---Jimin szemszöge---
Reggel arra keltem hogy csörög a telefonom hirtelen nagyon boldog lettem... Azt hittem Jungkook... Aztán mikor még pillantottam anyám nevét a kijelzőn azt hittem falnak futok... Fel vettem...
-Szia Jimin! Fel keltettelek?- áhhh... Dehogy...
-Nem már fent voltam... Miért hívtál? -kérdeztem úgy mint aki tényleg szívesen beszél a másikkal.
-Figyelj kis fiam van egy nagy kérésem.
-Jujj... Nagyon örülök neki.
-Jinim várd meg míg végig mondom! El kéne jönnöd utánunk... Már itt vagyunk New York-ban és apáddal azt beszéltük hogy rosz ötlet volt téged egyedül hagyni és nagyon sajnáljuk. Már meg vettem a jegyed egy hét múlva a reptéren találkozunk na puszii.- és ezzel le tette. Hát nagyon jó. Újra csörgött a telefonom és megint anyám volt.
-Na mi van már? -kérdeztem álmosan.
-Azt el felejtettem mondani hogy nem kell végig velünk lenned csak két évig aztán vissza mehetsz Busanba. Na akkor ennyi sziaa!! - újból le tette. Nagyon jó itt van Kook ott van a suli és akkor jönnek nekem egy olyannal hogy nem lenne jó ötlet... Hát tényleg nem de erről ők nek is tudnak!! Csipogott a telefonom és mikor meg láttam hogy ki írt ki patantak a szemeim.
Kuksikám💕: Szia Chim tudnánk ma találkozni nálatok?
Én: Szia... Hát ha van kedved...
Kuksikám💕: Veled találkozni mindig van kedvem. 😊😉❤
Már csak azt kellene neki el mondanom hogy el egyek nem tudom hogy fogja fogadni... De egyet tudok... Szeretem és nem tudom ki az a csaj de ki fogom deríteni... Két év múlva...
Sziasztook!! 💕💕
Itt is van a kövi rész... Kicsit lassan de szerintem ez tőlem megszokható... 🤔
De azért remélem nem haragszotk.
Mint mi senki tudja el kezdődött a suli is... 😭😭 Ami nem tudom hogy mennyire fogja befolyásolni a könyvet ezt majd meglátjuk de remélem nem nagyon...
Na de nem sokára jön a kövi rész addig is jó olvasást! 💕💕
CZYTASZ
Ha együtt lehetnénk
Fanfiction-Anya miért nem fogadsz el így? -ordítottam anyám felé a szavakat. -Mert te nem lehetsz együtt mindenféle szegény akárkivel apád és én nem ezért dolgoztunk annyit ráadásul ez egy fiú-ordított mostmár ő is erre pedig csak egy meg vető pillantást kap...