexandra chicotind.
"Sigur au facut ceva", adauga Dalia.
"Am vorbit.. S-si, ne-am s-sarutat.. M-a intrebat d-daca v-vreau sa fim impreuna.", spun rusinandu-ma.
"Awwwww,sunteti impreuna?", intreaba Daiana sarind foarte entuziasmata de pe canapea.
"foarte aww, Eva i-a vazut pupandu-se in masina.", ne intrerupe Oriana nepasatoare.
"Poftim?!", adauga Alicia.
"Mda.. Dar totul e in regula, adica avem totul sub control.", incerc sa par sigura pe mine. Problema e ca, nu o cunoaștem pe Eva atat de bine incat sa stim daca putem avea incredere in ea. Ar trebui sa-i spun lui Jimin?
"Voi ce ati facut?", schimb subiectul.
"Am povestit si ne-am uitat la un film.", spune Erika.
"Tare. Eu merg sa ma culc,mor de oboseala.", spun si ma duc in camera.
Mi-am luat pijamaua si m-am aruncat în pat. Imi era prea lene pentru a ma demachoa sau pentru a face un dus, asa ca am decis sa ma culc direct. Inainte de a ma culca am mai tras un ochi în telefon.
'noapte buna, Jagiya. Sper sa visezi ceva frumos😊💜', zambesc larg la mesajul primit de la Jimin.
'noapte bună.💜'
***urmatoarea zi****
Stateam inca in pat, azi fiind o zi plictisitoare pentru mine. Era trecut de ora 12 dupa amiaza. Oriana, Dalia si Alexandra au mers la Spa, Erika, Daiana si Alicia au mers la cumparaturi, cica nu mai au haine, ce gluma buna. Eu am refuzat sa merg cu vreuna din ele, chiar nu aveam niciun chef.
Stand in pat pe telefon, m-am gandit ca as vrea sa merg la Ashley. Nici nu au trecut doua minute ca deja eram in picioare în fața dulapului. Ce sa fac cu ea azi? Mergem la un film, perfect.
I-am scris un mesaj lui Edyth, tutorelui lui Ashley, intreband-o daca as putea petrece ziua cu aceasta, Edyth aproband.
M-am imbracat cu o pereche de skinny jeans de culoare neagra si mi-am luat un hoodie de culoare mov. Parul l-am pus intr-un coc lejer. Nemachiata am pornit cu masina spre casa lui Ashley. Telefonul meu a inceput sa sune, dar din pacate nu am putut raspunde, pentru ca eram la volan.
La radio era difuzata muzica metal, nu e ceva ce nu-mi place, dar nu as putea sa o ascult in fiecare zi.
Ajunsa in fața casei am coborat din masina. primul lucru pe care l-am facut a fost sa-mi verific telefonul pentru a vedea cine m-a sunat, deoarece curiozitatea m-a ros tot drumul.
Apel pierdut: Taehyung💜
Nu stiam ce voia, adica sincer, nu am prea mai vorbit. I-am scris un mesaj intrebandu-l daca s-a intamplat ceva. El nu mi-a răspuns nici dupa cinci minute in care stăteam in fața casei, asa ca am decis sa intru pentru a o vedea pe Ashley.
Primita inauntru de Edyth, ma uitam prin jur, pentru ca o vedea pe Ashley. Aceasta alerga de pe scari direct inspre bratele mele care erau larg deschise gata sa o imbratiseze.
"Esti pregatita sa avem o zi doar pentru noi doua?", o intreb dandu-i un pupic pe cap aceasta strangandu-ma si mai tare de talie. Nu era foarte inalta, ceea ce mi se parea foarte dragut. Desi avea 10 ani, mi se parea inca micuta, si inaltimea imi dadea dreptate.
Ne-am luat la revedere de la Edyth si am plecat. Am intrat in masina, ea punandu-se in spate.
Ajunse la mall-ul urias, am coborat. Ea m-a tinut de mana,ca un copil mic ce parea a fi. Daca nu o cunosteam as fi zis ca nu are mai mult de 8 ani. Avea niste ochi mari, de culoare verde foarte deschis. Buzele nu foarte groase, dar nici subțiri,putin uscate totusi. Nasul il avea micuț si foarte potrivit pentru fața ei rotunda. Pistruii de pe obraji nu-i lipseau, si parul ciufulit si de culoare satena in față era mereu prezent. Imi aduce aminte de mine, dar nu prea.
Am mers spre cinema si ne-am holbat la ce filme erau in acea zi. Telefonul imi vibreaza din borseta. Il scot si ma uit la mesaj.
Jiminssi💜:Ai grija de sora pe care nu o ai? Devin gelos.
Încep sa ma uit in spatele meu, ochii mei cautandu-i pe ai lui. Ce a fost acel 'Devin gelos', doamne Jimin.
Jiminssi💜:nu ma vezi? Eu te vad prea bine Jagiya.
Imi intorc din nou privirea pentru a-l cauta. Realizand ca nu il voi gasi, mi-am dat doar ochii peste cap, sperand sa observe.
"Vreau la filmul asta.", spune Ashley aratand cu degetul pe un film de dragoste. Am aprobat si ne-am indreptat spre coada pentru a cumpara bilete.
Jiminssi💜: pe mine cand ma duci la film Jagiya?
Cynthia:cand imi vei spune unde esti
Jiminssi💜:atunci va trebui sa te scot eu la un film nu tu pe mine.
Cynthia: bine bine.
Jiminssi💜: distreaza-te. Te iubesc.
Am rosit si zambit in acelasi timp.
"Buna ziua. La ce film sa fie?", intreaba casierul.
Am luat biletele si am mers la bar pentru a cumpara popcorn si suc.
***
Mancam niste popcorn si priveam filmul, care parea sa-i placa lui Ashley cand imi vibreaza din nou telefonul. Din cauza curiozitatii, mi l-am scos, am dat luminozitatea la minim si am intrat pe el.
Taehyung💜: Cynthia,.....
Am inlemnit, de ce mi-a spus asta?
Ce a spus Taehyung care sa ma faca sa fiu atat de socata?
Cam atat si cu acest capitol. Daca v-a placut nu uitati sa-l votati, oentru ca m-ar ajuta mult. Kisses💞
CITEȘTI
Love behind the Cameras ~Park Jimin~
Teen FictionO trupa de sapte fete care au fost cunoscute pe youtube cu numele de 7.Y. au ajuns sa cunoasca cea mai populara trupa de baieti din lume cu ajutorul videoclipurilor de pe canalul lor, in care isi arata talentul in dans si cantec prin piesele cantate...