Angelica

459 24 0
                                    

"Maar... Dat is juist geweldig!" Herman kust Angie. "Ik hou van je" verteld Herman. "Ik hou ook van jou..." Zegt Angie. Maar dan kijkt Angie op. "We hebben het mijn moeder over de bruiloft nog niet verteld!"

De volgende dag belt Angie haar moeder. "Hee Angie hoe gaat het met je?" Vraagt haar moeder. "Het gaat heel erg goed! En ik heb fantastisch nieuws dat ik je wil vertellen!" Zegt Angie "zullen we vanmiddag afspreken zodat ik het je kan vertellen?" Vraagt Angie. "Ja dat is goed."

Die middag zitten Angie en haar moeder in een restaurant. "Angie vertel het me dan!" Begint haar moeder. "Nou ik ga.... Trouwen met Herman!" Verteld Angie dolblij. Maar dan ziet ze het gezicht vaan haar moeder. "Angie... Je kunt niet gaan trouwen met de man van je zus!" Zegt ze. "Wel als het ware liefde is!" Zegt Angie. "WAT HAD MARIA HIER WEL NIET VAN MOETEN DENKEN?" Schreeuwt ze boos. "Mam! Ik denk dat ze blij voor me was geweest als ik haar nog eens kon zien! En m'n zus is er niet meer!" Schreeuwt ze tegen haar moeder. "Het is een schande! Denk naar niet dat ik je nog wil zien Angie. En ik zou ook maar niet aan kinderen denken. Want dan zul je me helemaal nooit meer zien. Haar moeder loopt het restaurant uit. Angie begint te huilen.

Als Angie thuis komt ziet Herman gelijk dat er iets is. Dus omhelst hij haar. En huilt Angie het uit. "Ze... wil me nooit meer zien Herman... Alleen omdat ik van je hou..." Angie kijkt Herman aan en Herman kijkt naar Angie. Dan kust Herman haar. "Het komt allemaal wel goed..." Zegt hij.

Germangie echte liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu