De slappe lach

400 25 0
                                    

De volgende ochtend komt Violetta aan tafel zitten. Alleen Angie zit er al. "Het was zo grappig Joe jij in je dagboek schreef dat je wilde trouwen." Lacht Violetta. "Ja hè? Ik was toen nog zo klein." Lacht Angie. "Misschien trouw ik later met Pablo! Of met iemand anders." Angie en Violetta kunnen hun lach niet meer inhouden en schateren het uit. Dan komen Herman en Roberto binnen en gaan zitten. "Waarom lachen jullie zo?" Vraagt Herman "omdat Angie misschien later met Pablo gaat trouwen!... Of met iemand anders!" Angie en Violetta beginnen alleen maar harder te lachen. Totdat Olga binnen komt en nog wat op tafel zet. Dan worden ze rustig. Maar zodra Olga weg is krijgen ze weer de slappe lach. "Violetta!" Roept Angie. "Je wilt de mooooooooiste jurk van allemaaaaal" zegt Violetta. En ze lachen verder. "Mag ik vragen wat er zo grappig is?" Vraagt Roberto. Violetta wilt weer gaan lachen maar Angie houd een hand voor haar mond. "Dat leggen we zo uit. We drinken eerst even wat water in de keuken. Om bij te komen. Violetta en Angie lopen naar de keuken en drinken wat. Af en toe giechelen ze nog wat maar dan is de slappe lach weg.

"U hoeft zich geen zorgen te maken meneer. Ze gaat niet met Pablo trouwen maar met u het kwam omdat..." Dan onderbreekt Violetta haar. "Omdat ze vriendjes wilde zijn met Pablo!" Angie en Violetta beginnen weer heel hard te lachen. Maar dan is lach voorbij. en lopen Violetta en Angie binnen. En gaan zitten. Dan giechelt Violetta weer...

Germangie echte liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu