Een zus...

373 22 0
                                    

Herman:

Als ik thuis kom stormt Violetta op me af. "Waar was je papa!?" Vraagt ze. "Eh... Ik was op het vliegveld voor wat zaken..." Antwoord hij. "Maar je raad nooit wie ik daar tegen kwam!" Zegt hij. "Wie dan!?" Vraagt Violetta. "Ze wacht op je in de resto-bar." Antwoord ik. Violetta geeft me een kus en rent de deur uit.

Angie:

Ik zit in de resto-bar te wachten op Violetta. Haar vader zou zeggen dat ze daar heen moest gaan. "Mam ik heb het haar van regenboogje gekamt!" Sophie laat mij haar lievelings knuffel zien. Een eenhoorn, Sophie vind eenhoorns heel leuk. Dan zie ik Violetta binnenkomen. Ze kijkt om zich heen. En dan ziet ze me zitten. Ik sta op en Violetta vliegt me om de hals. "Angie!? Wat doe jij hier!?" Vraagt ze. "We zijn op vakantie!" Antwoord ik. "We!?" En ze kijkt me aan. Dan ziet ze Sophie zitten. Ze kamt de staart van haar eenhoorn. "Met je zusje..." Zeg ik. Violetta loopt naar de stoel van Sophie toe en gaat op haar knieën naast de stoel zitten. "Hoi..." Zegt ze. Sophie kijkt op. "Hoi!" Zegt ze. "Sophie, dit is Violetta... Je zus..." Zodra Sophie hoort dat het haar zus is geeft ze Violetta een knuffel. Zodra ze uitgeknuffeld zijn zegt Sophie "jij hebt mooie haren." "Dankje, jij hebt een mooie eenhoorn." Zegt Violetta. "Hee mama! Mijn tweede naam is ook Violetta!" Zegt Sophie. "Echt?" Vraagt Violetta. "Ja..." Antwoord Sophie.

Germangie echte liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu