HERŞEY BİTECEK

62 5 1
                                    

MERİÇ :

A- Anlatmak istermisin bitanem ?

Saate baktım. 13.04. Ayağa kalkıp annemi öpmeye başladım bir yandan da sebebimi anlatıyorum.

M- Ee annecim burda kalıp sana anlatmayı çok isterdim ama gerçekten çok geç kaldım ve  yetişmem gerekiyor. Akşama konuşsak olur mu?

A- Aa tabi ki olur canım. Sen ne zaman anlatmak istersen. Ben seni her zaman dinlerim.

M- Tamam annecim. Ee şey arabayı alabilirmiyim? 

A- Tabi ki de alabilirsin. Anahtarlar salondaki küllük içinde.

Tamam diyip anahtarları alıp çıktım.  Annem arkamdan "dikkatli ol çok hızlı sürme" diye  bağırıyor. Garajdan arabayı alıp, Özgelerin eve doğru sürmeye başladım.  Bir yandan da beni bekletmesin diye araba da onu aradım ve hemen aşağı inmesini söyledim. O da sanki benden telefon bekliyormuş gibi hemen açtı.

.....

Özgelerin evinin kapısına geldim. Özge aşağıda beni bekliyor. Arabaya bindi , beni dudağımdan öpmeye çalıştı ama kendimi geri çektim.  Çünkü şu an da o dudaklar sadece Eylül'ün! Bize en yakın bi cafeye doğru sürmeye başladım.

EYLÜL :

Şezlongta uyuya kalmışım. Ayaz gelmiş. Öykü ile birlikte yüzüyorlar.

İşte gerçek aşk bu, biz Meriçle hiçbir zaman böyle olamıyacağız diye geçirdim içimden ve ayağa kalkıp hemen kendimi havuzun en dibine attım ve dizlerimi kendime çekerek nefesimi tuttum. 10 saniye sonra karşımda Öykü ve Ayaz"neden yaptın bunu " der gibi bakiyorlar. Omuz silkerek karşılık verdim ve havuzun kenarına  ayaklarım havuzun içinde olacak şekilde oturdum. Suyla oynuyorum. OFF. Ölmek istiyorum işte ölmek. Ben kendimi buna hiç ama hiç hazırlamamıştım ki olaya hiç bu tarafından bakmamıştım.

Bir gün gelir Meriç bana teklif eder çok mutlu oluruz sanmıştım. Ama hiç de öyle değilmiş ben kendi kendime gelin güvey olurken bana bakıyor, beni koruyor, beni seviyor derken o hep aşk gözüyle Özge'ye bakıyormuş. Bana da  arkadaş gözüyle bakıyormuş meğersem.

MERİÇ :

Cafe'ye geldik. Hemen boş bir masaya oturduk. Garson tam bize menüyü uzatıyordu özge incelemeye başlamıştı ki " iki kahve dedim " ve özge elindeki menüyü garsona geri uzattı. Şaşkın bir şekilde gözlerini pörtletmiş bana bakıyordu.

AZ SONRA HERŞEY BİTMİŞ OLACAK!!!

~AŞKTAN KAÇILMAZ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin