Niechciany koniec

436 22 28
                                    

I jeszcze jedno: ta książka lubiła być redagowana przy muzyca The Black Keys, The Clash i The Pixies, ale narodziła się w gmachu starej szkoły, w którym hulał wiatr, przy dźwiękach odtwarzanego bez przerwy albumu In a Time Lapse i trzepotania nietoperzowych skrzydeł. Wielkie dzięki kompozytorowi Ludvico Einaudiemu. Tudzież nietoperzowi.

●●●

Słowa umieszczone powyżej są również w ''Podziękowaniach'' w ''Szóstce Wron''. Podobnie jak Leigh Bardugo, chciałabym zakończyć nimi naszą wspólną przygodę. Ja również słuchałam tych utworów podczas pisania rozdziałów.

Zachęcam do przesłuchania ''In a Time Lapse'' zamieszczonego w mediach zapewniam, że potrafi wprowadzić w klimaty Katterdamu.

Tyle słów ciśnie mi się na język, że nie wiem co napisać, więc po prostu podziękuje osobom, które (chodź mogły tego nie wiedzieć) wspierały mnie w dalszym umieszczaniu tutaj cytatów z tej wspaniałej książki. Są to przede wszystkim bardzo miłe, sympatyczne osóbki, dzięki którym nie jeden raz mój telefon zamieniał się w rozdzwonione przekleństwo (nie mam wam tego za źle). Dziękuję bardzo serdecznie:
-> Only-Evil
-> --hiraeth--

Jestem wielkim leniem i po wakacjach już nie chciało mi się kontynuować, ale za ich zasługą to się zmieniło.
Na koniec chciałabym tylko jeszcze wspomnieć o moim małym pomyśle.
Jeśli podobała wam się ta książka i chcielibyście więcej, napiszcie mi w komentarzu lub na pv z jakiej książki cytaty chcielibyście poczytać.
Więc to już chyba na tyle. Żegnam was bardzo serdecznie i mam nadzieję, że do przeczytania wkrótce.

Six of Crows ~ cytatyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz