14.rész

180 26 0
                                    

---Jungkook szemszöge---

Szombat reggel van. Sokat gondolkodtam hogy irjak-e Chimnek vagy mit csináljak... Nagyon rég beszéltünk és egyre nehezebb nem hozzá szólni a suliba pedig még csak egy hete járunk oda. Hosszas gondolkodás után rá írtam.

Én: Szi Chim tudnánk ma találkozni nálatok?

ChimChim💕❤: Szia... Hát ha van kedved...

Én: Veled találkozni mindig van kedvem. 😊😉❤

ChimChim💕❤: Hát ha te mondod.... Akkor mondjuk olyan tíz körül légyél itt.

Én:Az nem meg oldható.... 😐🤔

ChimChim💕❤: Miért?

Én: Mert már fél tizenegy van. 😂😂

ChimChim 💕❤:Akkor már is késésben vagy. 😂💕

Én:Akkor jobb lesz ha el indulok. 😂❤❤

Gyorsan fel kaptam a ruháim és futó lépésben el indultam Jiminhez. Igazából nem is akarok neki olyan különleges dolgot mondani csak látni akarom. Mikor a házukhoz értem be kopogtam és egy perc se kellet Jimin már ajtót is nyitott.

-Szia!-köszöt agy aranyos mosollyal az arcán. -Gyere be. - be mentem le vettem a cipőm és a kabátom. Jimin egyenesen a nappaliba ment ahová én is követtem.

---Jimin szemszöge---

Nem tudok mit mondani neki. Alig jut eszembe valami.

-Beszélni szeretnék veled.- végül Jungkook törte meg a csendet aminek kissé örültem de valamennyire félek attól hogy mit akar mondani.

-Akkor mondd-mutattam felé egy bíztató mosolyt.

-Tudod Chim nem olyan régóta ismerjük egymást de még senkit nem kedveltem meg ilyen kis idő alatt... Park Jimin.. Szeretlek!- ahogy ezt ki mondta könnybe lábadtak a szemeim és szorosan át öleltem. Ahogy el váltam tőle egy másodperc sem kellet az ajkaimra tapadt. Ebben a csókban minden bent volt a szeretet a fájdlom amit most érzek... Szeretem de itt kell hagynom.

-Jungkook én is szeretlek de beszélnünk kell még egy dologról...

Sziasztook!! 💕💕
Itt is lennék a kövi résszel. Most kivételesen nem tudok mit írni ide szoval jó olvasást és a kövi részben ki derül hogy hogy fogja fogadni a hírt Jungkook. 😊💕😍😍

Ha együtt lehetnénkDonde viven las historias. Descúbrelo ahora