HAYAL KIRIKLIĞI

102 8 1
                                    

EYLÜL :

O gece durmaksızın ağlıyordum. Çünkü sevdiğim adam grubumdan  yakın arkadaşım Özge'ye çıkma teklifi etmişti. Gerçi Özge'nin onu sevdiğini biliyordum ama Özge benim Meriç'i sevdiğimi bilmiyordu.Bugün okulda yanımıza gelip "Meriç bana çıkma teklifi etti" deyince Öykü ile kısa bir an göz göze geldik o bana" sakın Eylül , sakın ağlama"bakışı atarken ben öteki dünya'ya gidip gelmiştim. Okulda bütün gün sessizliğimi korumuştum. Ve son derse kalmadan eve geldimiştim. Telefonuma mesaj gelme sesiyle yorganı kadamdan çektim.

Kimden= Öykü

Kime = Eylül

İnsan bu konuda nasıl teselli edilir bilmiyorum canım ama  yarın bişeyler yapalım mı?

00.34  12.06.2014

Kime= Öykü

Kimden = Eylül

Bende ondan nasıl vazgeçeceğimi bilmiyorum olur yapalım hem biraz kafa dağıtırım bana da iyi gelir belki

00.36  12.06.2014

Kimden = Öykü

Kime = Eylül

Tamam canım o zaman yarın saat 11.00 .......... cafe de kahvaltıda görüşürüz öptüm.

00.38  12.06.2014

Kime= Öykü

Kimden= Eylül

Tamam canım görüşürüz bende öptüm.

00.39  12.06.2014

MERİÇ :

Bi o tarafa bi bu tarafa dönüyorum ama uyuyamıyorum. Aklım Eylül'de. Of ya kız kim bilir ne hale gelmiştir. Ne saçmalıyorum ben ya. Ya o beni sevmiyorsa, off ya abi sen hangi akılla arkana bakmadan ruh hastası Özge'ye çıkma teklifi edirsin manyak mısın olum sen ya,niye arkana bakmadan ediyorsun teklifi, eceline mi susadın. Salak Meriç salak bi daha Eylül'ün yüzüne de çok bakarsın off.. Off ben Özge'yi sevmiyorum ki ona sarılmak, onu öpmek istemiyorum ki yaa ben Eylül'e sarılmak,Eylül'ü öpmek istiyorum off ya off.

BAKALIM BİZİ ÖZGELİ NASIL GÜNLER BEKLİYOR OLACAK!!!

~AŞKTAN KAÇILMAZ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin