ONUNLA VAKİT GEÇİRMEK

70 4 1
                                    

MERİÇ :

Sabah Uyandığımda kendimi çok dinç ve enerjik hissediyordum. Kii bunun kaynağıda dün gece Eylül ile vakit geçirdiğimiz zamandan geliyor. O yakınlaşmalarımız, onun kokusunu içime çekmek, bütün gece kimle ne yaptığını bilmek. Bana kendimi harika hissettiriyordu. Kalkmadan önce telefonuma baktım ve 9.30. "Daha kimse uyanmamıştır ki" bugün pazar diye içimden geçirdim. 10-15 dk yatakta yattıktan sonra. Yataktan kalktım. Şort ve atlet giydim. Daha sonra evden çıkıp sitenin içinde koşmaya başladım. Koşarken bir yandan da acaba Eylül'e mesaj atsam ayıp olur mu ? Diye düşünüyordum. Ama yok ya ne ayıp olucak. Hem de o dün gece yakınlaşmamızdan sonra. Ama ya Eylül dün gece ki yakınlaşmamızdan hoşnut değilse. Aman neyse ya diyip telefonumu çıkardım ve saate baktım. Annemler uyanmıştır diye evin yolunu tuttum. Ama hâlâ Eylül'e mesaj atıp atmama konusunda kararsızım. Ama dün Ayaz'ın dediği gibi bunu "denemeden göremeyiz". Dedim ve eve girmeden önce mesajı yazmaya başladım.

Kime= Eylül

Kimden = Meriç

Günaydın bugün işin yoksa birşeyler yapalım mı?

10.31 13.06.2014

Eve girdim. Annemler salonda oturuyor. Neriman abla ile Esma'da kahvaltıyı hazırlıyorlar.

A-Hoşgeldin canım. Koşudan mı?

M-Evet anne ee terim soğumasın ben duşa giriyorum.

A-Tamam bitanem tamam kahvaltıya yetiş ama bak.

M-Tamam.

Diyip yukarı odama çıktım ve kendimi direk banyoya attım.

....

Acaba Eylül mesajı gördü mü? Diye düşündüm bir an sonra da banyodan çıkıp giyinmeye başladım.

Banyodan çıkar çıkmaz. Telefonuma baktım ama hala cevap yok acaba noldu ki dün gece çok iyiydik. Neyse giyinmeye başladım.

Altıma kot bir şort ve üstüme beyaz önünde kuru kafa detaylı t-short giydim ve aşağı indim. Annemler oturmuş ve neriman abla'da yeni çaylarını koymaya başlamış.

M-Ooo Günaydın Başaran ailesi.

B-Günaydın oğlum Günaydın da bu mutluluğunu neye borçluyuz.

A-Sanırım ben biliyorum.

Diyip göz kırptı.

B-Ooo Meriç bey kimmiş bakalım bu kız tanıdık mı?

M-Yaa yok baba kız falan ayrıca annecim ben sana kız gelirse söyleyeceğim dedim kız gelmedi.

B-Yani ekildin he :D

Annemle gülmeye başladılar ve tabaklarına geri döndüler. Ben içimden siz öyle sanın derken. Ben de tabağıma döndüm.

....

Ve bir süre sonra telefonuma mesaj geldi. Hemen elimdeki çayı bırakarak, telefonu elime aldım ama çok büyük bir hayal kırıklığı ile karşı karşıyaydım şu an çünkü mesaj bankadan gelmişti. Off. Annem ve babam birbirlerine bakıp gülüyorlardı.

M-Çok komik valla ya gülün siz gülün.

Diyip odama çıktım.

DVD'ye güzel bir yabancı film taktım ve izlemeye başladım. "Ahaha salak adam ya daha sevişmeyi bilmiyor kız uyuya kaldı. Ahahahaah" Yani şuana kadar hiç bir kızla ilişkiye girmemiştim ama çoğu kızın ilk öpücüğünü çalmıştım. Ama sevişmeyi de biliyordum. "Ahahaha mal" derken aklıma birden Eylül geldi ve onu artık merak etmeye başladım. Aşağı mutfağa inip kendime su almaya indiğimde;

~AŞKTAN KAÇILMAZ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin