-Nie znam tego samochodu. - popatrzyłam na Niki pytająco
-A ja tak! - krzyknęła podniecona. - Będzie ciekawie. - dodała po chwili z entuzjazmem wpisanym na czole.***
-Córcia no dalej! - krzyknęła mama gdy schodziłyśmy po schodach.
-Schodzimy po schodach!
-Idź odrazu na taras tam czeka ta osoba do ciebie. A Niki pomoże mi w obiedzie.
-Ja zawsze chętnie pomogę. A co gotujesz? - powiedziała Niki gdy ja szłam w stronę tarasu. Tak Niki i mama są na ty. Ja i moje rodzeństwo zresztą też. Ale ja wolę mówić mama.
Tak się zamyśliłam że wywaliłam się gdy wychodziłam przez drzwi, ale ktoś mnie w ostatniej chwili złapał.-Kto ty jesteś?
-Polak mały.
-A na serio?
-Już mnie nie pamiętasz Jaśmin? -
I nagle wszystko stało się jasne to ojciec...-Tata... - przyjechał autem Victorii.
Jego reakcja mnie nie zdziwiła, jak zwykle każe mi pokazać emocje jakie czuje gdzy go widzę... To pokazuje obojętność, smutek i złość.-Kruszynko coś się stało?
-Naprawdę masz czelność mnie o to pytać?! - miałam w dupie że drę się na całe miasto. Dobrze wiedział jak mnie boli to że zdradził mamę z moją byłą przyjaciółką... Victorią... A to dlatego że ona ma pieniądze a my nie... I w dodatku jeszcze ona jest z nim w ciąży... I tydzień po rozwodzie biorą ślub. Tak biorą ślub w urodziny mamy... Nagle się ocknełam i zauważyłam że ktoś mnie odpycha od taty. Bo miałam zamiar go uderzyć a to się zawsze źle kończy. Nie raz miałam w dzieciństwie pełno siniaków tylko z tego powodu.
Zauważyłam... Nathana...
Ktory... Nawala w ojca...
W końcu zrozumiałam do czego to zaraz doprowadzi. I pokazałam pazurki.-STOPPPPP! - wrzasnełam odciagając Nathana.
-Nat?!
-Słucham?
-Choćmy z tąd. A ty jeszcze raz tu przyjdziesz a pożałujesz. - wrzasnełam do ojca na odchodnę.
***
-Nat? - zapytałam z troską w sercu
-Tak słońce?
-Jesteś cały?
-Nic mi nie będzie...
-Choć przemyje ci tą rękę.
-Idę.***
-Niki!?
-Co?!
-Przynieś apteczke!
-Tam gdzie zawsze?
-No i pospiesz się!
-Proszę. - podała mi Niki apteczkę. - Jaśmin co tu się właściwie stało?
CZYTASZ
Na Zawsze
ChickLitZAWIESZONE! Do szkoły,osiemnastoletniej Jaśmin, dochodzi nowy nauczyciel, Daniel, oraz nowy uczeń John. Czy Jaśmin zna tych mężczyzn, a może są dla niej całkowicie obcy? Czy Jaśmin i jej bliscy są zagrożeni ? Czy Jaśmin dowie się kim są tajemniczy...