A doua zi de dimineață...
Povestește LucasM-am trezit cu ea lângă mine. Arată atât de drăguț când doarme. M-am ridicat ușor de lângă ea ne vrând să o trezesc. Dar spre ghinionul meu, e că din greșeală cred că am trezit-o.
Alice: Unde te duci? A spus pe jumătate adormită și trăgându-mă de mână.
Eu: Mă duc să fac de mâncare. I-am spus sărutând-o pe cap.
Alice: Mai stai cu mine.
Eu: Bine.M-am așezat iar pe pat. Ea s-a ghemuit la pieptul meu. Ador să o privesc în timp ce doarme.
Eu: Au! Ce faci?
Alice: Bine tu? spune afișând în zâmbet pervers pe față.
Eu: De ce mă muști?
Alice: Nu-i adevărat!
Eu: E nu e, să vezi ce-ți fac! Atunci m-am pus peste ea și am început s-o gâdil și a izbucnit în râsete.
Alice: Bine, bine, gata recunosc te-am muscat, acum de rog nu mă mai gâdila, nu mai pot!!!
Eu: Hehehe! Ți-e foame?
Alice: Da.
Eu: Bine.
Alice: Lucas...
Eu: Da?
Alice: Te iubesc!
Eu: Și eu piticot!
Alice: Nu sunt pitică!
Eu: Ba da, ești pitica mea!
Alice: Nu sunt pitică! A spus aceasta în timp ce arunca cu perna după mine.
Eu: Ba da ești!
Alice: Bine, poate că sunt...
Eu: Te-am auzit!
Alice: Nu am spus nimic!
Eu: Da, da!Am coborât jos pentru a pregăti micul-dejun. Fără să-mi dau seama, Alice vine pe la spatele meu și mă cuprinde într-o îmbrățișare strânsă.
Eu: Te-ai trezit complet, iubire?
Alice: Nu prea!
Eu: Îți fac cafea să te mai trezesti puțin?
Alice: Da!
Eu: Bine, du-te și asează-te la masă!... Bine este gata!
Alice: Cât este ceasul?
Eu: Este șapte jumate. De ce?
Alice: Doamne la opt trebuie să fiu la școală!
Eu: Hey! Calmează-te te duc eu!
Alice: Da, dar... Nici nu a apucat să-și termine fraza că eu am întrerupt-o.
Eu: Nici un dar! Te duc eu. Atunci am sărutat-o și i-am spus să manance.
Alice: Bine...După ce am terminat de luat micul-dejun ne-am urcat în mașină și am pornit spre școală.
Eu: Ne vedem când ieși!
Alice: Da. Mi-a spus afișând un zâmbet pe față.
Eu: Stai! Trebuie să-ți dau ceva! Și te iubesc, ai grijă!
Alice: Pentru ce este pistolul?
Eu: Am o presimțire proastă!
Alice: Da, și eu o am! Și eu te iubesc și voi avea!Povestește Alice
După ce a plecat am luat pistolul și l-am ascuns la spate. Mi-am continuat drumul spre clasă. Când am deschis ușa prietenele mele au sărit să mă ia în brațe, ca deobicei.
Maria: Alice!!! Am crezut că iar ai plecat și nu te mai întorci.
Eu: Nu! Nu vă mai părăsesc niciodată!
Cristina: Cineva tot întreba de tine!
Amelia: Da, mai aveam umpic și mă băteam cu el.
Eu: Ce vroia?
Cristina: Să vadă unde ești! zice în timp ce și-a dat ochi peste cap.
Eu: Uite grijă pe capu lui! Până acum nu ia păsat de mine! Să mă lase eu nu vreau să mai vorbesc cu el, mai ales după ce mi-a făcut ultima oară!
Amelia: Ce ți-a făcut?!
Eu: Poveste lungă!
Toate în cor: Avem timp!
Am început a le povesti!Flashback
Ce se întâmplă cu ea, pare diferită pare, ce s-a întâmplat cu ea cât timp a disparut... O vreau înapoi pe vechea Alice, vreau să fim împreună, este doar a mea!
După terminarea orelor l-am sunat pe Lucas să vină să mă ia. După 5 min după ce am vorbit cu Lucas, apare Cristian...
Cristian: Hey!
Eu: Hey!
Cristian: Ce faci?
Eu: Aștept pe cineva tu?
Cristian: Stau! Vrei să te duc eu?
Eu: Nu, mulțumesc!
Cristian cu gelozie a început să se gândească la tot felul de idei... Cum ar fii să mă facă a lui adică... Să mă violeze.
Cristian: De ce faci asta? Știi că eu te iubesc nu?! De ce trebuie să mă faci să sufăr?! Hă! Zi!
Eu: Eu te fac pe tine să suferi dar tu care m-ai făcut pe mine, te-am văzut cu fata aia cu care te-ai sărutat ai idee ce am pățit?! Nu, nu ai! Am leșinat din cauza ta! Am vrut să mor?! am spus eu cu lacrimi în ochii..
Cristian: Alice... Eu te iubesc! spune el în timp ce se apropie ușor de mine pentru a mă săruta.
Eu: Lasă-mă! Eu nu te iubesc! am spus în timp ce l-am împins și a căzut jos... Atunci m-am dat mai în spate apoi am izbucnit mai rău în lacrimi.Endflashback
Maria: Îl omor cu mâna mea!
Amelia: Cum a putut să-ți facă asta?!
Cristina: Eu merg la el să-i cer socoteală pentru asta!
Eu: Vă rog nu faceți asta!
Maria: Stai numai să vezi!
Eu: Vă rooog!
Amelia: Bine, de data asta a scăpat! Punându-și brațele încrucișate.
Eu: Mai am ceva să vă spun!
Maria: Ce-am mai pierdut iar?!
Eu: Mi-am regăsit... Nici nu am apucat să-mi termin fraza că fratele meu a apărut din senin.
Robert:,,Tuse" Bună!
Maria: Bună!
Eu: Ce faci aici?
Robert: Ce m-am voie să te vizitez?!
Eu: Ba da, dar...
Cristina: Ne poți face cunoștiință și nouă?
Robert: Scuzele mele! Eu sunt Robert fratele Alicei.
Toate în cor: Fratele?!
Eu: Surpriză! Asta vroiam să vă zic... Dar apoi a apărut el din senin! Permite-mi să ți le prezint. Ele sunt Maria, Cristina și Amelia.
Robert: Încântat de cunoștiință! Dacă nu vă supărați aș vrea să vorbesc cu surioara mea dragă!
Amelia: Sigur!
Robert m-a luat de mâna și am ieșit din clasă rămânând pe hol.
Eu: Acum serios! Ce cauți aici?! De unde știi unde învăț?!
Robert: Nu ești singura din familie care știe să afle informații pe ascuns!
Eu: De reținut să am mai multă grijă la tine!
Robert: Am venit să-ți spun că ai probleme, băieți care vau atacat atunci, pe tine te caută!
Eu: Păi ce vor de la mine?!
Robert: Nu știu dar ar fi bine să fi mai precaută! Vor veni după tine! Nu se lasă până nu te gasesc!
Eu: Păi să vină, eu am asta!
Robert: Văd că ți-a dat pușca m-am rugat de el să ți-o dea. I-am spus că știi să te aperi.
Eu: Adevărat!
Robert: Dar mai ai nevoie de exerciți!
Eu: Ai dreptate!
Robert: Să nu pleci nicăieri singură!Mă anunți pe mine și pe Lucas dacă pleci undeva! Ai înțeles?!
Eu: Da!
Robert: Bine ne vedem mai încolo la ai grijă de tine!
Eu: Și tu!După ore
Îl astept pe Lucas să vină să mă ia. Atunci simt cum cineva încearcă să mă imobilizeze și îmi pune mâna la gură pentru a nu țipa. Eram panicată nu stiam ce să fac apoi, din instinct l-am călcat pe picior, m-am eliberat cu greu i-am prins mâna și l-am tras trecând peste mine și punându-l la pământ.
Eu: Robert îți arde de glume?! Vrei bătaie?!
Robert: Hehehe m-ai prins!
Eu: Ce prost ești!
Robert: Hai!
Eu: Ce mai vrei?
Robert: Luptă-te cu mine!
Eu: Nu am chef!
Robert: Fă o altfel o să mă lupt cu iubițelul tău!
Eu: O mă lași nu ai face asta!
Robert: Nu aș face-o! Hmm ia să vedem. O uite a ajuns, hai să-l întâmpină-m! Atunci a scos pistolul și la îndreptat spre Lucas.
Eu: Robert lasă prostiile!
Robert: Eu nu glumesc surioară! A încărcat pistolul și la îndreptat iar spre el.
Lucas: Prieteni ce se întâmplă?
Robert: Lucas vezi tu, avem o discuție frate, soră. Ce zici să ni te alături?
Eu: Bine o fac doar lasă arma jos.
Robert: Perfect!Atunci eu cu Robert am început să ne luptăm. Ne luptam de zici că eram în filmele de acțiune. Atunci am sărit pe la spatele lui când nu era atent și l-am tras căzând pe spate.
Eu: Te dai bătut?
Robert: Bine fie ai câștigat!
CITEȘTI
Dragoste periculoasă
AdventureAlice o tânără fată de 15 ani, a cărei mamă a murit într-un accident și tatăl ei a abandonat-o, ea nu se lasă și caută informații despre el! Iubește un băiat pe nume Cristian dar aceasta fiind răpită, ajunge să se îndrăgostească de răpitorul ei, Luc...