Viața lui Alice începe pe 25 iulie 2003. Cel mai bun prieten al ei este Cristian în vârstă de 17 ani, au crescut la aceași grădiniță, aceași școală și același liceu. Ea de mult timp simțea ceva pentru el dar nu știa cum să-i spună, Alice mereu la admirat dar el nici măcar nu observa. Cu timpul a sperat că poate își va da seama de sentimentele ei și poate va fi o șansă ca ei doi să fie împreună.
Într-o zi se decide să-i spună ce simte pentru el așa că-și face curaj și așteaptă ocazia când el va rămâne singur pentru a putea să-i mărturisească. Dar în zadar nu putea, la un momentdat îl vede stând singur în spatele școli, supărat.
Alice:-Hei!
Cristian:-Hei...
Alice:- Ce faci aici singur?
Cristian:-Stau pe gânduri tu? răspunde el cu o voce subțiată.
Alice:-De ce ești trist?întreabă îngrijorată pentru el.
Cristian:-Nu sunt! Ți se pare...
Alice:-Ba da ești! Și de ce plângi? întreabă ea îngrijorată și ștergându-i o lacrimă de pe obrazul stâng.
Cristian:-Nu este nimic important stai liniștită! spune el cu lacrimi în ochi și zâmbind.
Ea nu îl crede și insistă să-i spună de ce plânge. Într-un final îi povestește că tocmai ce a aflat că are probleme cu inima. Ia spus că e frică de ceea ce va urma și că mâine trebuie să meargă la spital dar îi e prea frică. Alice ea spus să meargă,doarece va veni cu el și ia promis că va fii mereu alături de el la bine și la rău iar atunci i-a spus ce simte.
Alice:-Cristian aș vrea să-ți spun ceva, de multă vreme vreau să-ți spun asta dar nu știu cum.
Cristian:-Ce anume?
Alice:-Vreau... vreau să-ți spun că... că te plac. Tu... mă placi? ia spus ea cu lacrimi în ochi.
Cristian:-Și eu te plac. spune puțin rușinat.
Alice:-Serios?
Cristian:-Of, prostuțo, da. ia spus el ștergându-i lacrimile de pe obraji îmbujorați și a sărutat-o dulce.Dacă doriți să aflați mai multe despre viața lui Alice și a lui Cristian voi continua și sper să vă placă.😘
CITEȘTI
Dragoste periculoasă
AdventureAlice o tânără fată de 15 ani, a cărei mamă a murit într-un accident și tatăl ei a abandonat-o, ea nu se lasă și caută informații despre el! Iubește un băiat pe nume Cristian dar aceasta fiind răpită, ajunge să se îndrăgostească de răpitorul ei, Luc...