Elimde pirinç dolu kaşıkla başım arkada ağzım açık şekilde olanları hayretle izliyordum. Young Soo Gi Shin’e doğru hızla ilerliyordu.Gözlerimi zorda olsa Young Soo dan alarak Gi Shin’e odaklandım. Gi Shin’in gözleri sinirden alev gibi parlıyordu. O da ona doğru gelen Young Soo’yu farkedip ona odaklandı.O an sanki zaman durmuştu,herkes Young Soo ‘nun ne yaptığına bakıyordu.
*Ne yani yoksa Young Soo Gi Shin’e yardım mı edecek?Nasıl yani?Yardım etmesi için ne nedeni var? Kim okula yeni gelen kıza yardım eder ki?*
Ben düşüncelere dalmışken kendime gelip merakla olacakları izlemeye başladım.Ben düşünürken Young Soo Gi Shin’in yanına varmıştı bile.Gi Shin’in olduğu yerde bir kız –büyük ihtimalle Young Soo nun kuyruklarından biri- gözlerini baykuş gibi açmış onu izliyordu.Ne olduğunu anlamadan Gi Shin’in kavga ettiği cocugun yüzü düştü,rengi soldu ve hızlıca oradan uzaklaştı.Kuyruk hala hayretle bakarken Young Soo Gi Shin’in tam arkasındaki dolaptan su aldı.O sırada Gi Shin’in ağzından birkaç kelime çıktı. “Bu neydi şimdi?”
*Bu neydi mi? Ne yapmıştı ki.Iyyyş neden en uzak masaya oturdum hiçbirşey göremiyorum.Yaa ben ne ara bu kadar meraklı olmuştum?*
O sırada Young Soo arkasını dönüp ilerleyecekken durdu elindeki suyu havaya atıp tutarak artist bir şekilde güldü. “Senin için değil,okulun huzuru için.Sonuçta bu okul benim ailemin parası ile dönüyor.” Dedikten sonra suyu bir kere daha atıp tuttu ve kapağını açarak bir yudum aldı.Tam arkasını dönüp gidecekti ki suyu tuttuğu elinin baş parmağını kaldırıp sanki bir şey hatırlamışçasına gülümseyerek arkasını döndü.Gözlerindeki alev geçmeyen Gi Shin sabit bir şekilde Young Soo’nun ne yaptığını izliyordu.”Ah bu arada bundan sonra başını belaya sokmamaya çalış.Burada sorun istemiyorum.” Dedi.Ve tekrar arkasını dönerek yavaşça yürümeye başladı.Kantindeki sessizlik devam ediyordu.O sırada kuyrukları hep bir ağızdan “Ayyşşş, Oppa! Ne kadar karizmatik!” şeklinde yılışık ve iğrenç şekilde övgüler yağdırırken ben hala şaşkınlığımı koruyordum.Kuyruklara iğrenerek baktıktan sonra kafamı tekrar Gi Shin’e çevirdim.Young Soo arkasını döndüğü anda suratındaki ifadeyi bir anda ‘Bu neydi şimdi’ halinden ‘amannn boşver neden takıyorum ki’ haline çevirdi.
*Cidden bu kız ne kadar rahattı.Başına nasıl bir olay geldi o ise takmadan yemek almaya devam ediyordu? Gi Shin’in yerinde ben olsam kesinlikle tepkim bu olmazdı.Bu kız ya delirmiş yada sorunları var yada psikopat havası yüzünden böyle.Peki ya ben,ben neden bu kadar abartmıştım?Her zaman olabilecek bir olaydı.*
Çok dalmış olmalıyım ki o anda elimdeki pirinç dolu kaşık yere düştü ve tüm gözlerin bana dönmesini sağladı.Ben hala arkam dönük ve eğilmiş bir şekilde dururken gözlerimi Gi Shin den alıp yere düşen kaşığıma baktım.Young Soo hatta Gi Shin dahil herkes bana bakıyordu daha doğrusu duruşuma demeliyim.Çünkü az daha böyle kalırsam tutulacaktım.O sırada hiç beklenmedik şekilde Kyung Soon büyük bir kahkaha atarak “ AHHAHAHA! Gerçekten öyle mi duruyordu?Ahahaha! Gerçekten çok ilginç arkadaşların varmış.”
O an şaşkınlığım ikiye katlanmıştı.Ama ne yapmaya çalıştığını anlamıştım.Bu yüzden oyuna dahil olarak “Evet aynen böyle böyleeeee.Ahahahah komik değil mi? Onu seninle tanıştırmalıyım.”Ve bu konuşmadan sonra ortam normale dönmüştü.
*Yani aslında yemekhane ortamı için normale dönmüştü.Benim için hala daha aynı ilk kaşık sesini duyduğum andaki gerilim devam ediyordu.*
Young Soo kantinden çıkıp gitmişti.Herkes normal halindeydi.Gi Shin yemeklerle takılıyordu.Ben ise hala daha yerdeki kaşığımla bakışıp dehşete düşüyordum.Tekrar derse girecektik ve ben kirlettiğim yeri temizlemeliydim.Kyung soon’a gitmesini söyleyip işe koyuldum.Biraz uzun sürüp temizleerken yanıma gelen diğer züppeler sinirimi bozsa da sonunda sınıfa gelebilmiştim.Çekinerek kafamı içeri uzattım.Ne Gi Shin ne de Young Soo vardı.Ama tek bir şey konuşuluyordu.O da yemekhanede olan olaydı.İkisininde yokluğundan istifade edip dedikodunun dibine vuruyorlardı.Sınıfa göz gezdirirken dikkatimi bir şey çekti.
*Dedikodu ortamında konuşan kız bu olay sırasında gözlerini baykuş gibi Young Soo dan alamayan kuyruk değil mi? Demekki o da bizim sınıfta.*
Kuyruğu incelerken yaptığı yorum dikkatimi çekti. “Oppayı ilk defa öyle gördüm gerçekten sinirliydi ve kaş göz işareti yaparak onu yolladı.Ahhhhh Opppaaaaaaaa!”
*Ne?Nasıl yani?Demek ki su almaya değil gerçekten Gi Shin’e yardım etmek için oraya gitmişti.Şaşırmıştım.Onun gibi bir züppeden beklenmeyecek bir hareketti.O kaba,kibirli ve artist Young Soo bir kıza yardım etmişti.Hemde okulda ilk günü olan bir kıza.*
Dedikoduyu dinlemiyormuş gibi yaparak sırama geçtim.İlk gün beni çok yormuştu.Derin bir Of çekip yorgunluğumu başımı sıraya koyarak gidermeye çalışırken Gi Shin ve Young Soo nun çoktan geldiğini ve hatta öğretmenin gelip dersi başlattığını fark etmemiştim bile.
Dersin yarısı boyunca *Uykum var…Hayır yok…Biran önce eve gitmek istiyorum..Tanrımmmm tamamm sadece ders bitse yeter…* diye kendimle konuşarak diğer yarısı boyuncada ‘Kantinde olanları ve muhteşem rezilliğimi’ düşünerek dersi bitirmiştim.Gidip yüzümü yıkamalıydım.Yoksa saçma sapan düşünüp durmaktan beynim çatlayacaktı.O sırada yanıma Kyung Soon geldi.”İyi misin? Derse hiç konsantre değildin bir sorun mu var?” Ona hafifçe gülümsedim ve “Hayır sadece biraz yorgunum alışkın değilim ben yüzümü yıkayıp geleyim.”diyip yanından sıvıştım.Ben böyleydim işte canım sıkıldığında yanımda kimseyi istemezdim aslında isterdim ama istemezdim. Yani yanımda olduğunu hissedeceğim arkadaşlara ihtiyacım olurdu ama hiçbir zaman öyle biriyle karışlaşmadım.Yine düşüncelere dalarken lavabo yazısını buldum ve direk içeri girerek kendimi musluğun onune attım.Bol su ile yuzumu yıkadım.Hatta öyle bir yıkamış olmalıyım ki benden çok etraf su olmuştu.O sırada dusuncelerıme engel olamadığım için kendıme sinirlendim ve biranda ağzımdan “Orda kaşığı düşürerek ne yapmaya çalışıyordun?Delirdin mi SaeJin? İlk günde nasıl böyle bir salaklık yapabilirsin?O olay sırasında dikkati nasılda kendine çeebildin nasıl rezil olabildin?Off! herkesi geçtim Young Soo gibi bir serserinin,gıcığın,zengin züppesinin,kendini beğenmişin önünde nasıl rezil olabildin?Hı SaeJin?Iyyş,Young Soo seni SERSERİ!” O kadar moralim bozuktu ki ayağımla lavabo altına vurmuştum o sırada bir ses ile irkildim.
“SENCE DE BİRAZ ABARTMADIN MI?”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arkadaşım, Bir Aşık !
Teen Fiction..."Acılar içindeyim ama hala daha senin yanındayım çünkü seni seviyorum. Lütfen gitme. eğer sen yanımda olursan ve beni sevmeye devam edersen hiçbir şey sorun olmaz." "Lütfen..." "Gitme..."