Germangie echte liefde...

987 35 2
                                    

Part 1

Angie POV

"Pablo je zult het nooit geloven!" Ik ren de lerarenkamer in en omhels Pablo. "Wat is er dan Angie vertel het!" "Herman en Violetta blijven hier wonen!" Verteld ik blij "Dat
Is super!" Pablo zegt wel dat hij het super vind maar ik zie in zijn ogen dat hij jaloers is... Hij weet dat ik verliefd ben op Herman... "Ik ga gelijk naar ze toe! Tot straks!" Zeg ik en ik ren de lerarenkamer uit op weg naar Herman en Violetta.

Violetta POV

"O je bent de beste papa ter wereld!" Roep ik en ik omhels mijn vader. "Ik mag nu toch wel naar de studio?" "Tuurlijk mag dat!" Antwoord m'n vader "Pap?... Mag Angie hier wel blijven wonen?" Vraag ik  aan hem. "Eh... Alleen als zij dat wilt. *DING DONG* "ik doe wel open" zeg ik en ik loop naar de deur, en doe hem open. Daar staat Angie. Zodra ik haar zie  vlieg ik haar om de hals.

"Angie ik mag hier blijven en naar de studio gaan." Verteld ik. "Ik weet het liefje!" Zodra we elkaar hebben losgelaten loopt Angie naar binnen. "Pap vraagt het dan aan Angie' zeg ik. Wat wil je vragen?" Angie kijkt vragend naar Herman. "Of je... Nou iedereen in huis zou het leuk vinden... Olga Violetta Roberto en ik dus... Zouden het leuk vinden als je hier bleef wonen..."

zegt hij. "Ja! Ja! Tuurlijk!" Angie omhelst m'n vader. Uit blijdschap geeft ze hem een kus op zijn wang. "O... Sorry ik was heel blij en..." "Het geeft niet" zegt m'n vader. "Kom laten we je spullen halen!" Zeg ik. En we lopen de deur uit...

Herman POV

"Hoe kun je nou niet verliefd worden op zo'n vrouw?" Vraagt Roberto. "Hou er over op ze heeft iets met Pablo." Zeg ik  en ik loop boos m'n  kantoor in.

Roberto POV

Dan loopt Olga naar Me toe. "Volgens mij heeft Angie niks met Pablo ik zag ze laatst alleen maar ruzie maken. Herman en Angie horen gewoon bij elkaar. Net zo als wij twee!" "Wat zeg je me nu Olga! Ik heb mijn persoonlijke ruimte nodig Olga" "wat jij wilt... Wat jij wilt ..." Olga loopt de keuken in en gaat aan de slag met het eten.

Angie POV

Als we bij mijn huis aan komen staat Pablo op het punt om aan te bellen. "Hee Pablo! Wat kom jij doen?" "Praten Angie... Violetta wil je ons even alleen laten?" Vraagt Pablo. "Ja is goed ik ga alvast naar binnen. "Waarover wilde je praten?" Vraag ik als Violetta binnen is. "Ik wilde vragen of we het nog eens op nieuw kunnen proberen... Je weet wel jij en ik." Pablo komt steeds dichter bij me en probeert me te kussen. Maar ik duw hem weg. "Je weet toch dat ik gevoelens heb voor Herman!?" "Ja maar ik dacht..." Probeert Pablo "nou dat dacht je verkeerd!" Zeg ik en ik loop naar binnen en gooi de deur achter me dicht. Violetta komt aangelopen. "Ik heb alles gehoord..." Zegt ze. "Het maakt niet uit." Zeg ik

We lopen naar boven en pakken al mijn spullen in. "Dus je bent nog steeds verliefd op papa?" Vraagt Violetta. "Ja maar het kan nooit wat worden we zijn familie" zeg ik "eigenlijk zijn jullie geen familie. Jij bent mijn tante wij zijn familie. Jullie officieel niet." Verteld ze. "Eigenlijk heb je gelijk." Zeg ik "maar ik denk niet dat hij het zelfde voelt."

Germangie echte liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu