19.rész

196 15 0
                                    

---Jimin szemszöge---

Mikor kinyitottam az ajtót egy picit meg könnyebültem. Be engedtem a festőt és el vezettem a szobához megbeszéltem vele mindent ami a munkájához szükséges és gyorsan fel öltöztem rendes ruhába.... Még az a szerencse hogy a pizsamámról nem lehet egyből meg mondani hogy az pizsi.... Gyorsan meg reggeliztem és vártam.... Én sem tudom mire... Talán arra hogy végezzen a festő ami fél óra alatt elég lehetetlennek látszott.... Talán arra hogy Jungkook írjon... Nem tudom de lehet vissza kéne írjak Neki... Nem csinált semmi rosszat vagy nem tudom.... Én minden esetre nem tudok rá haragudni... Hát nem tudok neki mit írni szóval hanyagolom... Fel mentem a szobába amiben a festő is dolgozott. Meg tudtam hogy Taehyungnak hívják... Elég jó fej de lehet nem mondod meg róla hogy ennek rendes munkája van.. Már nem azért de kissé lökött a szentem de nem baj én éppen unatkozok ő meg itt van szóval miért ne beszélgethetnék vele?

---Jungkook szemszöge---

Annyira idegesít hogy nem ír vissza... Vagy lehet hogy nem tud mit válaszolni vaaagy talált valaki mást... Mert én sajnos találtam... Jajjj.. Hol is kezdjem... Na jó... Miután Jimin el ment Jenni azonnal rám szállt azóta a nyakamon van és idegesít... Finoman fogalmazva ha ő itt van egyszerűen olyan érzésem van mintha fel akarnám kötni magam..... Khmmm... Akarom mondani mindennél jobban szeretem a barátnőmet. Most pedig épp a legjobb haveromhoz megyek Yugyeomhoz. Vele már pelenkás korom óta tartom a kapcsolatot mondhatni olyan mint a testvérem. Amióta nincs Jimin sokkal jobban oda figyelek a dolgaimra. Például oda figyelek órán.... Sőt még be is járok suliba. Szeretnék megfelelni Jiminnek csak is neki Jennit meg majd valahogy le vakarom... Reméllem...

Sziasztook!! 😍😍
Nagyon régen volt Jungkook szemszög de most ez is itt van... 😅😘
!!Nincs átt olvasva, hibák előfordulhatnak!!

Ha együtt lehetnénkWhere stories live. Discover now