Gökkuşağı köprüsünden geçerken hayatım gözlerimin önünden akıp geçti, Umay'a baktığımda ise büyük bir mutlulukla Loki'ye bakıyordu.
Loki bizi görmemişti daha ilerideydi.
Saniyeler içinde köprüden geçip Asgard'a ulaştık.Köprüden çıkınca sırt üstü bir şekilde yere düştüm ve acıyla kıvrandım.
Umay ise ayağının üstüne düşmüştü "canım ayağım daha Loki'yle seni tanıştırcaktım" diye bağırdı.
Haimdall bize tip tip bakarak "Loki sanırım misafir getirmişsin" dedi.
Loki ise arkasını dönünce gördüğü manzaradan hiç hoşlanmamış görünüyordu.
"Siz Midgardlı'lar nasıl benim peşimden gelirsiniz" diye bağırdı.
"Sesine kurban diye boşuna söylemedim" dedim büyük bir mutlulukla.
"Ben 1.52'yim 1.88 olmak ne be adam" bunu Umay söylemişti, tam da ondan beklenecek bir söz.
Loki bu sözler üzerine daha da sinirlenmişe benziyordu "Haimdall onları Midgard'a geri yolla" dedi.
Umay size anında ayağa doğruldu beni yanına çekti.
"Hayır daha yeni geldik seni de daha yeni gördüm, gitmiyorum işte" dedi mızmızlanarak.
Benimse aklımda tek bir isim vardı "Thor"
"Loki çok yakışıklı ve mükemmelsin ama bana bu kadar sen yeter, Thor nerde acaba?" Ben tam sözlerime devam edecekken Frigga içeri girdi.
"Bütün bu tantana da ne böyle?" Dedi.
Umay ve benden aynı anda "küçük (!)" bir çığlık koptu.
"Anne bu ikisi Midgardlı kaçak olarak buraya geldiler ve şimdi geri dönmemek için direniyorlar" dedi Loki sesi bezgin çıkmıştı.
Frigga anlayışla başını salladı."Normalde sizi geri göndermem gerek ama arkadaşının sırtında ciddi bir problem var gibi görünüyor ve bunu Dünya'da tedavi ettiremezsiniz" dedi Frigga.
"Ciddi mi? Ne kadar ciddi? Umarım çok ciddi değildir" dedim gözlerimi açarak.
Umay ise burada kalıcağımız için mutlu görünüyordu ve Loki'ye aşkla bakıyordu.
"Muhafızlar bu kızlara bir oda verin" dedi Frigga.
Bizde muhafızların peşine düştük. Umay koluma girdi ama Loki'den uzaklaşmak istemediği çok belliydi. Umay'dan yardım alarak yürüyordum çok belli etmesemde sırtım gerçekten de acıyordu.
YARIM SAAT SONRA
Umay'la odamıza yerleşmiştik.
"Bu yataklar çok rahat yaaa" dedim aşkla yatağa yatarak.
Umay ise "eminim Loki'de çok rahattır" dedi büyük bir aşkla.
"En azından sen 'Tom Hiddleston çakması hayatının aşkı' nı gördün ben Thor'u daha göremedim bile" dedim.
Umay yanıma oturdu "merak etme onu göreceğinden eminim" dedi gülümseyerek.
"Emin misin?" Dedim yavru kedi gibi bakarak.
"Evet, hem eğer istersen Loki'den onu seninle görüştürmesini isterim. Beni çok sevdi sende gördün" dedi ve büyük bir aşkla kendini yatağa bıraktı.
"Hıhı baya çok sevdi" dedim gözlerimi devirerek.
Bu sırada içeri bir muhafız girdi "Asgard kraliçesi Firgga'nın size bir haberi var, bu gece dinlenmenizi söylüyor yarın seni (bunu beni göstererek söylemişti) ameliyata alcağız" dedi ve odadan çıktı.
"Çok kabalar insan bir iyi geceler falan der" dedi Umay "acaba Loki gelip iyi geceler der mi?"
Ona bakarak sırıttım çok mutlu görünüyordu. Bense yarın ki ameliyat için endişeleniyordum ama şu anda bundan önemli bir işim vardı Thor'u nasıl görecektim.
Diğer bölümde Thor olacak...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asgard Türkleri Sevmiyor
FanficGünün yirmi dört saatinin yirmisini Marvel filmi izleyerek harcayan iki kişi düşünün. Şimdi bu iki kişinin Loki ve Thor'la tanıştığını düşünün. ©️ Tüm hakları Thor'un çekicinde saklıdır. Vaktimi nasıl boşa harcarım diyorsanız buyrun okuyun. ~ Asgar...