Bölüm 8 - Ben Seni Bırakmam Yiğidim

1.4K 143 7
                                    


"Yemeğini yemeyi düşünüyor musun?" Dedi Loki Umay'a bakarak.

Yemeğe oturduğumuzdan beri Umay aşkla Loki'ye bakıyordu. Umay'ın çatalına zorla tutunan yemek sonunda kendini aşağı bıraktı ve Umay'ın üstüne düştü ama Umay onu da pek sallamadı.

"Kanka peçete ister misin?" Dedim. Umay bu cümlenin içinde ki saklı anlamı (kanka nolur artık batırıp sıvama) anladı ve kendini toparladı.

"Haa peçete, olur" dedi Umay.

Ona peçeteyi uzattım ama bu bir peçeteden daha çok kağıda benziyordu.

Loki Umay'ın üstünü silmesine yardım edince Umay yeniden erimeye başladı.

Onun bu haline gülümsedim 'Allah'ım bari kankam bana benzemeseydi' tarzı bir gülüştü bu.

"Neye gülüyorsun?" Dedi meteor Thor.

"Meteor- yani Thor be-ben yine heyecanlandım ya-yani hiç-hiçbir şey"

Thor bana gülmeye başladı "kekeleyince çok tatlı oluyorsun" dedi.
Ve ben kafamda Thor'la evlendiğimizi hayal ettim. Sonra bu cümleyi kafamda evirip çevirdikten sonra beynim cevap vermemi söyledi.

"Oha, bana mı dedin yani teşek-teşekkür-teşke? Teşke ne ya?" Bu sefer kendi kendime konuşmaya başlamıştım.

Thor yine gülmeye başladı "bir kere bana teşekkür edersen mutlu olacağım" dedi.
O sırada büyük bir ihtimal çok fazla kızarmıştım.

Umay ise bana "adamı tavladın kanki" bakışı attı. Ben ise gözlerimi yerinden çıkacak kadar çok açarak "biri görürse ölürsün" bakışı attım.

"Kanka artık yemekten kalksak, yani siz kanka diyordunuz değil mi?" Dedi Loki Umay'a.

Ve ben tam bu sırada ağzıma yemek atmak gibi bir hata yapmıştım. Bu sahnenin ardından da en iyi tabiriyle hayvan gibi gülmeye başladım. Aynı zamanda da boğuluyordum. Gülüşüm öksürüğe dönüşünce Thor bana su uzattı.

Umay sadece 2 saniyede "boğul" bakışı atıp Loki'ye döndü.

"Bana kanka demene gerek yok" dedi

"Biz yakın arkadaş değil miyiz?" Dedi Loki.

"Öyleyiz, ama yani ben nasıl diyeceğimi bilmiyorum-"

Suyu içince daha iyi olmuştum.

Umay'ın daha fazla batırmasına izin vermedim "yani demek istiyor ki biz kankadan da öteyiz dostuz"

"Evet, biz dostuz hemde en yakınından" dedi Umay "en yakınındanın" üstüne basa basa söyledi bunu.

Tam mutlu bir şekilde ağzıma başka bir lokma atmışken bir muhafız yanımıza geldi.

"Leydi Frigga'dan haber getirdim, yarım saate misafirlerimiz Midgard'a geri gönderilecek" dedi muhafız ve odadan çıktı.

Ben ağzımda ki lokmayı yutamadan tekrar öksürmeye başladım.

"İyi misin?" Diye sordu Thor endişeyle.
Onun benim için endişelenmesi hoşuma gitmişti biraz daha öksürdüm ama en sonunda ölme aşamasına gelince durmak zorunda kaldım.

"Evet, iyiyim teşekkür ederim" dedim.

"Kekelemeden teşekkür ettin" dedi Thor.

Bense mutluluktan dört köşe olmuştum "aa-be-ben-aaa"

Umay ise benden feciydi Loki'ye sarılmış ağlıyordu. Baya ağlıyordu. Ona "drama kraliçesi kankam benim" bakışı attım beni hiç takmadı Loki'sinden ayrılıyordu.

"Hey, sakin ol" dedi Loki. O böyle söyleyince Umay daha şiddetli ağlamaya başladı.

15 DAKİKA SONRA

"Son 15 dakikamız kaldı bence biraz sohbet edebiliriz" dedim Thor'a bakarak. Bunu duyunca Umay yine ağlayacaktı ama Loki onu sakinleştirdi.

"Sesine kurban diye boşuna demiyorum, depresyondayken onu ben bile susturamıyorum helal olsun" dedim Loki'ye ama dediğim anda pişman oldum çünkü Umay "bir daha onunla konuşursan seni öldürürüm" bakışı attı.

"O zaman her zaman sizinle ilgili merak ettiğim soruları sorabilir miyim?" Dedim

"Tabi ki" dedi Thor.

"Saçlarını kestirmeyi hiç düşündün mü?" Dedim Thor'a.

"Hayır, saçlarıma kimse dokunamaz" dedi Thor bu sırada Umay'la birbirimize bakıp "ehem ehem Thor Ragnarok" bakışı attık.
"Hiç Thor'u öldürmeyi düşündün mü?" Dedi Umay.

Thor "Ne!?" diye bağırdı.

Ona "yine batırıp sıvadın yapma şunu kanki please ya" bakışı attım ama beni yine umursamadı.

"Emm- yani hayır" dedi Loki ama tereddütle söylemişti.

"Biz çok iyi anlaşırız" dedi Thor.

Umay'la yine "ehem ehem" tarzı bir bakışma yaşadık.

"Yenilmezler gerçek mi?" Dedim

"Aslında evet ama daha önce hiç savaşmadık sadece grupla tanıştık" dedi Thor.

"Nasıl yani? Hiç dünyayı kurtarmadınız mı?" Dedi Umay izlediği filmlerin yalan olduğunu anlayınca üzülmüştü.

"Hayır ama bir şey olursa biz dünyayı kurtarmak için burda olacağız" dedi Thor ben ise içimden "seni yakışıklı meteor sen egoist misin?" tarzıydım.

"Sen yenilmezlerde var mısın?" Dedi Umay Loki'ye bakarak cevabın evet olması için içinden dua ettiğine eminim.

"Hayır" dedi Loki.

Umay'ın yüzü düşmüştü.

Bu sırada içeri muhafızlar girdi "misafirlerin Midgard'a dönme zamanı geldi" dedi.

Umay ve benim ikimizin aynı anda yüzü düştü.

5 DAKİKA SONRA

"Umay sakin ol, seni ölüme yollamıyoruz evine yolluyoruz" dedi Loki çünkü, Umay baya depresyonda gibi ağlıyordu.

"Beni görmeye gelecek misin?" Dedi Umay burnunu çekerek.

"Evet" Umay bunu duyduğu anda gözlerini silip Loki'ye yapıştı. Bu sahneyi sorgulamamaya kararlıydım.

"Sen beni ziyarete gelicek misin?" Dedim Thor'a bakarak.

"Elbette" dedi ve bende mutlulukla ona sarıldım. "Oha kasların çok yumuşak" diyince herkes bana tip tip baktı, özellikle de Thor sonra bir kahkaha patlattı.

Umay'ın ise gözyaşlarıyla güldüğünü gördüm evet yine rezil olmuştum yani 'batırıp sıvamıştım.

Asgard Türkleri SevmiyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin