MERİÇ :
Ö-Noldu aşkım bir yere mi yetişem gerek?
M-Evet Özge bir yere yetişmem gerek ve bu seni ilgilendirmez!
Ö-Nasıl ilgilendirmez.
M-Ee özge şöyle ilgilendirmez
ben ayrılmak istiyorum.
Ö-Manyak mısın sen ya ikinci günden sıkıldın mı yani bu mu? Ne istiyorsun konu sex-
Cümlesini bitirmeden sinirli bir şekilde sözünü kestim.
M-Konu tabiki de o değil evet sıkıldım senden. Manyağım hatta hayvanım ben napıcaksın!!
Ö-Neden aldattın o zaman beni, birinci günü güldün, eğlendin benle. İkinci günü yallah neden? Neden o zaman yaptın bu teklifi bana!!
M-Bak Özge herşey bir yanlış anlamadan ibaret. Ben bu teklifi başkasına yapmayı planlıyordum arkadan gelip gözlerimi kapatınca seni de o kişi sandım ve teklifi yaptım sonra da beni dinlemeden çekip gittin ve bütün okula söyledin olay budur yani.
Ö-Ben seni sevmiştim gerçekten sevmiştim.
M-Bunu biliyorum ama beni dinlemeyip giden de sensin benim yapabileceğim bir şey yok zaten dün senin yüzünden sevdiğim kızı yeterince üzdüm onun bile bile biraz daha üzülmesine izin veremem! Hadi bb.
....
Diyip mekandan çıktım ve direk klüp'e geçtim. Öykü, Ayaz ve E-eylül burda,şimdi herkeze daha doğrusu Eylül'e ayrıldığımızı söyleme zamanı.
EYLÜL :
Ayaz'ın"vayy kardeşim sen buralara gelirmiydin?" Demesiyle arkamı dönmem bir oluyor çünkü Ayaz bitek Meriç'e kardeşim derdi vee ohaa Meriç burda ama bi dk Özge yok o nerde ki daha ikinci gününden buluşmadılar mı yani neden ki. offffff. çok merak ettim ya. Soramam da yüzsüz gibi. Nasıl öğrenicem ki. Ama bi dakika sen EYLÜL DİNÇER'SİN azıcık kendini ağırdan satmalısın dimi ama canım. Tabi tabi azıcık trip atar gibi konuş onun söylediklerine, yaptıklarına gülme.
Ben iç sesimle boğuşurken birisinin yanıma oturduğunu fark ettim ve Meriç!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~AŞKTAN KAÇILMAZ~
Roman d'amourÖncelikle hikayem yarı gerçek,yarı da benim istediğim hayata benzer gibi birşey oldu. Elimden geldiğince özen vererek yazmaya çalışıyorum ama elimden gelen bu inşallah okuyan herkez beğenir.