Title your Story Part

353 20 2
                                    

Angie:

Als we thuis aan komen staat de pers voor de deur. "Nee hè! Zeg ik. Ik loop door de pers heen richting de deur. Ik hoor allemaal vragen. Wie is die man!? Zijn jullie samen? Waarom lag je in het ziekenhuis. Naar welk land ga je verhuizen. En al dat soort dingen ik loop met Sophie en Herman naar binnen en sluit de deur. "Het is niet altijd leuk om beroemd te zijn." Zeg ik. "Nee maar meestal wel!" Zegt Sophie. Dan wordt er aangebeld. Ik kijk door het raam en daar staan Thomas en Isabelle. Ik doe snel de deur open en ze lopen naar binnen. "Wat is er met je gebeurd!?" Vraagt Isabelle bezorgd. Ik verteld haar het hele verhaal en stel haar dan voor aan Herman. "Dit is Herman... We zijn samen." Zeg ik met wen grootte glimlach. "Wat leuk!" Zegt Isabelle "wij zijn ook samen." Zegt Thomas...

S'avonds breng ik Sophie naar bed. Ik lees haar een verhaaltje voor en dan komt Herman binnen. Hij geeft haar een nachtkus en loopt dan de kamer uit. Ik loop hem achterna mijn slaapkamer in. We kleden ons om en gaan in bed liggen. "Het spijt me van alles wat er is gebeurd..." Zegt hij. "Het was niet jou schuld." Zeg ik. Ik kus hem, en hij kust me terug.

Herman:

Als ik s'ochtends wakker wordt licht Angie naast me. Ik hou zo veel van haar. Ik geef haar een kus op haar voorhoofd. Ik kleed me om en loop naar beneden. Een paar minuten later komt Angie naar beneden. Ze geeft me een kus. "Goeiemorgen!" Zegt ze "Goeiemorgen." Zeg ik terug...

Germangie echte liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu