Povestește Lucas
Am văzut că a adormit pe umărul meu îmi plăcea să o privesc cum doarme era așa scumpă îmi doresc să nu fii trecut prin toate astea, nu vreau să pățească ceva. O iubesc extrem de mult nu știu ce aș face dacă i sar întâmplat ceva. După ce am ajuns în Los Angelles, am sărutat-o pe Alice pe frunte și am mângâiat-o pe obraz pentru a se trezi.
Eu: Neața! Am ajuns... Hai trezește-te.
Alice: Bine... Imediat. Am ajutat-o să se ridice. După aceea am coborât cu toții din avion și am plecat la băiatul pe care îl cunoștea Ștefan și să mergem într-un loc sigur. După un drum lung și obositor am ajuns în sfârșit la băiatul acela.
Persoană: Bună Ștefan, te așteptam.
Ștefan: Bună Nicolas. Prieteni, el este Nicolas, prietenul meu despre care v-am spus. Nicolas, ei sunt Lucas prietenul meu, Alice prietena lui, Richard tatăl Alicei și Robert fratele ei.
Toți în cor: Încântat.
Nicolas: Asemenea. Deci haideți să mergem am totul pregătit. Urmați-mă.Povestește Alice
După încă un drum lung și obositor ajungem în sfârșit la în hotel de 5*. Ne separăm dormind fiecare în ce cameră vrea. Eu cu Lucas vom sta într-o cameră. Ștefan, tata și Nicolas într-o altă cameră. După ce am intrat în camera noastră eu am făcut un duș repede și m-am lăsat și pe Lucas să-și facă baie. Cât timp el făcea baie eu m-am schimbat și m-am băgat la somn, a ieșit și el de la duș așa că se pune lângă mine și adorm în brațele lui.
A doua zi de dimineață mă ridic din pat intrând în baie și făcându-mi rutina zilnică, apoi mă întorc în dormitor și nu îl văd pe Lucas cobor jos dar nu este, merg la băieți să văd poate sunt cu ei. Ajung în fața uși unde sunt tata și ceilalți și bat la ușă.
Ștefan: Da...
Eu: Neața! Ștefan l-ați văzut cumva pe Lucas? Nu îl găsesc...
Ștefan: Neața, da este aici. Intră!
Eu: Ok... Intru împreună cu Ștefan și îl văd pe Lucas cu tata pe canapea stând și râzând. Mă strecor pe la spatele lui fără să își dea seama.
Eu: Aici îți este casa ă? Strig eu ieșind din ascunzătoare. Iar acesta tresări imediat la auzul voci mele.
Lucas: Doamne, Alice m-ai speriat! Ce e cu tine aici?
Eu: Ce e cu mine aici?! Ce e cu tine aici?! Eu am venit să te ști să spui când pleci. Of... Nu este nimic lasă.
Lucas: Alice, stai așteaptă! Of... Spune aceasta în timp ce ieșea din cameră.
Ștefan: Doamne, uneori mă bucur că nu am iubită...
Robert: Ce zici frate în seara asta mergem la în club?
Ștefan: Noi suntem căutați iar tu ai chef de cubluri.
Robert: Frate ne trebuie și nouă puțină distracție.
Ștefan: Da, dar nu în momente ca astea.
Robert: E nu!Câteva ore mai târziu în bucătărie...
Eu: Iubire, ai mai aflat ceva?
Lucas: Mă tem că nu!
Eu: Of...
Lucas: Ce este?
Eu: Nimic...Gândurile Alicei
Nu vreau să observe că nu sunt în apele mele. Dar am presimțirea asta că ceva rău se va întâmpla. Mai bine zis cineva, care îmi vrea răul, mie și familiei mele, dar asta nu se va întâmpla! Nimeni nu se atinge de familia mea!
Gândurile lui Lucas
Ce are Alice? Se vede că nu este în apele ei. Aș vrea so scap de toate grijile, pe care o apasă.
Povestește Autoarea
Șirul gândurilor le sunt întrerupte de telefonul Alicei care suna. Apelul era de la...
Alice: Cristian?!
Lucas: Poftim?!
Alice: Da el este... Ce vrea?
Lucas: Răspunde-i...,,Conversație telefonică"
Cristian: Hei... Alice... Ce faci?
Alice: Bine tu?
Cristian: Bine...
Alice: De unde ai numărul meu?
Cristian: Asta nu ie important... Important este că vreau să ne vedem și să vorbim...
Alice: Despre?...
Cristian: O să vezi... Mâine vino la parcul de lângă blocul de unde ești... Ne întâlnim la poarta din sud,la ora 4... Să vi altfel vin eu după tine... și nu cred că vrei să-ți pierzi iar tatăl...
Alice: Dar de unde știi unde sunt... Și cum de știi de tata...
Cristian: Îți voi explica când ne vedem... Și vino singură... Pa.
Alice: Cristian... Stai...,,Conversație telefonică încheiată"
Lucas: Ce vroia?
Alice: Vrea mâine să ne întâlnim în parcul de lângă noi.
Lucas: Nu trebuie să mergi...
Alice: Ba da, ma amenințat că îl omoară pe tata dacă nu merg...
Lucas: Bine... Dar cu o singură condiție...
Alice: Care este aceea?
Lucas: Voi veni cu tine.
Alice: A zis să vin singură că altfel...
Lucas: Stai liniștită nu va ști.
Alice: Bine...A doua zi
Alice: Neața somnorici.
Lucas: Neața...
Alice: Hai pregătește e aproape timpul să mă întâlnesc cu el.
Lucas: Cât este ceasul?
Alice: 3 după-amiază.
Lucas: De ce mai lăsat să dorm atât de mult?!
Alice: Dormea-i prea frumos.
Lucas: Ăhă...
Alice: Hai pregătește.
Lucas: Bine...Câteva minute mai târziu
Povestește Alice
Ieșim din apartament și mă îndrept spre parcul unde trebuia să mă întâlnesc cu Cristian. Aveam mi de întrebări pentru el. Lucas pleacă pe o altă parte a parcului pentru a nu-l observa Cristian. După câteva minute de mers îl văd pe Cristian așteptându-mă și mă apropi ușor de el.
Cristian: Ai întârziat!
Alice: Da, acum răspunde-mi la întrebări.
Cristian: Așa grăbită ești?
Alice: Da, să ști că mai am și alte lucruri de făcut înafară de asta.
Cristian: Stai calmă, ai uitat care este prețul în caz că nu mă asculți?
Alice: Nu, nu am uitat?!
Cristian: Atunci haide la o plimbare și așa îți voi răspunde la întrebări.Îmi pare foarte rău că nu am mai postat capitole noi nu mai aveam inspirație din cauză că am avut azi teza la mate și luni o voi da la română iar marți voi da test la fizică promit că voi încerca să postez mai des.
CITEȘTI
Dragoste periculoasă
AventuraAlice o tânără fată de 15 ani, a cărei mamă a murit într-un accident și tatăl ei a abandonat-o, ea nu se lasă și caută informații despre el! Iubește un băiat pe nume Cristian dar aceasta fiind răpită, ajunge să se îndrăgostească de răpitorul ei, Luc...