Eylül Dinçer: 17 yaşında,lise 3'e gidiyor,Meriç ile aynı sınıfta,varlıklı bir ailesi var, tek çocuk,zeki,güzel,çekici bir kız. 1 seneden beri Meriç'i seviyordur ama bunu bir tek kuzeni aynı zamanda en yakın arkadaşı Öykü ve gruptan yakın arkadaşı Burcu biliyordur.
Meriç Başaran: 17 yaşında, lise 3'e gidiyor,varlıklı bir ailenin tek çocuğu. Eylüllerin villa ile karşılıklı'dır.Eylül'den hoşlanır ama Eylül'e söylerse vereceği tepkiden korkar. Bunu bir tek kardeşi gibi sevdiği Ayaz biliyordur.Şu anda Özge ile birlikte ama onu hiç sevmiyor ve bir an önce ondan ayrılmak istiyor.
Öykü Acar: 17 yaşında,lise 3'e gidiyor,Eylül'ün kuzeni ve aynı zamanda en yakın arkadaşı.Eylül'ün sırdaşı'dır. Eylül ile aynı sitede oturuyor.Ailesi varlıklı,ondan 4 yaş küçük bir erkek kardeşi vardır.Ayrica Ayaz erkek arkadaşı'dır. Güzel,zeki,alımlı ve bakımlı bir kızdır.
Ayaz Dönmez: 17 yaşında,lise 3'e gidiyor.Öykü'nün erkek arkadaşı ve çok kıskanç'tır. Öykü ile aynı sınıfta'dır.Tek çocuk'tur.Meriç'in sırdaşı'dır. Öykü ile aynı sitede oturuyor, varlıklı bir ailesi var.
Özge Uyar: Meriç'e kaola gibi yapışmıştir. Bütün herşeyini kuzeni Burcu'ya anlatır.Parayı ve alışveriş yapmayı çok sever ve çok abartılı giyinir.Öykü ile aynı sitede oturur ve aynı sınıfta'dır.
Burcu Toktaş: 17 yaşında, lise 3'e gidiyor, Özge'nin sırdaşı'dır ve kuzeni'dir. Öykülerle aynı sınıfta'dır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~AŞKTAN KAÇILMAZ~
RomanceÖncelikle hikayem yarı gerçek,yarı da benim istediğim hayata benzer gibi birşey oldu. Elimden geldiğince özen vererek yazmaya çalışıyorum ama elimden gelen bu inşallah okuyan herkez beğenir.