ALIŞVERİŞ

41 1 0
                                    

EYLÜL:

Alarmın çalmasıyla birlikte okul olduğunu anladım ve oflayıp puflayıp yataktan kalktım. Elimi yüzümü yıkayıp hemen duşa girdi.

MERİÇ:

Kurduğu alarm ile birlikte yatakta doğrulup alarmı kapattım ve banyoma doğru ilerleyip yüzümü yıkadım. Daha sonra da duşa girdim.

EYLÜL:

Banyodan çıktım. Giyinme odama gelip okul kıyafetlerimi giydim ve kahvaltıya indim. Aşağı indiğimde annemler kahvaltı masasındaydı, oturmadan önce annemi sonra da babamı öptüm ve yerime oturdum. Aslı hemen banada servis açtı. Ve kahvaltımı ederken annem ;

A- Bitanem bugün okuldan sonra benim moda evine uğrasana doğum doğum günü elbiseni ayarlayalım.

E- Tamam anneciğim çok iyi olur hatta senden sonrada avm'den süs için alışveriş yaparım. Eve gelince de arkadaşlarımı arayıp çağırırım diyorum .

A-İyi düşünmüşsün tatlım.

Biraz daha yedikten sonra masadan kalktım ve ilk önce annemi sonra da babamı öptüm. Yukarıdan çantamı alıp evden çıktım ve sitenin girişindeki taksilerden birine bindim.

MERİÇ:

Duştan çıkıp giyinme odama geçtim. Ve okul kıyafetlerini giymeye başladım acaba Eylül çıkmışmıdır diye düşünürken aşağı indim. Ve kahvaltı masasına oturarak birşeyler atıştırmaya başladım.

M-Herkeze günaydın.

A/B-Günaydın.

Az birşey atıştırdıktan sonra kalktım ve garajdan arabayı çıkartıp okula sürdüm. Eylül'e bakındım ama sanırım çıkmış artık okulda görürüm.

....

Okula geldim. Bahçe'ye girer girmez gözlerim Eylül'ü aradı ama yoktu. Sınıfta'dır diye yukarı çıktım. Evet işte burda, telefonuyla ilgileniyor.

M-Günaydın :)

Diyerek gülümsedim.Ve sırama geçtim

E-Günaydın :)

M-Ee nabıyorsun burda tek başına.

E-Hiç yeni geldim çantamı bırakmak için çıktım ama canım aşağı inmek istemedi. :)

M-Hımm tamam :)

E- :)

...

EYLÜL:

Okula geldiğimde Meriç daha gelmemişti. Benden sonra geldi. En tatlı gülümsemesiyle Günaydın dedi ve yerine oturdu. Bense doğum günüme davet etmek için mesaj yazıyordum daha doğrusu nasıl yazsam diye düşünüyordum kii sessizliği Meriç bozdu.

M-Bugün okuldan sonra işin yoksa yemek yiyelim mi?

E-Çok isterdim ama annemin yanına uğrayacağım ve doğum günü elbisemi seçeceğim ondan sonra da avm'den etrafı süslemek için süsler alıcam. Şimdi de doğum günüme çağırmak için mesaj arıyorum ama yokk.

M-Ahahaha sen mesajı bana bırak ben hallederim onu.

E-Ayy gerçekten mi ya çok teşekkür ederim.

~AŞKTAN KAÇILMAZ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin