Bu bölüm, bölüm 21 ile bağlantılı değildir. Bir artı bölüm olarak yayınlamak istedim çünkü Loki ve Thor'un ağzıyla bölüm istenmişti.
Loki;
"...en azından birkaç hafta onları ziyaret etmeye ara verin çünkü bu kızlar size alışırsa burda yaşamak isteyebilirler ki buna izin vermemem en azından şimdilik. Daha çok küçükler."Yaklaşık yarım saattir babamın saçma konuşmasını dinliyordum.
Umay ve Sena'yı kendimize bağlamamız gerektiğini söylüyordu. Biz onları kendimize bağlamamıştık ki onlar bize bağlanmıştı. Ne yani bu kadar yakışıklı olmak benim suçum mu? Zaten Thor'a bütün kızlar aşık. Sena'nın da ona yakın olmasına şaşırmadım. Zaten bütün suç aptal kardeşimin Jane'den sonra dersini almadı Sena'yı da Asgard'a taşımayı düşünüyor. Tabii Umay'da gelse fena olmazdı komik kız.
Düşüncelerimden Thor'un sesiyle sıyrıldım "tamam baba şimdilik kızları daha fazla Asgard'a getirmeyeceğiz değil mi kardeşim?"
Thor bana döndüğünde sorusunu umursamazca cevapladım "hıhı tabi"
"Teşekkür ederim oğullarım gidebilirsiniz"
Thor'la babamın huzurundan ayrıldıktan sonra Thor'a döndüm ve "hadi kızları Asgard'a alalım" dedim.
Thor olduğu yerde duraksayıp kaşlarını kaldırarak bana baktı bu 'sen ciddi misin?' bakışıydı, Umay sağolsun artık bakışları bile anlayabiliyorum.
"Ben ciddiyim" dedim. Babamın koyduğu kuralları hiçbir zaman umursamamıştım şimdi de umursayacak değildim.
"Babamızın ne dediğini duymadın mı Loki?"
"Babamın ne dediği umurumda değil tekrar bir yerden kendilerini atmaya çalışırlarsa ne olacak bunu hiç düşündün mü?" Vicdan azabı çektirmek her zaman işe yarar.
"Be-ben hayır bunu düşünmemiştim doğru ya normal insanlardan bahsetmiyoruz Umay ve Sena'dan bahsetiyoruz"
"Güzel hadi gidelim bu sefer tuvalete ışınlanmak yok"
Gitmek için adım attığım sırada Thor beni durdurdu. Gözlerimi devirerek ona döndüm "yine ne var?"
"Loki, gitmek istediğini biliyorum ama babamız-"
Konuşmanın devamını dinlemek istemiyordum, yani bir kerelik sadece bir kerelik dediğim bir şeyi yapsaydı ölür müydü? Cevabı söylüyorum hayır ama benim istediğimi yapmazsa onu şuracıkta ben öldürebilirim.
"Thor sen ciddi misin kardeşim? Kendilerini öldürürlerse ne olacak Odin onları geri diriltemez"
Thor suçlu bakışlarla bana bakıp ensesini kaşıdı "bilmiyorum ama yine Midgard'a gidersek ceza yeriz ve bir daha hiç gidemeyiz"
Odin'in söylediği her şeyi ikiletmeden yapan Thor karşınızda, Odin oğlu, babasının biricik çocuğu, tahtın tek ve gerçek varisi gerçekten çok sinir bozucu.
İlk defa karşıma Thor'u değilde beni seven biri çıkmışken Odin'in saçma palavraları için burda durmayacağım, hadi ama Odin gideceğimizi tahmin etmiş olmalı. Ya da etmemiştir bilmiyorum bu aralar çok bunadı, yaşlı bunak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asgard Türkleri Sevmiyor
FanficGünün yirmi dört saatinin yirmisini Marvel filmi izleyerek harcayan iki kişi düşünün. Şimdi bu iki kişinin Loki ve Thor'la tanıştığını düşünün. ©️ Tüm hakları Thor'un çekicinde saklıdır. Vaktimi nasıl boşa harcarım diyorsanız buyrun okuyun. ~ Asgar...