După lupta ,,între frați'' eu, Lucas și nebunu de frati-miu mergem sa ne întâlnim cu Ștefan. Abia astept să mă întâlnesc cu Ștefan să văd ce a mai aflat despre tatăl meu. Ajunși acolo eu am intrat prima doarece eram nerăbdătoare să văd ce a mai aflat.
Eu: Hei, Ștefan! Cum mai merge?
Ștefan: Hei, Alice! Bine la voi cum este?
Lucas: Nu prea bine!
Ștefan: Aolo, de ce?
Eu: Păi... Nici nu am apucat să mai spun ceva că Lucas m-a întrerupt.
Lucas: Ăștia doi s-au bătut ,,frățește"! Spune în timp ce-și dădea ochii peste cap...
Ștefan: Ăhă, înțeleg!
Eu: Da, deci ne poți spune ce ai mai aflat?
Ștefan: Desigur! Deci am aflat că tatăl vostru a fost vazut de curând prin Londra. Se pare că încerca să se ascundă de cineva, asta înseamnă că este împericol.
Eu: Nu se poate! Nu înțeleg cine iar vrea răul.
Ștefan: Nici eu nu inteleg! Știți cumva vreun loc unde sar putea ascunde?
Eu: Nu știu, nu-mi vine nici un loc în minte acum legat de Londra unde sar putea ascunde.
Robert: Eu am o idee unde sar putea ascunde în Londra. Dar nu este sigur că acolo va merge.
Eu: Zi odată și nu ne mai ține în suspans!! M-am răstit eu la el geloasă că el știe și eu nu.
Robert: Alice gândeștete bine unde ar putea merge, undeva unde să nu se gândească cineva ca va merge acolo. Un loc abandonat de noi, în inima pădurii...
Eu: Doar... Nu spui că s-a întors acolo, totuși iubeam locul ăla. Dar acum este abandonat.
Lucas: Ne spuneți și nouă sau ne țineți în suspans.
Eu: Lucas, dacă am dreptate putem ajunge la tata înaintea lor.
Robert: Nu mai avem timp, să mergem!
Lucas: Dar... Nu a mai apucat să mai spună ceva că eu l-am întrerupt.
Eu: Iubire, ai încredere în mine, dacă am dreptate planul va merge și îmi voi revedea tatăl.Ne îndreptăm spre mașină și va conduce Robert pentru că el își amintește drumul mai bine, cu mine cred că ne-am rătăci definitiv. În sfârșit îmi voi revedea tatăl după atâta timp am crezut că nu mă iubește dar de când am citit scrisoarea aea l-am înțeles, tot ce vroia era să fiu în siguranță. Și eu sper să fie și el la fel. Suntem în mașină aproape de vechea noastră casă. Da știu sună cam ciudat dar eram mai retrași trăiam în mijlocul pădurii, mie mi-a plăcut cât am stat aici am iubit acest loc mereu îl voi iubi. Înainte să coborâm Robert mi-a dat un pistol, normal că la început Lucas nu a cam fost de acord dar era în caz că era ceva și să mă pot apară.Am ajuns în pădure. Abia așteptam să-mi văd tatăl, la fel și Robert normal. Am ajuns ,,acasă'' intrăm discret pentru a nu face zgomot în caz că mai era cineva... Am auzit câteva zgomote ciudate din spatele meu m-am întors și am simțit cum cineva vrea să mă imobilizeze am încercat să mă zbat dar în zadar. Dintr-o dată este lumină și pot vedea prin jur. Îi văd pe Lucas, Robert și Ștefan care stau în alertă iar eu imobilizată cu pușca lângă cap.
Străinul: Lăsa-ți armele jos altfel ea moare. Au stat puțin pe gânduri apoi au lăsat armele jos. Când pușca care era îndreptată spre mine s-a întors spre Lucas m-am panicat și l-am luat de mână dându-l peste mine, căzut la pământ și imobilizat nu mai avea ce face. Apoi aud mai multe persoane care coboară, printre ei fiind chiar...
Eu: Tată! Am spus alergând spre el cu lacrimi luându-l în brațe.
Tata: Alice! Nu cred, ce mare te-ai făcut, ești bine? Spuse în timp ce-mi răspundea la îmbrățișare.
Eu: Da sunt! Mă bucur că în sfârșit te-am găsit.
Tata: Și eu dar... Cum m-ai găsit?
Eu: Totul se datorează lui Robert!
Tata: Robert, fiule doamne ce mari ați crescut...
Robert: Chiar aici în carne și oase.
Tata: Mă bucur să vă văd copii!
Și noi spun eu și Robert la unison.
Tata: Voi cine sunte-ți?
Eu: Da.. el este Lucas, iubitul meu și el este Robert prietenul nostru.
Tata: Încântat eu sunt Richard tatăl ei!
Lucas: Încântat!
Robert: Încântat!
Tata: Deci acum povestiți-mi tot vreau să știu cum ați mai dus-o după ce ne-am despărțit...Hei toată lumea îmi pare rău că nu am mai postat dar cu școala și pregătirile și tezele nu am mai avut timp nici idei. Am postat o nouă poveste ,,Îndrăgostită de un vampir" sper să vă placă voi poasta noi capitole oricând voi avea idei vă pup.
CITEȘTI
Dragoste periculoasă
AventurăAlice o tânără fată de 15 ani, a cărei mamă a murit într-un accident și tatăl ei a abandonat-o, ea nu se lasă și caută informații despre el! Iubește un băiat pe nume Cristian dar aceasta fiind răpită, ajunge să se îndrăgostească de răpitorul ei, Luc...