EYLÜL :
M-Naber Eylül?
Demesiyle birlikte yerimden kalktım ve eşyalarımı toparlamaya çalışırken;
E-İyilik Meriç senden?
Dedim.
M-Bende iyiyim kafa dağıtmaya geldim işte öyle.
Dedi ama hiç pas vermeyerek Eşyalarımı toparladım Öykü'ye seslenerek "Ben duş almaya gidiyorum ordan da eve geçerim size iyi eğlenceler" diyerek yanlarından ayrılıyordum. Öykü başıyla onayladı ki Ayaz "O zaman akşam görüşürüz." Dedi. Başımla onayladım ama gitmeyi pek düşünmüyordum. Zaten Öykü anladı ve itiraz etmedi.
Duşa girdim ve gözyaşlarımın istemsizce aktığını fark ettim.
Ne olursa olsun Meriç'in Özge ile sevgili olduğunu düşününce buna engel olamıyordum.
MERİÇ :
Al işte. Aptal Meriç daha ayrıldığımızı söyleyemeden kız senden kaçtı of ya kaçtı. Hiç pas vermedi de zaten.
Of ya yüzüme bile bakmadı. Neyse akşam öğrenir. Tabi gelirse ve benden kaçmazsa diye düşünürken Ayaz yanımda belirdi ve "Eylül'ü mü düşünüyorsun?" diye sordu. Başımı evet anlamında salladım. Etrafıma bakındım, Öykü yoktu.
M-Özge ile ayrıldık.
A-Gerçekten mi çok sevindim kardeşim yaa. Ee o zaman Eylül niye öyle gitti.
M-Abi işte söyleyecektim yanına oturdum hemen kalktı, eşyalarını toparlamaya başladı. Kaçtı yani benden.
A-Hadi ya yani daha bilmiyor. Ee akşama söylersin olum yaa.
M-Tabi abicim gelirse benden kaçmazsa söylerim.
A-Kalk hadi Öykü de duşa girdi Eylül'de daha çıkmamışsa eve bırak kızı hadi yürü.
M-Kabul eder mi ki?
A-Ee Meriçcim bunu denemeden göremeyiz.dimi.
Demesiyle yerimden kalktım ve çıkışa yöneldim.
işte Eylül orda ama yanındaki kim onun bi dk Özge mi olamaz!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~AŞKTAN KAÇILMAZ~
RomanceÖncelikle hikayem yarı gerçek,yarı da benim istediğim hayata benzer gibi birşey oldu. Elimden geldiğince özen vererek yazmaya çalışıyorum ama elimden gelen bu inşallah okuyan herkez beğenir.