Bu bölüm Loki'nin ağzından yazdığım bölümün devamıdır. Diğer bölümlerle bir bağlantısı yoktur. 21.bölümün devamı değildir.
Thor;
Kızlar tuvalete 'beraber' gireli yaklaşık on beş dakika oluyordu ve hâlâ çıkmamışlardı.Sena için pardon Sena ve Umay için endişelenmeye başlamıştım. Yani bu kadar fazla tuvalette ne yapıyor olabilirlerdi ki?
Loki'yle normalde konuşmayacak olsam da ona döndüm "Loki, kızlar hâlâ çıkmadı"
Loki'nin yanıt vermesini bekledim ama bana bakmadı bile. Sinirle derin bir nefes alıp tekrar konuştum "Loki, sana diyorum"
Yüzünde bıkkın bir ifadeyle bana döndü "evet, seni duydum onları rahat bırakmamı söyleyen sendin zaten"
Evet, haklıydı. Kızları rahat bırakmasını söylemiştim ama fazla rahat bırakınca da olmuyor.
"Ben kızlara sesleniyorum" dedim ve tahmin ettiğim gibi Loki cevap vermedi.
Tuvaletin kapısını bir iki defa tıklattım.
"Kim o?"
Bu Umay'ın sesiydi, arkadan gelen sandalye itme sesiyle Loki'nin yerinden doğrulduğunu tahmin edebiliyordum.
"Bu sokak kapısı değil tuvalet kapısı gerizekalı" ve tabii bu da Sena'nın sesiydi.
Onun sesini duyunca yüzüme yayılan gülümsemeyle konuşmaya başladım "kızlar çıkın artık"
"Tamam bir saniye" dedi Umay ve ardından kapıyı açtı.
Yüzünde ki gülümsemeyle kafasıyla bana selam verip Loki'nin üstüne uçtu. Yani bildiğiniz üstüne yürümedi uçtu. Artık onu sorgulamadığımdan omuz silkip Sena'ya döndüm. Bana sarılıp gülümsedi ve "çok bekletmedik demi?" dedi.
"On beş dakikadır sizi bekliyoruz tuvalet deliğine düştünüz sandım"
Loki bunu bağırarak söyleyince Umay kahkaha atmaya başladı ardından da Sena. Gözlerimi devirip Loki'ye döndüm ama bana bakmadı bile. Evet, küçük çocuklar gibi küsmüştük. Odin duysa ne derdi acaba?
Düşüncelerimden Sena'nın gülmemek için elini ağzını kapatıp daha da çok gülmesiyle sıyrıldım.
Umay bir anda gülmeyi kesmişti yani kız kahkaha atarken bir anda da susabiliyor.
Ama Sena'nın öyle bir süper gücü olmadığı için elini ağzını kapatarak kendini susturmaya çalışıyor.
Sena en sonunda gülmeyi kestiğinde yüzü kıpkırmızıydı ve Umay'la birbirlerine garip garip bakıyorlardı. Yani sadece birbirlerine bakıp nasıl anlaşabiliyorlar anlamıyorum.
Umay yüzüne büyük bir gülümseme yerleştirdi ardından Sena'da kafasını salladı ve Loki'nin yanına gitti, Umay'da benim yanıma geldi.
Ben olayı anlamadığım için onlara garip bir şekilde baktım ardından kafamı Loki'ye çevirdim o da kızlara garip bir şekilde bakıyordu.
"Enişte bir şey konuşabilir miyiz?" dedi Umay gülümseyerek.
Sena'ya baktığımda o da Loki'ye bir şeyler söylüyordu.
"Enişte mi?" Dedim, Umay hep bana enişte diyordu ki ne demek olduğu hakkında hiçbir fikrim yok.
"Evet, evet enişte boşver sen onu senden küçücük, miniminnacık, baya küçük, böyle benden bile küçük ben 1.55'im yani-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asgard Türkleri Sevmiyor
Hayran KurguGünün yirmi dört saatinin yirmisini Marvel filmi izleyerek harcayan iki kişi düşünün. Şimdi bu iki kişinin Loki ve Thor'la tanıştığını düşünün. ©️ Tüm hakları Thor'un çekicinde saklıdır. Vaktimi nasıl boşa harcarım diyorsanız buyrun okuyun. ~ Asgar...