Halim!!!
Ye Saya Halim anak mak timah (😂)
Pakwer Alisa .."Aduh Mana dtg budak sewel Ni,menyemak jer..woi Halim..minah ni aq yg jumpa lu..kau leh Cari lain ehh"
Kedebum!!
Tanpa dijangka Halim tumbuk muka mak rempit tu ..nasiblah nak.."Jangan ganggu awek aq lagi "
"Dh bla..ahh dari aq layan org gile Ni baik aq gi kacau awek lain" ,sambil menggosok pipinya yang baru saja ditumbuk oleh Halim
:)Malulah tu😂.....
"Thank you Halim"
"Wlcm sayang "
"Kau boleh Tak guna formal jer "jeling Alisa
"Alahh..you kan makwer I "
"Bile Masa pulak Lisa makwer Halim.Halim Jangan merepek boleh Tak..Lisa ngantuk ..Ni Lisa masuk rumah dulu..terima kasih teman Lisa beli barang dan hantar Lisa sampai balik rumah ..terima kasih banyak2"
"Wlcm.. good night sa...."belum sempat Halim bercakap,bayangan Alisa dh hilang..
"Baik aq cabut dulu ,dari aq tunggu Halim melalut ...sampai besok Tak habis..."
"Woi!! Kau gi Mana ..lama sangat..aq dh kebulur Ni ..kau nak aq mati ker..
Tadi Kat luar tu sapa?? Jantan Mana kau ngorat..tu yang Tak igt langsung aq kebulur Kat rumah Ni kan" jerit makngah.Alisa malas nak layan gorilla betina tu die terus meluru ke dapur.
"Woi!! perempuan kau Tak dgr ker ..aq tgh cakap ngan kau Ni..aq Tanya kau kan jantan Mana yg hantar kau balik tu.."marah makngah sambil menunjal2 kepala Alisa.
"Takder sapa lah"
"Kau igt aq buta" kuat makngah tunjal kepalanya.
"Halim!!"
"Sapa Halim?"
"Anak mak timah"
"Kau sekarang dh pandai menggatal ..Tak sedar diri ..muka dh lah comot,buruk ..eii geli aq tgk.
(sedap mulut jer ckp buruk😒)"Ada aq kesah kalau muka aq buruk,omel Alisa.
"Lisa Tak menggatal pun ..die tolong Lisa tadi.."
"Kau igt aq nak caya ckp kau"
"Suka hati makngah lah"
"Menjawab!!!"
Satu tamparan hinggap di pipi gebu Lisa.
Auchh!!
"Tulah .. menjawab lagi ckp aq"
........
"Sakitnya" Lisa menggosok pipi nya yang telah memijar .-Dh,Lisa Jangan nagis kau anak yg kuat ...Allah sentiasa Ada ngan kau ..-
Pujuk Alisa dlm hatinya.Ok thanks reader..sorry kalau part Ni mcm boring ...😂
Stay read this book kalau nak tahu kesudahan citer💋
Bye👌
Next chapter coming soon ❤
YOU ARE READING
SENASKAH KASIH SAYANG
RomancePukul ....Dikeji ....Dihina...Dicaci Itu dh lali dah dalam diri Alisa .... MENANGIS...dh takder guna. Air mata sipiatu dh tiada makna dimata Puan Azliah ( mak ngah ). " Alisa kau bangun, kau nak aq pukul ngan cangkul Ni ker baru kau nak bangun...