Capitolul 7 : Dragostea împărtășită

14 1 0
                                    

M-am întors spre ea și am început să o sărut pasional. Am luat-o pe sus în stil mireasă, dar neîntrerupând sărutul. Am așezat-o ușor pe pat și m-am pus peste ea.
Eu: Alice, ești sigură că vrei să facem asta?
Alice: Da! a spus aceasta în timp ce-și afundă capul în pieptul meu ca să nu văd că e roșie la față.
Eu:Alice!
Alice: Da?
Eu: Ești virgină? Atunci a dat din cap aprobator iar gândul acesta mă excita foarte tare că ea își va pierde virginitatea cu mine.
Am început să o sărut pasional și i-am simțit mâna pe cureaua de la pantaloni apoi pe nasturi deschizându-i ușor. Mi-am dat jos pantaloni și i-am aruncat prin cameră mi-a luat tricoul și mi l-a aruncat prin cameră. Rămânând doar în boxeri. I-am dat halatul jos, o sărutam pasional, am început să o sărut pe corp și ea începând să geme. Îmi place muzica ei pe care o face. Am coborât cu pupici mai jos, ea începând să geme mai lung și mai drăguț. Am întrebat-o iar și a răspuns afirmativ. Mi-a dat boxeri jos de pe mine și amândoi rămânem goi. Când mi-a văzut bărbăția s-a înroșit foarte tare la față iar eu râzând de ea. Și-a afundat capul în pieptul meu.
Am luat o sticlă de lubiprofen din sertar și un prezervativ. Am deschis sticlă de lubiprofen mi-am pus pe mână puțin, iar apoi am introdus un deget în găurica ei și a scos în geamăt foarte drăguț, pe mine mă excită gemetele ei tot mai mult. Am introdus încă un deget și le-am mișcat în sensuri opuse. A scos ce-l mai frumos geamăt pe care l-am auzit de la ea. Am luat prezervativul l-am luat și l-am așezat peste bărbăția mea și am introdus-o ușor. A scos un geamăt lung și tare de durere și de plăcere, am așteptat să se acomodeze cu ea în interiorul ei și așteptam să-mi zică când mă voi putea mișca. A dat din cap asta înseamnă că pot să mă mișc am făcut mișcări foarte lente de dute vino, dute vino. Scotea foarte multe gemete de durere dar și de plăcere. Și-a pus mâinile pe spatele meu mă ține strâns îmi zicea să mă mișc mai repede din ce în ce mai repede. A scos foarte multe gemete drăguțe care pentru mine erau muzică când am obosit amândoi m-am lăsat ușor peste ea și aceasta se juca cu părul meu.
Eu: Ești bine iubire?
Alice: Da iubire sunt!
Eu: Ți-a plăcut?
Alice: Da, la nebunie!
Eu: Mă bucur!
Alice: Dar ție?
Eu: Normal că mi-a plăcut m-am simțit în al nouălea cer.
Alice: Mă bucur că am făcut-o cu tine! Te iubesc foarte mult!
Eu: Și eu te iubesc!
M-am dat de pe ea băgându-ne la somn. S-a pitit la pieptul meu. I-am dat un pupic de noapte bună pe căpșor. Amândoi adormind!

A doua zi de dimineață... :)

Povestește Alice

M-am trezit înaintea lui Lucas, mă bucur că am făcut-o cu el. Îl iubesc enorm de mult. I-am mai privit puțin chipul drăguț. Apoi am încercat să mă dau jos din pat Dar nu mai puteam de durere jos. Nu puteam să mă mișc deloc. M-am sprijinit de pat încercând să mă ridic fără să-l trezesc pe Lucas. Am făcut doi pași și am căzut jos nu mai puteam să mă ridic deloc. Atunci l-am auzit pe Lucas.

Lucas: Alice! Ești bine?
Eu: Da! Sunt bine!
Lucas: Ba nu ești! E vina mea am fost prea aspru. Unde te doare?
Eu: Bine poate puțin... Dar nu este vina ta și eu am vrut asta și a fost superb. Mă doare jos. Spun eu rușinată.
Lucas: Nu mai încerca să ascunzi durerea.

Atunci m-a luat pe sus în stil mireasă. M-am prins de gâtul său, noi fiind încă goi. Am mers spre baie unde a lăsat capacul de la toaletă în jos și m-a așezat ușor pe capac. A dat drumul la apă să curgă și m-a băgat ușor în cadă. Era atât de plăcut în apa caldă simt cum mă pot relaxa în sfârșit.

Lucas: Ești mai bine?
Eu: Da!
Lucas: Vrei să te spăl eu? Și afișă un zâmbet pervers pe față.
Eu: Nu! Mă descurc! Spun în timp ce mă înroșesc!
Lucas: Ești sigură?
Eu: Da!
Lucas: Bine! Ți-e foame?
Eu: Da!
Lucas: Bine cobor până jos mă chemi când ieși bine?
Eu: Dar pot și singură!
Lucas: Dacă e să cazi ce vei face?!Mm
Eu: Bine...

Atunci a coborât jos. Iar eu am rămas bucurându-mă de apa fierbinte ce îmi relaxează corpul. După ceva timp îl strig pe Lucas să vină să mă ajute.

Lucas: Cum mai ești?
Eu: Mai bine!
Lucas: Bine. Atunci m-a luat iar ca pe o mireasă și m-a așezat ușor pe pat. Mi-a dat câteva haine de ale lui erau puțin mai largi. M-a obligat să le port. Normal că tot el m-a îmbrăcat, nu a vrut să mă lase pe mine. Doamne eram roșie umană. M-a luat pe sus și am mers să luăm micul-dejun. Totul părea un vis minunat din care nu aș mai vrea să mă trezesc din el. Eram fericită alături de el.

Lucas: Iubire azi trebuie să ne întâlnim cu Ștefan a zis că vrea să vorbească cu tine.
Eu: Înțeleg.
Lucas: Vezi că e plecăm pe la 2.
Eu: Bine!

Timpul a trecut iar noi trebuia să ne întâlnim cu Ștefan. Am ajuns la un restaurant pentru a vorbi cu el. Am coborât din mașină. Lucas fiind la fel de protectiv.
Eu: Biby mă pot mișca stai liniștit nu mai doare foarte tare durerea e suportabilă.
Lucas: Și dacă pățești ceva ce fac ă?! Nu mai vreau să suporți durearea, dacă te doare îmi spui. Vreau să-mi spui totul.
Eu: Bine! Am spus în timp ce-mi afișam în zâmbet pe față.

Ștefan: Hey dragilor! Cum mai sunte-ți, bine sănătoși?
Eu: Da!
Ștefan: Dar ce ai pățit Alice te văd cam ciudat. Nu-mi spune că ați făcut-o?!
Lucas: Ne-ai prins!
Ștefan: Mă bucur pentru voi, vă stă bine împreună!
Eu: Mulțumim!
Ștefan: Deci... V-am chemat azi să vă spun că... Alice este legat de tată-l tău!
Eu: Ce este?
Ștefan: Este o scrisoare și o poză. Mă tem că este tot ce am găsit îmi pare rău dar nu mă las bătut stai liniștită. Poftim!
Eu: Mulțumesc! Am început a citi scrioasrea. Lacrimi îmi curgeau pe parcurs ce o citeam tot mai mult. În ea scria că el nu mai poate avea grijă de mine, viața lui e plină de pericole și nu vroia să pățesc ceva. După moartea mamei, el nu a mai putut avea grijă de mine așa că să am grijă de mine și că mă iubește. Atunci am izbucnit în plâns mai ales când am văzut poza cu noi trei. Păream familia perfectă.Lucas m-a luat în brațe spunându-mi să mă descarc.
În foc de pistol se auzi prin restaurant și s-a produs o mare aglomerare pe acolo, Lucas m-a tras după el la un loc sigur.
Lucas: Alice, Ștefan sunteți bine?
Eu:Da!
Ștefan: Sunt bine! Trebuie să o luăm pe Alice de aici!
Lucas: Da!
Eu: Nu! Vreau să rămân cu tine!
Lucas: Nu, este prea periculos!
Eu: Dar...
Lucas: Nici un dar ascultă-mă.
Ștefan: Alice du-te cu ei vor avea grijă de tine și te vor duce într-un loc sigur.
Lucas: Du-te vei fii bine așa.
Eu: Bine!
Persoana 1: Haide domnișoară!


Hei, am postat o nouă carte ,,Îndrăgostită de un vampir" sper să placă. Și lăsa-ți o steluță dacă vă place această poveste, asta îmi arată că vă place și mă motivează să scriu în continuare. Vă pup!

Dragoste periculoasă Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum