EYLÜL :
Cafe'ye geldim. Öykü boğaza bakan bir cam kenarına geçmiş beni bekliyor, arkası dönük. Hemen yanına gittim beni görünce ayağa kalktı sarıldık, öpüştük ve yerime geçtim. Öykü diz üstü pileli siyah bir etek ve kırmızı sıfır kol bir gömlek giymiş siyah klasik benim çantama benzer bir çanta ve kırmızı bilekten bağlamalı önü açık ayakkabısı ile saçlarını hafif dalgalı yaparak etrafa çok seksi bir görüntü yaratmış.
Ö-Hoşgeldin canım nasılsın?
E-İyiyim canım sen nasılsın.
Ö-Bende iyiyim siparişlerimizi verelim mi?
E-Olur.
Siparişlerimizi verdik, siparişler gelene kadar kahvaltıdan sonra ne yapacağımızı konuştuk. Sonunda bir karara vardık ve kahvaltımızı ettikten sonra klüp'e yüzmeye gitmeye karar verdik. Siparişler geldi ve güzelce kahvaltımızı etmeye başladık. Ay çok iyi geldi valla iyi ki gelmişim hee. Daha sonra cafeden kalktık. Öykü de kendi arabasıyla gelmediği için taksi'ye bindik ve klüp'e geldik. Hazırlıklı olmadığımız için klüpteki yedek mayolarımızı giymek zorunda kaldık. Derhal üzerimi değiştirip kendimi havuzun soğuk suyuna attım. Öykü bir süre kenarda oturup müzik dinledi. Ama sonra o da bana katılıp kendini soğuk suya bıraktı. Ahaha birden atladı garibim herhalde suyu sıcak sandı atladı birden kafasını aşağıdan çıkartınca "Vuuu çok soğuk" dedi. Kahkaha attım ve yüzmeye devam ettim. Öykü topu topuna en fazla 5 dk zor dayandı. Ve kenara çıktı. Daha sonra Ayaz'ı aradı ve onuda çağırdı. Ben hala yüzmeye devam ettim. Kafamdakileri atmam lazım. Bir süre sonra yoruldum ve şezlonglardan bir tanesine uzandım.
Meriç :
Herzaman ki gibi duşumu aldım. Üzerime kırmızı polo yaka bi t-short ve altıma kot pantolon giyip aşağı indim. Babam sanırım çıkmış, annem ise masada telefon konuşması yapıyor sanırım Eylül'ün annesi Tülin teyze masaya oturmadan önce annemin yanağını öptüm ve birşeyler atıştırmaya başladım.Biraz sonra annemin telefon konuşması bitince annem;
A-Günaydın bitanem nasılsın?
M-Günaydın annecim iyiyim işte ne olsun aynı sen nasılsın az önce Tülin teyze ile mi konuşuyordun?
A-Evet bitanem klüp'e spor yapmaya gidicez de Tülin teyzenle sen ne yapacaksın bugün evde misin?
M-Ee yok çıkıcam şimdi biri ile buluşmam lazım sonra da klüp'e gidip yüzmeyi planlıyorum.
A-Hımm kimle buluşacakmış bakıyım benim yakışıklı oğlum özel biri mi bu kişi.
M-Benim için hiçbir zaman özel olamıyacak biri anne!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~AŞKTAN KAÇILMAZ~
RomansaÖncelikle hikayem yarı gerçek,yarı da benim istediğim hayata benzer gibi birşey oldu. Elimden geldiğince özen vererek yazmaya çalışıyorum ama elimden gelen bu inşallah okuyan herkez beğenir.