Umay ve ben korumaları takip ediyorduk. Benim ameliyat zamanım gelmişti. Umay elimi tutup sıktı ben destek olmak için yaptığını sanmıştım ama Loki'nin yandan geçtiğini görünce ona heyecanlandığını anladım.Benim gözlerim ise meteor Thor'u arıyordu.
Korumalar bizi bir odaya soktu burası aklıma işkence merkezlerini getirmişti istemsizce korkuyla yutkundum.Umay hâlâ Loki'ye bakıyordu. Loki Umay'ın görüş alanından çıkmadan önce göz kırpınca Umay yine çığlık atıp eridi. Odadakiler ona "şş" yapınca susmak zorunda kaldı. Her Loki'yi gördüğünde bunu yaptığı için artık alışmıştım bu yüzden onu pek takmadım.
Yanımıza sanki üstüne zırh geçirmiş gibi giyinen bir kadın geldi (neden Asgard'da herkes böyle giyiniyor) ben kadını süzerken konuşmaya başladı.
"Ben Doktor Hygieia. Sen Sena olmalısın"
"Evet"
"Tanıştığımıza memnun oldum, şimdi hazırsan ameliyata başlayalım"
Korkuyla başımı salladım. Umay'a "bana destek ol" dercesine baktım ama o pek sallamadı.
"Burda neden herkes her dili biliyor kıskandım ben daha Hollandaca'yı öğrenmeye çalışıyorum" dedi Umay.
Ona bakarak gözlerimi devirdim.
"Kanka ben ameliyat olucam biraz yanımda dursan" dedim.
"Haa o olay tabiki canım kankam" dedi ve bana sarıldı.
"Kanka arkadan Loki'ye bakmaya çalıştığını biliyorum, yemezler" dedim gülerek.
"Yok canım daha neler" dedi sırıtarak.
"Sen aşık mı oldun yaaa" dedim dalga geçerek.
"Sen sanki Thor'a aşkla bakmıyorsun" dedi kaşlarını kaldırarak
"Enişten o azıcık saygılı ol"
"Konuşmanızı bölmek istemezdim kızlar ama ameliyat vakti" dedi doktor.
Umay ve benim utançtan domatese döndüğümüze eminim.
"İşin şakası bir yana sakın korkma Thor'u düşün kaslarını falan" dedi Umay gülerek.
Birbirimize sanki bu son görüşmemizmiş gibi sıkıca sarılırken "sen arkadaşının yanında durabilirsin, yani dışarı çıkmana gerek yok" dedi doktor.
Umay ağzında "haa anladım" tarzında bir şeyler gevelemeye başladı.
Bende doktora "anın içine ettin" der gibi baktım.
5 DAKİKA SONRA
"Derin nefes al kanki" dedi Umay bende dediğini yaptım sonra sözlerine devam etti "en fazla ölürsün yani" bunu söylediği anda gözlerimi yerinden çıkacakmış gibi açtığım için doktor açıklama yaptı "hayır bu öldürmez sadece iyileştirir" dedi Umay'a tip tip bakarak.
Umay onu umursamayarak devam etti "ha iyi o zaman ölmezsin" bense Umay'a "baya umursadın" tarzında bir bakış atarak gözlerimi devirdim.
"Yanındayım merak etme" dedi Umay bana bakarak. "Biliyorum" dedim gülümseyerek.
Doktor "biraz canın yanabilir" diyerek duygusal anımızı bozdu.
Ben elinde ki mutasyona uğramış iğneye bakarken Thor'u gördüm. Bana gülümseyerek bakıyordu. Tam "ufak (!)" bir çığlık atacakken kolumda bir acı hissettim...
Bu bölümde Thor ve Loki neredeyse hiç yoktu ama diğer bölüm Thor ve Loki ile başlayacak...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asgard Türkleri Sevmiyor
FanfictionGünün yirmi dört saatinin yirmisini Marvel filmi izleyerek harcayan iki kişi düşünün. Şimdi bu iki kişinin Loki ve Thor'la tanıştığını düşünün. ©️ Tüm hakları Thor'un çekicinde saklıdır. Vaktimi nasıl boşa harcarım diyorsanız buyrun okuyun. ~ Asgar...