O mașină isi facea apariția in fața noastră, o mașină neagra, destul de noua, totusi farurile nu ne lasau sa vedem șoferul. Vehiculul s-a oprit. Totusi nu putea descoperi chipul celui care statea in el.
Eu si Jimin stateam imbratisati, fara sa ne dam seama, dar cand am vazut un aparat foto care era tinut de soferul imbracat in negru, ne-am dat drumul si am fugit in casa. Totuși s-au prins poze cu spatele nostru.
"S-a întâmplat ceva?", Namjoon ne observa fețele speriate care au inceput sa traga cortinele casei.
"Un fotograf, a venit si a început sa ne faca poze, cineva ne-a aflat adresa si ei au venit sa ne faca poze, habar nu am, dar ne-a vazut pe mine si pe Cynthia", explica Jimin care nu se oprea din tras toate cortinele uitandu-se cu coltul ochiului pe geam sa vada daca paparazzi au plecat.
Cand mașina a pornit si disparut din area casei, Namjoon deja suna manager-ul. Acesta i-a spus sa sa se calmeze toti, totul va fi ok.
"a mai fost un astfel 'dating rumor' cu mine si Jimin, si daca si acesta va iesi la iveala, nimeni nu va mai crede ca nu e adevărat. Ce facem?", ma panichez, uitandu-ma la Jimin, la Alexandra, la toti pe rand.
"Ne calmam, Cynthia, asta ni-i s-a zis.", Namjoon se aseaza pe canapea lasandu-si capul sa atârne. O mana imi atinge umarul, imi intorc privirea pentru a-mi vedea asa zisul iubit care ma ia in brațe.
"Va fi bine. Si daca se afla, nu-mi pasa, fanii vor trebui sa accepte", mi-a șoptit, eu asezandu-mi capul care parea greu pe umărul lui.
Telefonul lui Namjoon a inceput sa sune iar, era managerul care l-a sunat sa-l intrebe daca e aceeasi fata ca acum ceva timp despre care se zicea.
Joon si-a asezat telefonul pe masa, uitandu-se la Jimin, la mine, la Jimin, iar la mine.
"O veti face oficial.", o spune calm, uitandu-se in golul dintre mine si Jimin.
Eu si Jimin ne-am intersectat privirile. Mie-mi era frica, inima mea a început sa bata atat de tare incat putea si Namjoon sa o auda,sau asa credeam, dar Jimin, Jimin era calm, dar calm cu un zâmbet inocent pe buze. Toti din jurul nostru se uitau la noi. Privirile erau de inevitat, avand in vedere ca atâția ochi erau doar pe noi.
Totuși, dând vestea de 'official dating', nu era atat de complicata, avand in vedere faptul ca eu nu eram un idol, ci doar el.
~~
Am decis sa dorm la Jimin in acea seara, simțeam nevoia sa-i simt prezența aproape de a mea.Fetele au plecat la scurt timp după toata vestea cu relația mea cu Jimin. L-am intrebat daca as putea face un duș, acesta spunandu-mi ca da. Mi-a dat un prosop si un tricou cu rolul de a-l purta ca si pijama. Am zambit inocent la primirea acestora, la care el mi-a sarutat obrazul.
~~
Părul ud care uda putin si tricoul lui Jimin care parea sa fie destul de scump, imi era putin mare, dar aratam dragut, purtand pentru prima data, hainele unui baiat.
Ies din baie pentru a-l auzi pe Namjoon cum discuta cu Hoseok, despre mine si Jimin. "Stiu ca sunt indragostiti, dar ne poate strica imaginea de baieti fara relatii care innebunesc adolescentii''.
"Eu zic sa asteptam, plus ca era clar ca ne vom face relatii la un moment dat, deci ARMY va trebui sa se obisnuiasca", Yoongi isi face loc pe canapea in timp ce avea o cana cu ceai in mana libera. "Oricum observ ca multi fani incep sa faca teorii despre Jimin si Cynthia, cum ca sunt impreuna de mai mult timp si chestii de genul"
"Calmeaza-te, Namjoon, va fi ok", Hoseok continua, incercand sa-l calmeze putin pe acesta.
"Sunt foarte obosit, si coplesit, ar trebui sa dorm", Namjoon se intoarce si imi vede chipul care se ascundea dupa un perete. Acesta vine la mine si ma intreaba daca totul este in regula.
"Haide cu mine", ma ia de brat si iesim in gradina, nu stiam ce se intampla si speram sa nu ma certe sau sa bata apropouri la subiectul relatiei mele cu Jimin.
"Vreau sa te desparti de Jimin.", o spune pe un ton serios. POFTIM?!! Nu puteam sa cred ce am auzit.
"P-poftim?", ochii mei au inceput sa lacrimeze dar incercam sa nu cedez.Cum adica sa ma despart de Jimin?
Am vazut ca va place cartea mea, asa ca voi mai scrie niste capitole. Kisses💕
CITEȘTI
Love behind the Cameras ~Park Jimin~
Fiksi RemajaO trupa de sapte fete care au fost cunoscute pe youtube cu numele de 7.Y. au ajuns sa cunoasca cea mai populara trupa de baieti din lume cu ajutorul videoclipurilor de pe canalul lor, in care isi arata talentul in dans si cantec prin piesele cantate...