Alice: Acum, unde sunt Amelia și Maria?
Cristina: Ele încă dorm.
Alice: Păi hai să le trezim. Ce mai aștepți? Spune și o i-a de mână și o trage după ea, să meargă la fete să le trezească. Sau stai, am o idee mai bună. Ștefan, Aleczander veniți cu mine.
Amândoi la unison: De ce?
Alice: Veți vedea în curând. Și tu iubitule. Spune și îmi dă un sărut scurt pe buze.
Noi trei deodată: Chiar trebuie?
Alice: Da!Și mișcați-vă fundurile alea leneșe încoace.
Noi trei deodată: Bine! Urcăm scările până la camera fetelor după Alice.
Alice: Deci stați aici și nu scoateți nici un sunet! Ați înțeles? Toți dăm afirmativ din cap, apoi Alice pleacă în camera noastră după ceva, când se întoarce are în mână 4 eșarfe.
Ștefan: Ce vrei să faci cu alea?
Alice: Puteți să nu mai puneți atâtea întrebări, este doar un joc. Acum puneți-vă astea la ochi, și nu scoateți nici un sunet, că vă mănânc. Cristina haide să le trezim pe fete.
Cristina: Bine! Intră amândouă iar eu rămân în pragul uși pentru a nu-i vedea pe băieți. Alice se duce la Maria iar Cristina la Amelia, nu știu ce plănuiește Alice dar pare interesant. Acestea fac semne între ele, dar eu nu înțeleg nimic.Se urcă în pat și încep să sară strigând...
Amândouă deodată: Treziți-vă, treziți-vă!
Maria: Ce, unde arde?
Amelia: Vreau să dorm...
Alice: Treziți-vă putorilor, haideți avem un mic joculeț pentru voi.
Amelia: Nu am chef de jocuri acum...
Maria: Nici eu!
Alice: Oh, așa faceți, hă? Bine vă las să alegeți, jucați acest joc și vă las împace ori mă răzbun la fel cum am făcut-o cu Robert.
Eu: Fetelor dacă aș fii în locul vostru aș alege jocul, credeți-mă. Uita-ți ce i-a făcut. Atunci mă apropi de Alice i-au telefonu și le arăt poza.
Amelia: Oh doamne, săracu. Maria sare imediat din pat.
Maria: Aleg jocu!
Amelia: Și eu!
Cristina: Așa ne gândeam și noi. Acum puneți-vă astea la ochii.
Maria: Bine... Și ce trebuie să facem?
Alice: Păi e simplu, e ca un fel de baba oarba dar numai că ne legăm toți la ochi înafară de Lucas.
Amelia: El de ce nu?
Cristina: Pentru că vom fii doi cu doi.
Maria: Bine...
Alice: Acum vă vom lega la ochi stați aici și nu vă ridicați până nu spune Lucas, bine?
Amândouă deodată: Bine. Alice și Cristina se apropie de mine ca să-mi spună ceva și îmi face semn să vorbim în șoaptă.
Eu: Deci... Acum ce facem?
Alice: Acum adu băieți și spune-le să nu scoată nici un sunet.
Eu: Bine... Fac așa cum mi-a spus și îi aduc.
Alice: Acum, pe Ștefan pune-l în fața Mariei, iar Aleczander în fața Ameliei. Dar să fie distanță între ei de doi metri. Fac așa cum mi-a spus și le ridic pe fete în picioare le șoptesc ceva la ureche, asta nu mi-a spus Alice, dar îmi fac și eu de cap. I-au telefonu lu Alice și încep să filmez.
Eu: Bun, jocul începe. Fetele merg înainte așa cum le-am spus și când îi simt pe băieți îi sărută crezând că sunt fetele, asta a fost idea mea. Alice se uită la mine și rânjește. Bine acum vă puteți da eșarfele jos. Toți îți dau eșarfele jos și când văd cine sunt în fața lor înroșesc. Se holbează fiecare la partenerul lui, așa că mă bucur că nu m-a prins că i-am filmat.
Maria: Alice?! Ce joc e ăsta?
Aleczander: Da! Ce ai pus la cale?
Alice: Ăsta este jocul porumbeilor. Frate știam că vă placeți între voi dar erați prea orbi să vedeți că aveți aceleași sentimente. Oi fii eu proastă dar oarbă nus! La auzul acelor cuvinte o prind de talie și o trag mai aproape de mine.
Eu: Iubito, să nu mai zici așa ceva! Spun și îi dau un sărut pe buze.
Robert: Frumos joc, de ce nu m-ați chemat și pe mine? Intră în cameră și se duce fix lângă Cristina, o i-a de talie și o trage mai aproape de el dându-i un sărut pe gât, iar Cristina înroșind instant.
Cristina: Ppentru că am crezut că dormi...
Robert: Eu? Nu scapi așa ușor de mine. Și ea înroșește mai mult. Iar noi începem să râdem.
Mama: Mamă, câți amorezi avem aici. La auzul acestor cuvinte toți încremenim uitându-ne spre mama lu Alice care era și cu tatăl ei.
Tata: Lasă-i scumpo, noi cum suntem?
Mama: Am zis eu ceva rău? Eu mă bucur că vom avea o groază de nepoței. Toți lasă privirile în jos rușinați, numai eu cu Alice nu avem nimic și începem să râdem de ei.
Alice: Acum, vreau în parc!
Robert: Bine, haideți. Cine mai vine?
Alice: Mergem cu toți. Mamă, tată veniți și voi?
Mama: Nu, noi avem puțină treabă acum și vom merge la agenție să aranjăm să vă băgăm la o școală pentru voi. Veți merge toți dar mă tem că veți fii separați, veți fii un grup format dintr-o fată și un băiat. Sunteți patru grupuri deci nu-i problemă. Cum sunteți acum grupați fată băiat, așa veți fi și la cămin, în camere.
Aleczander: Stai, ce? Adică vom sta fată, băiat în camere și vom sta la cămin?
Tata: Da.
Alice: Mie îmi convine.
Robert: Și mie.
Maria: Și mie.
Ștefan: Mă bag.
Eu: Aleczander, Amelia, ce ziceți?
Amelia: Eu, da.
Aleczander: Și eu.
Mama: Bine, noi acum vom pleca. Sar putea să ne întoarcem târziu. Să fiți cuminți și vorbim detaliile când ne vom întoarce.
Alice: Pa, mamă. Cei doi pleacă din cameră, iar noi mergem fiecare în camerele lui, pentru a se pregătii de plimbare. După aproape o jumătate de oră, suntem toți gata de plimbare. Eu cu Alice coborâm în bucătărie unde erau Robert,Cristina,Ștefan,Maria și Amelia, se pare că Aleczander mai întârzie un pic.
Aleczander: Scuze de întârziere.
Alice: Hai să înceapă distracția!
Robert: Da! Ieșim din casă toți și ne îndreptăm spre parcul de lângă noi.Hei, am postat o nouă carte ,,Îndrăgostită de un vampir" sper să placă. Și lăsa-ți o steluță dacă vă place această poveste, asta îmi arată că vă place și mă motivează să scriu în continuare. Vă pup!
CITEȘTI
Dragoste periculoasă
AdventureAlice o tânără fată de 15 ani, a cărei mamă a murit într-un accident și tatăl ei a abandonat-o, ea nu se lasă și caută informații despre el! Iubește un băiat pe nume Cristian dar aceasta fiind răpită, ajunge să se îndrăgostească de răpitorul ei, Luc...