Bölüm 13 - Kasların Hâlâ Çok Yumuşak

1.2K 122 13
                                    


"Yemeğini yemeyi düşünüyor musun yoksa sadece çatalınla mı oynayacaksın?" Dedi Thor.

"Ha?"

"Dedim ki-"

"Seni duydum ben yiycem merak etme" dedim Thor'a bakarak.

Yemeğimle oynayıp duruyordum.
Umay ise tek eliyle yemek yemeğe çalışıyordu.

"Kanka şimdi üstüne dökcek- evet ben sana demiştim" dedim Umay'a bakarak.

Yemeği üstüne dökmüştü.

"Neden dökmeden önce söylemedin?" Dedi Umay.

"Oha kanka seni uyardım beni dinleseydin"

"Tamam ben sana yeni kıyafet veririm" dedi Loki Umay'a.

"Teşekküüüaaaeeeedeee" dedi Umay ama sözünü bitiremeden Loki'ye bakınca ortaya garip bir sözcük çıktı.

"Ha?"

"Ne?" Dedi Loki.

"Kanka iyi misin?" Dedim Umay'a tip tip bakarak.

"Ha? Ben iyiyim ya teşekkürler demek istemiştim" dedi Umay.

Loki Umay'a bakıp gülünce Umay eridi.

Umay'a bakarak gözlerimi devirdim  'hayatının aşkını' görünce kız değişiyordu.

"Hey, iyi misin?" Dedi Thor.

"Evet, neden sordun ki?" Dedim.

"Dalmıştın da? Merak ettim"

"Be-ben s-se-sen beni me- ya-yani" cümlemi tamamlayamadan Thor gülmeye başladı sanırım bende  'hayatımın aşkının' yanında değişiyordum.

20 DAKİKA SONRA

"Kanka sağa gitmeliyiz" dedim kendimden emin bir şekilde.

"Kankacım en son senin yol bilginle ilerlediğimizde yani sağa gittiğimizde kaybolmuştuk" dedi Umay.

"Ama Loki'nin kaskını bulmuştuk ve şu anda Amerika'da değiliz, Asgard'da bir sarayda Loki ve Thor'u arıyoruz bu yüzden beni dinlemelisin" dedim hızlı bir şekilde ve derin bir nefes verdim.

"Kanka bunların hepsini nasıl tek nefeste söyledin ya, milletçe alkışlıyoruz"

"Ha ha ha çok komiksin"

10 DAKİKA SONRA

"Kanka sana sağa gitmeyelim demiştim, seni neden dinledim ki?" Dedi Umay.

"Ne biliyim ya ben Asgard sarayını" dedim Umay'a bakarak.

"Kankacım..."

Bu işin sonunun iyi bitmeyeceği belliydi, geçen seferki gibi Umay'ın beni boğmaması için sözünü kestim.

"Ehem öhöm koruma" dedim garip bir şekilde öksürdükten sonra.

"Nolmuş korumaya?"

"Koruma işte saklan" dedim ve Umay'ı sarayda ki sütunların arkasına çektim.

"Kank-"

"Şşşş" dedim ve elimi Umay'ın ağzına koydum.

"Kızlar?"

"Ha?"

Arkamı döndüğümde ne yaptığımızı anlamayan bir adet Thor ve Loki duruyordu.

Umay ağzından elimi çekti ve Loki'ye gülümsedi.

"Bizde sizi arıyorduk" dedi Loki.

"İşte burdayız, yani burdayım" dedi Umay ve koşarak Loki'nin yanına gitti.

Bende meteor Thor'un yanına gittim.

"Neden bizi arıyordunuz?" Dedim Thor'a bakarak.

"Şeyy" dedi kafasını kaşıyarak, söze nasıl başlayacağını bilemez gibi bir hali vardı.

"Sizi dünyaya geri yollayacağız" dedi Thor.

"NE?!" Dedim bağırarak.

"BEN SENİ BIRAKMAM!" Diye ağlamaya başladı Umay aynı zamanda Loki'ye sarılıyordu.

10 DAKİKA SONRA

"Hey, sakin ol geçen sefer ki gibi sizi ziyarete geleceğiz" dedi Loki Umay'ı sakinleştirmeye çalışıyordu.

"SÖZ MÜ?" Dedi Umay burnunu çekerek.

"Evet, ama bu sefer lütfen gözüme biber gazı sıkma"

"Tamam sıkmam" dedi Umay gülümseyerek.

Bu senaryo bir yerden tanıdık geliyor, yine geçen seferki gibi oluyordu. Bu kız hiç akıllanmayacak, her seferinde de ağlanmaz ki.

"Bir hoşçakal bile demiyecek misin?" Dedi Thor yanıma gelerek.

"Ha be-ben şey tabii ho-hoşçakal" dedim kızardığıma emindim.

"Ama sen yine otelimize baskın yapıcaksın değil mi?" dedim sırıtarak.

"Evet, tabi ki" dedi Thor gülerek.

Sonra ona sarıldım "kasların hâlâ çok yumuşak"

"Ha!?"

"Ben dışımdan mı düşündüm?"

LAN NAPIYONUZZ
BUYUDUNUZ MU BEN GELECEKTEN GELIYOM
ben buyudum mezun oldum mutercim tercuman oldum evlendim. Umayda ayni hala benim besto. Davalik falan oldu o ama iyi yani JQGSJWGSIW
25-04-2024 tarihide attim

Asgard Türkleri SevmiyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin